Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های ورزشی در شهرها و روستاهای استان در اولویت است گفت: در این راستا اعتبارات لازم از محل تملک دارایی، وزارت نفت و ردیف‌های اعتباری تامین شده است. ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۰ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دشتی، احمد بهروزیان‌فرد عصر امروز در نشست با مسئولان شهرستان دشتی با بیان اینکه پنج پروژه ورزشی در شهرستان دشتی تا پایان سال تکمیل می‌شود اظهار داشت: این پروژه‌ها شامل خوابگاه ورزشکاران، جایگاه ویژه استادیوم تختی، سالن‌های ورزشی مناطق باغان، کلل و چاوشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با پیگیری فرماندار شهرستان  دشتی و تامین اعتبارات لازم مشکل برخی از پروژههای ورزشی این شهرستان برطرف شد و تا هفته دولت تکمیل می‌شود.

بهروزیان‌فرد بیان کرد: جایگاه ویژه استادیوم تختی که نیمه کاره بود با تامین اعتبارات لازم به‌زودی تکمیل می‌شود و مشکل و کمبود فضا برای هیئت‌های ورزشی نیز با بهره برداری از این پروژه‌ها برطرف می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر تصریح کرد: در دهه فجر امسال استادیوم شماره دو خورموج افتتاح می‌شود و برای آن نیز پیست دومیدانی استاندارد پیش بینی شده است.

وی از آغاز عملیات اجرایی دو سالن ورزشی سقف کوتاه در شهرستان دشتی خبر داد و بیان کردبا ساخت دو سالن ورزشی سقف کوتاه در شهرستان دشتی نیازهای چند هیئت ورزشی دردشتی بر طرف می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با بیان اینکه عملیات اجرایی سالن  روستای باغان از محل اعتبارات نفت آغاز شده تصریح کرد: این پروژه  تا دهه فجر  امسال تکمیل و افتتاح  می‌شود و پروژه سالن ورزشی روستای چاوشی نیز به مناقصه رفته و سالن ورزشی کلل نیز به‌زودی تعیین تکلیف می‌شود.

بوشهر| 55 میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی دشتی تخصیص یافت90 درصد پروژه‌های نیمه تمام ورزشی استان بوشهر امسال تکمیل می‌شود25 میلیارد تومان برای اجرای طرح‌ ورزش‌های آبی در بوشهر نیاز است

بهروزیان‌فرد با بیان اینکه تا پایان امسال پنج پروژه ورزشی دشتی تکمیل می‌شود گفت: در این راستا  تکمیل پروژه‌های ورزشی در شهرها و روستاهای استان در اولویت است که اعتبارات آنها از محل تملک دارایی، وزارت نفت و ردیف‌های اعتباری تامین شده است.

انتهای پیام/ح

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۸۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سید علی ترابی در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان ضمن تبریک هفته معلم  گفت:  طرح احداث سالن چند منظوره ورزشی روستای سنگان از محل اعتبارات سفر مقام عالی استان بوده که برای اجرای آن در مجموع ۳ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده است.

وی افزود: بزودی این پروژه با حضور مردم و مسئولان و ورزشکاران کلنگ زنی و عملیات اجرایی  آن شروع خواهد شد.

ترابی کلنگ‌زنی گاز رسانی روستاهای ذمه و آلکاباد و جشن پایانی آن با اتمام این دو روستا ، پیگیری تسریع در عملیات تصفیه خانه فاضلاب شهری،  احداث ۵۵ کلاس درسی در شهرستان، اجرای طرح های عمران شهری شهرداری ها، موفقیت طرح های مخابرات در سطح استان ،اتمام طرح های راهداری با پایان راه روستاهای مندان و پولیه، اجرای طرح های تامین آب شرب روستاها ، برگزاری باشکوه  جشنواره گیلاس را برخی از اقدامات صورت گرفته و در حال اجرا و پیگیری عنوان کرد.

وی همچنین با قدردانی از زحمات مدیر و مجموعه کارکنان و معلمان شهرستان در امر تعلیم و تربیت و نیز تشکر از تلاش اصحاب رسانه اظهار امید واری کرد با تعامل و همدلی مردم و مسئولان شهرستان گام های مثمر ثمر و اساسی در جهت توسعه شهرستان برداشته شود.

 

دیگر خبرها

  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • تخصیص اعتبارات لازم برای حوزه میراث‌فرهنگی شهرستان گرمی
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • عرضه به هنگام زمین و تامین اعتبارات لازم برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است