Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی‌زاده عصر یکشنبه در چهارمین جلسه ستاد مدیریت بحران استان تهران با اشاره به معین بودن استان تهران در خوزستان اظهار داشت: محدوده‌ای که برای استان تهران مشخص شد دشت آزادگان با ۶ هزار کیلومترمربع وسعت و ۴ شهر و ۶۹ روستا بود.

وی با اشاره به وجود ۶۵ کیلومتر از محور کرخه در دشت آزادگان افزود: در بازدید میدانی، خروجی آب کرخه در چذابه شناسایی شد که ورودی آب ۲ هزار و ۴۰۰ مترمکعب در ثانیه و ۴ برابر پیک معمول بود که در نهایت به این جمع‌بندی رسیدیم که ۵ تا ۱۰ نقطه دیگر از خروجی مرز ایران و عراق را باز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران بیان کرد: برای حفظ شهرهای سوسنگرد، کوت سید نعیم و بستان تنها ۷۲ ساعت فرصت داشتیم که افراد را در نقاط بحرانی مستقر و احداث و تقویت سیل‌بند انجام شود، همچنین با توجه به زمان‌بر بودن انتقال ماشین‌آلات از تهران با اجاره وسایل اقدامات را آغاز کردیم.

تقی‌زاده ادامه داد: ۱۵۰ تا ۱۶۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و سبک در منطقه وجود دارد که با همکاری همه دستگاه‌ها شرایط را کنترل کردیم، همچنین بیش از ۲۵ کیلومتر سیل‌بند احداث شد و در زمینه امداد و نجات نیز هلال احمر استان تهران خوب عمل کردند که امکانات و نیازهای اولیه ساکنان محصور در آب تأمین شد.

وی تصریح کرد: شورای تأمین استان خوزستان مصوبه‌ای مبنی بر تخلیه شهرهای سوسنگرد و بستان را در دستور کار خود داشت که با اقدامات انجام شده این مصوبه لغو و وضعیت سوسنگرد و دشت آزادگان به خوبی گذرانده شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر شرایط نسبتاً خوبی در منطقه وجود دارد و می‌توان منطقه را ترک کرد، البته با توجه به آب و هوای گرم خوزستان همچنان نیاز به اقلام ضروری از جمله پنکه، کولر آبی، پشه‌بند، لوازم بهداشتی، البسه و دمپایی وجود دارد و همچنین ماشین‌آلات با زمان‌بندی از منطقه برمی‌گردند تا فعالیت‌های عمرانی استان از سر گرفته شود.

کد خبر 4590774

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد تقی زاده استانداری تهران سیل خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۶۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های عمرانی منطقه 12 تهران

عکاس امیر حسین جامه بزرگ

دیگر خبرها

  • یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار در بزرگراه آزادگان | تغییرات جدید در این بزرگراه مهم
  • پروژه های عمرانی منطقه 12 تهران
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی امیرکبیر در ۲۰۲۴ CHINAPLAS
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می شود
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می‌شود
  • شهرداری‌ها خط اول خدمت به مردم هستند
  • تجهیز، بازسازی و خرید ماشین آلات راهداری خراسان جنوبی با اعتبار ۱۳۲ میلیارد تومان