Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان از تمدید زمان ثبت‌نام و ویرایش اطلاعات آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی (دوره دوم متوسطه) در سال تحصیلی ۹۹ – ۹۸ خبر داد.

به گزارش ایسنا، بر اساس مصوبه جلسه ستاد برگزاری آزمون‌های مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان، به دلیل بروز حوادث غیرمترقبه و جاری شدن سیل در برخی از استان‌ها، زمان ثبت‌نام و ویرایش اطلاعات آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی (دوره دوم متوسطه) سال تحصیلی ۹۹-۹۸ تا روز دوشنبه دوم اردیبهشت‌ماه تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش‌وپرورش، شایان‌ذکر است: پرداخت حق‌الثبت، همزمان با دریافت کارت ورود به جلسه و یک هفته قبل از برگزاری آزمون، به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه نام‌نویسی به‌نشانی azmoon.medu.ir خواهد بود و صرفاً در صورت تکمیل پرداخت، کارت ورود به جلسه صادر خواهد شد.

تاریخ برگزاری این آزمون ۳۱ خردادماه ۹۸ است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آزمون مدارس استعدادهای درخشان نمونه دولتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۶۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ صحرايي افزود: مدارس جايگاه تحقق عدالت آموزشي است و سهم دانش آموزان مناطق محروم براي ورود به مدارس خاص بايد بيشتر شود.

وزير آموزش و پرورش با اشاره به اينكه امكانات مدارس بايد بين همه دانش آموزان مناطق مختلف كشور تقسيم شود اظهار داشت: رئيس جمهور محترم بر ارتقاي كيفيت و تقويت مدارس دولتي تاكيد دارد و بايد تلاش كنيم كيفيت آموزشي و تربيتي مدارس دولتي را ارتقا دهيم اين امر با همكاري و همراهي معلمان ميسر مي‌شود.

وي با اشاره به ضرورت تقويت مدارس دولتي ابراز داشت: تامين نيروي مورد نياز مدارس دولتي، تهيه و تدوين برنامه عملياتي براي تقويت و ارتقاي مدارس دولتي، ارزيابي مستمر عملكرد مدارس دولتي، طراحي استانداردهاي تقويت مدارس دولتي و تدريس معلمان خاص در اين مدارس از جمله مواردي است كه بايد مورد توجه جدي قرار گيرد.

وزير آموزش و پرورش در ادامه تاكيد كرد: هدف اصلي ما در آموزش و پرورش، تقويت جايگاه مدرسه است براي تقويت و ارتقا جايگاه آن بايد برخي از محدوديت‌ها را بر داشته واختياراتي را به اين مدارس تفويض كنيم.

دیگر خبرها

  • هلال احمر سمنان در توزیع اعتبارات و مولدسازی دارایی‌ها دیده شود
  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • زمان برگزاری جلسه بعدی حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله مشخص شد
  • کنکور هنر ۱۴۰۳ + تاریخ، زمان برگزاری و تعداد سوالات
  • انتقاد از رایگان نشدن هزینه سمپاد دهک اول تا چهارم
  • دستگیری بیش از ۵۰ هزار کلاهبردار فروش سوالات کنکور/ اینترنت در زمان برگزاری آزمون قطع نمی‌شود
  • اینترنت در زمان برگزاری نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ قطع نمی‌شود
  • براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت
  • تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور