Web Analytics Made Easy - Statcounter

داوود دارابی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خرمشهر با تأیید این خبر اظهار کرد: سه عضو شورای اسلامی شهر خرمشهر امروز به دفتر بنده مراجعه و اقدام به طرح مباحث توهین آمیز و تهدیدآمیز کردند که در نهایت اقدام آنان به پرتاب اشیاء به سمت اینجانب و تلاش یک عضو شورا برای حمله به بنده منجر شد.

وی افزود: این سه عضو شورای‌ اسلامی شهر خرمشهر نظم شهرداری خرمشهر را برهم‌ زدند که در‌ نهایت تلاش آنان برای حمله به بنده با مداخله پرسنل و‌ حراست شهرداری همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار خرمشهر با اشاره به وساطت برخی اعضای شورای اسلامی ‌شهر برای حل‌ و فصل موضوع، تصریح کرد: بی‌تردید بنده موضوع را تا احقاق حق از طریق مراجع قانونی پیگیری می‌کنم همچنین همچون گذشته فعالیت خود را مطابق مُر قانون ادامه خواهم داد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۸۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: شورای امنیت باید از درگیری در بوسنی جلوگیری کند

سفیر روسیه در سازمان ملل گفت، شورای امنیت سازمان ملل باید به جلوگیری از وقوع یک درگیری در بوسنی و هرزگوین، جایی که اوضاع به سرعت رو به وخامت می‌رود، کمک کند.

به گزارش ایسنا، واسیلی نبنزیا، سفیر روسیه در سازمان ملل گفت: «دلیل درخواست فدراسیون روسیه برای نشست شورای امنیت سازمان ملل، وخامت شدید اوضاع در بوسنی و هرزگوین است. وضعیت شکننده در آن کشور در آینده نزدیک تشدید خواهد شد.»

به نقل از خبرگزاری تاس، این دیپلمات روسی در ادامه افزود: «ما اغلب می‌شنویم که شورای امنیت باید از درگیری جلوگیری کند. بسیاری از کشورها این موضوع را در راس دستور کار خود اعلام می‌کنند و دبیرکل سازمان ملل اغلب در مورد آن صحبت می‌کند. وضعیت بوسنی و هرزگوین، از نظر ما دقیقا موردی است که شورای امنیت می‌تواند نقش خود را در زمینه پیشگیری از آن نشان دهد.»

وی خاطرنشان کرد: «شورای امنیت سازمان ملل باید به این وضعیت واکنش نشان دهد.»

نبنزیا ادامه داد، اعضای شورای امنیت نامه‌ای را از سوی یکی از سیاستمداران صرب بوسنی دریافت کرده تا نشست فوری شورای امنیت برگزار شود.

در این نامه آمده است: « تحولات مهمی در کشور در حال وقوع است که می‌تواند عملکرد و ثبات بوسنی و هرزگوین را تضعیف کند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • محسن تویسرکانی، به سمت شهردار کرمان منصوب شد
  • روسیه: شورای امنیت باید از درگیری در بوسنی جلوگیری کند
  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی
  • منع قانونی برای ادامه حضور شهردار قم وجود ندارد
  • با من مشکل دارید، چرا بودجه شهر را نگه می‌دارید
  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود
  • شهردار و رییس شورای زرند در لباس پاکبانی (عکس)
  • تجلیل متفاوت و بی نظیر از کارگران در شهرستان زرند
  • چین، آمریکا را تهدید به اقدام تلافی جویانه کرد