Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-09@02:14:22 GMT

حقوق مصرف‌کننده اولویت خودروسازان نیست

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۶۵۱۸

حقوق مصرف‌کننده اولویت خودروسازان نیست

تین‌نیوز | 

عضو فراکسیون امید مجلس گفت: بعید می دانم دیگر قیمت خودرو پایین بیاید چرا که خودرو سازان به هیچ حرفی تمکین نمی کنند و درواقع افسار گسیخته و خودرای هستند به هر حال حقوق مصرف کننده ها جزء اولویت های خودرسازان به شمار نمی رود و توجهی به حقوق مردم نمی کنند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از خانه ملت، بهرام پارسایی با اشاره به اینکه در حال حاضر وضعیت گرانی خودرو در کشور سرسام آور است،احتمال این وجود دارد که قیمت خودروها به نرخ های متعادلی برگردند،گفت: قطعا در روزهای آینده اعضای کمیسیون اصل 90 مجلس از انبارهای شرکت های خودرسازی بازدید خواهند داشت

کمیسیون اصل 90 از خودرسازان بازرسی و نظارت می کند

وی افزود: کمیسیون اصل 90 یکسری اطلاعات از انبارهای خودرسازان دارد و لذا از شهروندان هم تقاضا داریم که اگر اطلاعاتی در رابطه با انبارهای خودرسازان دارند در اختیار کمیسیون متبوع بدهند تا برای رسیدگی به یک اطلاعات کافی دست پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شیراز تصریح کرد: مقرر شده است که یک کمیته ای از کارشناسان حسابداری و حسابرسی که متشکل از مراجع ذی صلاح است؛تشکیل شود و این موضع هم مهیا شده است که به دلیل وجود سیلاب در کشور این کمیته برگزار نشده است اما در اسرع وقت اولین رسیدگی ما نظارت و بازرسی از خودرسازان است.

بعید می دانم دیگر قیمت خودرو پایین بیاید

عضو فراکسیون امید مجلس در پرسش به پاسخی مبنی بر اینکه احتمال این وجود دارد که درروزها و ماه های آینده شراط فروش خودرو تغییر کند و قیمت خودرو کاهش پیدا کند، اظهار کرد: بعید می دانم دیگر قیمت خودرو پایین بیاید چرا که خودرو سازان به هیچ حرفی تمکین نمی کنند و درواقع افسار گسیخته و خودرای هستند.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: به هر حال حقوق مصرف کننده ها جزء اولویت های خودرسازان به شمار نمی رود و توجهی به حقوق مردم نمی کنند.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: خودروسازان کمیسیون اصل ۹۰ بهرام پارسایی حقوق مصرف کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۶۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی های سامانه یکپارچه

شرایط انتخاب و واریز وجه برای بخشی از متقاضیان خودرو پارس XU۷P براساس اولویت ثبت نامی اعلام شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ایران خودرو طی اطلاعیه ای اعلام کرد با توجه به امکان تولید خودرو پژو پارس تا پایان بهار 1403، شرایط انتخاب و واریز وجه برای بخشی از متقاضیان خودرو پارس XU7P براساس اولویت ثبت نام به شرح جداول پیوست ایجاد شده است.

متقاضیان فوق میتوانند طی مدت 10 روز نسبت به انتخاب و واریز وجه اقدام نمایند.

توضیحات:
کلیه شرایط عمومی و اختصاصی بخشنامه های فراخوان اولویت های سامانه یکپارچه فروش خودرو (متقاضیان عادی) در خصوص متقاضیان این بخشنامه لازم الاجرا خواهد بود.

در صورت انتخاب شرایط نقد و اقساط، هزینه ترهین به مبلغ 4.400.000 تومان در هنگام ثبت نام و واریز وجه پیش پرداخت دریافت و هزینه فک رهن پس از پایان اقساط و قبل از خروج از رهن دریافت خواهد شد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مونتاژکاران؛ وارثان بیشتر ارز کشور!
  • برای آزادی سه گروگان، می‌خواهم وارد مجلس شوم /به هیچ وجه از مجلس خودرو نخواهم گرفت
  • عرضه نقدی ریسپکت ۲ در طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده
  • خودروسازان چینی ارز دولتی را بلعیده‌اند
  • وارث بیشتر ارز کشور؛ مونتاژکاران/ خودروسازان چینی ارز دولتی را بلعیده‌اند
  • چرا تولید خودروسازان در فروردین ۱۴۰۳ کاهش یافت؟
  • شرایط جدید خرید نقدی و اقساطی پژوپارس اعلام شد ؛ جزئیات، قیمت و زمان تحویل
  • آب چاه بخوریم یا آب معدنی؟ / ضدعفونی آب لوله کشی با اشعه ماورای بنفش
  • شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی های سامانه یکپارچه
  • خبر خوش شورای نگهبان برای بازنشستگان | افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان از این ماه