Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از ارائه گزارش نماینده مردم پلدختر در خصوص آخرین وضعیت این شهرستان سیل زده در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

اصغر سلیمی در گفت‌وگو با ایسنا، با تشریح جلسه امروز (یک شنبه)کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها بیان کرد: در  جلسه امروز (یک  شنبه)کمیسیون آقای کاظمی نماینده مردم پلدختر در مجلس گزارشی از وضعیت شهرستان سیل زده پلدختر توابع آن به کمیسیون ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش لازم است برای بیش از 10 روستا جانمایی جدید صورت گیرد و راه های ارتباطی 40 روستا نیز قطع شده و اکثر اهالی منازل مسکونی خود را از دست داده اند.

وی در ادامه اظهار کرد: تا کنون میزان خسارات سیل در پلدختر 5 هزار میلیارد تومان برآورد شده است، لذا نماینده پلدختر در مجلس درخواست برقراری ارتباط با روستاها، استمهال وام و رایگان کردن آب، برق و گاز را داشت.

نماینده مردم سمیرم در مجلس تصریح کرد: در ادامه نیز طرح استفساریه تبصره 4 ماده 80 قانون انتخابات شوراهای اسلامی در کمیسیون بررسی شد که مرتبط با شرایط خاص نوع خدمت شهردار بود و سوال شده بود آیا نیاز به طرح در هیأت تطبیق مصوبات قانون موضوع ماده 90 وجود دارد که پاسخ آن منفی بود.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: همچنین اصلاح موادی از قانون تخلفات اداری در دست کمیسیون اجتماعی بود که ماده 4 آن به کمیسیون امور داخلی به عنوان کمیسیون فرعی ارجاع شد که قرار است هفته آتی در کارگروه مربوطه بررسی شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۷۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در کمیسیون داوران، سامان حسنی به عنوان رییس این کمیسیون و برای یک سال انتخاب شد. همچنین وی با رای اعضای این کمیسیون به عنوان نماینده داوران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد. ندا کاظمی نیز به عنوان نماینده داوران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد.

در کمیسیون مربیان، سیدامیر برقعی به عنوان رئیس این کمیسیون به مدت یک سال انتخاب شد، همچنین وی به عنوان نماینده مربیان عضو مجمع فدراسیون تنیس انتخاب و معرفی شد. فرشید زیدی به عنوان نماینده مربیان، پونه طوافی و مونا نوریان به عنوان نماینده مربیان زن عضو مجمع فدراسیون تنیس انتخاب با رای اعضا انتخاب شدند.

در کمیسیون ورزشکاران، حمیدرضا نداف به عنوان رئیس این کمیسیون به مدت یک سال انتخاب شد. در این کمیسیون با رای اعضا، وی به عنوان نماینده ورزشکاران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد.

همچنین فرساد شاهی و حسام یزدی نماینده مربیان مرد، آیلین صدیق‌زاده، مشکات الزهرا صفی و الهه ربیعی به عنوان نماینده ورزشکاران زن عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شدند.

کد خبر 6092102

دیگر خبرها

  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 
  • تقاضای بررسی لایحه توسعه سواحل مکران اعلام وصول شد
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی مجلس قرار خواهد گرفت
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد