Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-07@22:49:48 GMT

از بازیکن تا مربی؛ مشکلات عدیده مالی سرخابی‌ها!

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۷۹۱۹

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرخابی های پایتخت که روزگاری در زمره‌ی ثروتمندترین باشگاه های ایران قرار داشتند، اکنون کارشان به جایی رسیده که توان پرداخت حقوق اعضای مهم خود همچون برانکو و پاتوسی را ندارند و دست خود را برابر فیفا، ای اف سی، ستاره مربع ها و اسپانسرهایشان گرفته اند، بلکه بتوانند از طریق حمایت آنان و حداقل با رسیدن پول مربوط به حضور بازیکنانشان در جام جهانی، حقوق عقب مانده‌ی برانکو و پاتوسی را بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشکلات مالی پرسپولیس تا حدی بوده که برانکو 6 ماه دریافتی نداشته و همین مسئله شایعات در خصوص رفتن وی از پرسپولیس را کلید زده است، شایعاتی که با صحبت های برانکو در خصوص ورشکسته بودن فوتبال ایران و نیز اعتراض خاموش او در کنفرانس خبری، بیش از پیش هواداران پرسپولیس را نگران کرده است.

از طرف دیگر استقلال نیز در تامین بودجه‌ی لازم برای پرداخت حقوق ستاره ای چون پاتوسی که بهترین عملکرد را در میان بازیکنان استقلال در نیم فصل دوم داشته، عاجز بوده و همین مسئله هواداران آبی را دچار اضطراب و نگرانی نموده است. مسئله ای که البته با صحبت های مدیرعامل استقلال و قولی که در خصوص پرداخت و تمدید قرارداد بازیکنانی چون ایسما و پاتوسی داد، شاید بتوان تا حدودی آن را حل شده تلقی کرد.

حال باید ببینیم طی روزها و هفته های پیش رو شرایط به چه ترتیب پیش خواهد رفت و هرگونه اهمال از سوی مدیران دو باشگاه در خصوص این مسئله و ناکامی در تمدید قرارداد با ستاره های محبوب سرخابی ها، می تواند عواقب جبران ناپذیری به دنبال داشته و خشم هواداران را برانگیزد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال تهران برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس تهران آیاندا پاتوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۷۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند دو ستاره سپاهان به مجری پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، حواشی دیدار هفته گذشته بین پرسپولیس و سپاهان که تساوی بدون گل را به دنبال داشت، همچنان ادامه پیدا کرده و مجری شبکه مجازی سرخ‌پوشان اظهاراتی توهین‌آمیز نسبت به تیم اصفهانی و هوادارانش داشته و از مسئولان ذی‌ربط خواسته برای جلوگیری از تنش‌ها از ورود تماشاگران سپاهان در دیدارهای فصل بعد جلوگیری به عمل بیاورند.

اکنون بازیکنان سپاهان نسبت به این مسئله موضع‌گیری تندی داشتند و میلاد زکی‌پور و محمد کریمی زودتر از سایر بازیکنان این اقدام را بی‌اخلاقی عنوان کردند و در اینستاگرام به این مسئله واکنش نشان دادند.

زکی‌پور که بحث حضورش در پرسپولیس هم مطرح بود، حالا تاکید دارد که خود هواداران قرمزپوش هم این مجری را به دلیل اظهاراتش گردن نمی‌گیرند و نوشته است: «آخر و عاقبت تریبون دادن به هر کسی که از راه می‌رسه می‌شه این وقاحت که به خودش اجازه می‌ده به شهر و هوادار محترمی توهین کنه که مجبورند جوابشون رو توی این فضا بدن و دستشون به جایی بند نیست. مطمئنم این بنده خدا رو هوادارای تیم محبوبشم گردن نمی‌گیرن.»

محمد کریمی، کاپیتان سپاهان هم با عصبانیت نسبت به این موضوع نوشته است: «مردم اصفهان و هواداران سپاهان شریف و با تمدن و دوست داشتنی در ایران و حتی جهان هستند. این صحبت‌ها و عقده‌ها و کینه‌ها در رسانه رسمی یک باشگاه قابل باور نیست. امثال این افراد باعث به وجود آوردن فضای مسموم در فوتبال ایران هستند که باید به طور رسمی از مردم اصفهان و باشگاه سپاهان و هواداران پرشمار سپاهان عذرخواهی کنند. به طرز عجیبی رسانه‌هایی که رفتار یک هوادار را به کل مجموعه سپاه نسبت داده‌اند، سکوت کرده‌اند.»

دیگر خبرها

  • واکنش تند دو ستاره سپاهان به مجری پرسپولیس
  • حادثه عجیب برای فرزند مربی استقلال و از حال رفتن چند بازیکن
  • نساجی نیمه اول شجاعت لازم را برای شکست پرسپولیس نداشت
  • پرسپولیس با این 4 ستاره عوض می‌شود
  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • استقلال جریمه مالی شد
  • استقلال و پرسپولیس در ایستگاه بیست و ششم؛ نوبت جبران سرخابی‌ها رسید
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • انتقاد مجتبی حسینی از آقای ایکس: بازیکن ما را رها کن!
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود