Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@14:26:10 GMT

لیورپول با این دو ستاره قهرمان می شود؟ (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۹۲۰۹

لیورپول با این دو ستاره قهرمان می شود؟ (عکس)

محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول موفق شد با یک گل فوق العاده، برتری تیمش مقابل چلسی را دو برابر کند.

ب گزارش "ورزش سه"، اگرچه لیورپول در نیمه اول دیدار مقابل چلسی مالک توپ و میدان بود، اما موقعیت های زیادی روی دروازه کپا خلق نکرد و در نهایت دو تیم به تساوی بدون گل رضایت داده و راهی رختکن شدند.

 

اما مرسی سایدی ها نیمه دوم را طوفانی شروع کرده و طی 3 دقیقه به 2 گل رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدا سادیو مانه، گلزن سنگالی لیورپول با یک ضربه سر دقیق دروازه چلسی را گشود. ستاره سنگالی که تا همین جا نیز با 21 گل در تمامی رقابت ها بهترین فصل خود را فوتبال جزیره رفم زده، در ماه های اخیر یکی از ارکان اصلی موفقیت تیمش لقب گرفته است.

 

 

 

 

 

 

اما لحظاتی بعد محمد صلاح با یک سوپرگل فوق العاده، زننده گل دوم تیمش لقب گرفت. محمد صلاح با این گل تماشایی در صدر جدول گلزنان لیگ برتر به سرخیو آگوئرو رسید تا درخشش ماه های اخیر خود را تکمیل کرده باشد.

 

ستاره مصری از سمت راست حرکت کرده و با یک شوت ویرانگر، کات دار و غیرقابل مهار از پشت محوطه به گوشه دروازه کپا آریزابالاگا، گل دوم را به زیبایی هر چه تمام تر مقابل تیم سابق خود به ثمر رساند.

 

محمد صلاح در اواسط فصل و به دلیل افت در گلزنی برای لیورپول نسبت به فصل قبل مورد انتقادهای فراوانی قرار گرفته بود، با این گل تماشایی و به یاد ماندنی یک بار دیگر ارزش های خود را به اثبات رساند و حالا لیورپول با برتری احتمالی در دیدار مقابل چلسی، یک بار دیگر صدرنشین شده و در مسیر فتح لیگ برتر بعد از سه دهه قرار خواهد گرفت.

 

 

 

 

لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۹۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری ستاره چلسی: 6 ماه با درد بازی کردم

به گزارش "ورزش سه"، انزو فرناندز آرژانتینی یکی از بازیکنان مورد انتقاد چلسی در فصل جاری بوده است. او در زمستان گذشته با قراردادی به ارزش 121 میلیون یورو از بنفیکا به چلسی منتقل شد.

فرناندز، با این حال، تاکنون نتوانسته ارزش خود را به طرفداران چلسی اثبات کند. او عملکرد بدی نداشته اما این چنین بحثی بین طرفداران وجود دارد که چلسی بدون او بهتر عمل می‌کند، یا حداقل تا زمانی که از او در کنار مویسس کایسدو به صورت همزمان در ترکیب استفاده نشود.

اکنون به نظر می‌رسد یکی از دلایلی که موجب شده فرناندز نتواند مانند جام جهانی قطر در چلسی بدرخشد، به مصدومیت او مربوط شود. این بازیکن 23 ساله سرانجام پس از شکست 5-0 چلسی توسط آرسنال، تحت عمل جراحی کشاله ران قرار گرفت و باشگاه اعلام کرد که او ادامه فصل را از دست خواهد داد.

این هافبک آرژانتینی اکنون فاش کرده که این مصدومیت شش ماه او را آزار می‌داد. فرناندز در اینستاگرام خود نوشت:"می‌خواستم به شما اطلاع دهم که عملم موفقیت آمیز بود، خدا را شکر همه چیز خوب پیش رفت. از آنجایی که تقریباً 6 ماه بود که درد داشتم، نیاز داشتم این جراحی را انجام دهم. با این عمل توانستم از درمان مداوم خود با تزریق و دارو جلوگیری کنم.

چند هفته پیش درد شروع به شدیدتر شدن کرد و داروها اثری نداشتند. از زمانی که تمرین کردم و با مصدومیت بازی کردم بدتر شد، اما نمی‌خواستم در بازی‌ها شرکت نکنم. هر بار که مجبور شدم با پیراهن چلسی بازی کنم، مثل پیراهن تیم ملی، سعی کردم با وجود همه این‌ها بهترین عملکردم را ارائه دهم اما دیگر طاقت نداشتم.

از پیام‌ها و ابراز محبت همیشگی‌ شما متشکرم. با احترام به همه، به شما قول می‌دهم که قوی‌تر از همیشه برمی‌گردم."

دیگر خبرها

  • افشاگری ستاره چلسی: 6 ماه با درد بازی کردم
  • کلوپ: ناامیدی بی‌سابقه‌ای را تجربه کردم؛ با آن بازی برابر اورتون نباید هم قهرمان شویم
  • آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح
  • غیرمنتظره: چه بلایی بر سر صلاح آمده!
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ| فتحی قهرمان بزرگسالان شد
  • دوئل اینتر و میلان برای یک ستاره دیگر
  • توصیه سان به لیورپول: صلاح پیر شده، بفروشیدش!
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • ترکیب اصلی اورتون-لیورپول: نبرد برای بقا و قهرمانی
  • آیا لیورپول و آرسنال هنوز هم می توانند قهرمان لیگ شود؟ تحلیل کرگر و نویل / زیرنویس فارسی