Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@23:08:12 GMT

همه باید به رونق تولید در شهرستان بروجرد کمک کنیم

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۶۴۰۹

همه باید به رونق تولید در شهرستان بروجرد کمک کنیم

بروجرد - ایرنا - امام جمعه بروجرد گفت: همه باید به رونق تولید در شهرستان بروجرد کمک کنیم و در این راستا شناسایی و حمایت از کارخانجات فعال باید دراولویت قرار بگیرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی بعدازظهر یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان در محل دفتر امام جمعه بروجرد افزود: لازم است برای حمایت از تولید و تحقق شعار سال که توسط مقام معظم رهبری انتخاب شده نمایشگاهی در سطح شهر بروجرد از تولیدات کارخانجات برپا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: مردم نیز با خرید کالای ایرانی به رونق تولید کمک کنند.
امام جمعه بروجرد با اشاره به نزدیک شدن نیمه شعبان و سالروز میلاد حضرت ولی عصر(عج) اضافه کرد: جشن های نیمه شعبان باید با شکوه خاصی برگزار شود.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی اضافه کرد: نیمه شعبان از شعائر دینی اسلام است و امسال جشن نیمه شعبان در دفتر امام جمعه با حضور 650نفر از ناشنوایان شهرستان برگزار می شود.
وی با اشاره به وضعیت نامناسب حجاب در بروجرد ادامه داد: در این شهرستان که مهد علم و اجتهاد است امروزه وضعیت حجاب مناسب نیست و باید با اقدامات فرهنگی در این راستا صورت بگیرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: با توجه به جمعیت 17 هزار نفری مسکن مهر بروجرد، ساخت مسجد و یک مرکز فرهنگی در مسکن مهر بروجرد نیاز و ضروری است.
سرهنگ مجید سوری افزود: اگر زمین لازم برای ساخت مسجد و یک مرکز فرهنگی اختصاص داده شود، خیرین و بسیج سازندگی برای ساخت اقدام می کنند.
وی با اشاره به شعار سال اظهارداشت: مصرف کالاهای داخلی برای رونق تولید باید تبلیغ شود و برخی از تولیدکنندگان با مشکلاتی همراه هستند که باید رفع مشکلات آنها مد نظر باشد.‌
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد بیان کرد: سال گذشته براساس یک بررسی مشخص شد که 90 درصد مصوبات ستاد تسهیل در بروجرد اجرا نشده که ضروری است برای رونق تولید موانع و مشکلات برطرف شود.
شهردار بروجرد اضافه کرد: ساماندهی دستفروشان در مرکز شهر بروجرد می تواند به مشکلات ترافیکی این منطقه پایان دهد.
رحیم جافری افزود: برای این منظور و سازماندهی دست فروشان چندین محل و بازار چه در نظر گرفته شده است.
وی اظهار داشت: همه باید کمک کنیم تا دست فروشان برای عرضه محصولات خود به این بازارچه ها مراجعه کنند.
شهردار بروجرد گفت: مردم نیز برای فرهنگ سازی و کمک به حل مشکل سد معبر در بازار بروجرد خرید روزانه خود را از بازارچه ها انجام دهند.
7190/7273

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شوراي فرهنگ عمومي رونق توليد كار فرهنگي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۶۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد+مصاحبه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، به منظور آشنایی با مناسک حج همایشی امروز یکشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه در بروجرد برگزار شد.

مدیر کل حج و زیارت لرستان گفت: امسال یک هزار و ۲۱۰ زائر در قالب ۸ کاروان از لرستان به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

سیدحمید مصطفایی افزود: از شهرستان بروجرد نیز امسال ۳۲۰ نفر در قالب دو کاروان به این سفر معنوی اعزام می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فرودگاه گناباد، پیشران توسعه و رونق در جنوب خراسان رضوی
  • جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد
  • نخستین جشنواره ملی گیاهان دارویی جنوب استان کرمان
  • رونق تولید با مالیات بر سوداگری
  • آیا بورس به تنهایی می‌تواند باعث رونق تولید شود؟ 
  • برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد
  • برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد+مصاحبه
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان
  • ۲۲ هزار هکتار از اراضی شهرستان بروجرد زیر کشت می‌رود