Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@02:13:45 GMT

فاضلاب سطح اهواز تخلیه شد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۶۶۰۳

فاضلاب سطح اهواز تخلیه شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، بر اساس ابلاغیه وزارت کشور به استانداری تهران، استان تهران به عنوان استان معین خوزستان تعیین شده است و آبفای استان تهران به عنوان یکی از دستگاه‌های اجرایی استانداری تهران و وزارت نیرو در مناطق سیل‌زده استان خوزستان حضور دارد.

محمدرضا بختیاری، در حاشیه بازدید از مناطق سیل‌زده استان خوزستان گفت: در منطقه دشت آزادگان و سوسنگرد نیز آبفای استان تهران وظیفه تأمین آب، کنترل کیفیت و سلامت آب شهروندان و کنترل سیلاب بالادست جاده بستان به سوسنگرد را به عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مدیرعامل آبفای استان تهران، بر اساس مصوبه شورای تأمین استان خوزستان، استانداری تهران موظف شده است تا سیل‌بند شکسته‌شده جاده بستان به سوسنگرد را ترمیم کند که این امر توسط آبفای استان تهران و شهرداری تهران در حال انجام است. در هفته گذشته نیروهای امدادی آبفای استان تهران توانستند مسیر شوشتر به اهواز و جاده شیبان را بازگشایی کنند.

بختیاری درباره سایر فعالیت‌های آبفای استان تهران در مناطق سیل‌زده خوزستان گفت: علاوه بر ارسال سه دستگاه تانکر آب شرب به شهرهای بستان، هویزه و سوسنگرد، خودرو امداد و تعمیرات برای تعمیر لوله‌های آب شرب سوسنگرد، سه گروه مجهز با ۱۴ نفر نیروی خبره امدادرسان به شهر اهواز برای کمک به سیل زدگان و دو گروه برای کمک به نیروهای در حال تعمیر جاده سوسنگرد به بستان اعزام شده‌اند و بخشی دیگر از نیروهای آبفای استان تهران مشغول عملیات تخلیه گل و لای از منازل مناطق اطراف اهواز هستند.

تاکنون از سوی آبفای استان تهران بیش از ۱۰۰ نفر به خوزستان و ۶۰ نفر به لرستان اعزام شده است.

کد خبر 4590745

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدرضا بختیاری آبرسانی آبرسانی روستایی شرکت آب و فاضلاب استان تهران سیل خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۶۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور قشر‌های مختلف مردم قدرشناس، پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد. 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: این جانباز سرفراز در یکم فروردین سال ۱۳۴۳ متولد شد و در ۲۵ آذر ماه ۱۳۶۱ بر اثر اصابت تیر مستقیم دشمن بعثی در منطقه عملیاتی جنوب به درجه جانبازی نائل آمد. 

حسن نورانی افزود : جانباز شهید سیلاوی در تاریخ ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ پس از سال‌ها تحمل جراحات ناشی از دوران جنگ تحمیلی به همرزمان شهیدش پیوست.

استان خوزستان در دوران دفاع مقدس ۲۴ هزار شهید والامقام را تقدیم کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تساوی بی‌حاصل استقلال خوزستان و ملوان در اهواز
  • حمایت آبفای کشور از پروژه های اولویت دار ایلام در حوزه آبرسانی
  • بارش های تهران چقدر کاهش داشته است؟ | برنامه های آبفا برای جلوگیری از هدررفت آب
  • پویش هر کارمند یک سفیر و حامی آب راه‌اندازی شود
  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم
  • آخرین وضعیت پروژه‌ های ‌راهسازی‌ اهواز تا چذابه
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است