Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-07@15:59:42 GMT

برآورد خسارت 85 میلیارد ریالی سیل در کلات

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۹۵۷۳

مهدی ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: بارش باران که از روز گذشته در این شهرستان آغازشده است، منجر به جاری شدن سیل در سطح شهر، روستاها، آب‌گرفتگی منازل و بروز خسارت به بخش‌های مختلف و تأسیسات زیربنایی شده است.

فرماندار کلات با اشاره به اینکه با جاری شدن سیل، راه ارتباطی 15 روستا در این شهرستان به دلیل آب بردگی و تخریب بخشی از جاده‌ها مسدود شده بود، ابراز کرد: با تلاش نیروهای راهداری مسیر ارتباطی 6 روستا بازشده است، اما به دلیل شرایط جوی امکان بازگشایی راه ارتباطی 9 روستای دیگر وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه برق و گاز برخی از نقاط شهر که شب گذشته قطع‌شده بود، با تلاش‌های انجام‌شده، قطعی برطرف شده است، یادآور شد: در حال حاضر آب شرب موردنیاز دو روستا به دلیل بروز مشکل در شبکه آب روستایی با تانکر تأمین می‌شود.

ناصری با تأکید بر اینکه در حوزه مخابرات مشکلی وجود ندارد و تخلیه آب منازل به پایان رسیده است، افزود: همچنان عملیات تخلیه آب از مسجد جامع ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه حدود 150 خانوار ساکن در منطقه دره خشت کلات تخلیه شدند، افزود: بر اساس برآورد انجام‌شده تا صبح امروز 85 میلیارد ریال خسارت به تأسیسات زیربنایی، بخش کشاورزی و منازل واردشده است.

فرماندار کلات بابیان اینکه اکیپ‌هایی از هلال‌احمر، شرکت گاز، اورژانس اجتماعی و دانشگاه علوم پزشکی مشهد به‌منظور خدمات‌رسانی به مردم کلات در شهرستان مستقر شدند، بیان کرد: عصر امروز نیز معاون عمرانی استاندار با حضور در شهرستان ضمن بازدید از مناطق مختلف شهر، با حضور در جلسه شورای مدیریت بحران در جریان آخرین وضعیت و اقدامات انجام‌شده قرار گرفت.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۹۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت بارندگی به عشایر ۳۰ میلیارد ریال برآورد شد

محمودی مدیرکل امور عشایر چهارمحال و بختیاری با اشاره به کوچ زودهنگام عشایر به استان گفت: بر اثر بارندگی‌های اخیر، عشایری که تازه وارد استان شده بودند دچار مشکلات معیشتی شدند.

بیشتر بخوانید

پرشدن کانال‌های کشاورزی بخش میانکوه درپی بارش‌های اخیر

وی با اشاره به اینکه این عشایر در شهرستان‌های کوهرنگ، اردل و لردگان هستند، افزود: پیگیری‌های لازم برای جبران خسارت وارد شده به این عشایر در حال انجام است.

محمودی اضافه کرد: زمان تقویم کوچ عشایر به استان با توجه به هماهنگی‌ها انجام شده و مناسب بودن وضعیت چرای دام در خوزستان ۲۵ اردیبهشت است و عشایر از کوچ زودتر از موعد پرهیز کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • سیل اردیبهشت ۴۸ هزار میلیارد ریال خسارت به بخش کشاورزی فارس زد
  • خسارت ۴۸ هزار میلیارد ریالی سیل اردیبهشت به بخش کشاورزی فارس
  • خسارت ۴۸ هزار میلیارد ریالی سیل به بخش کشاورزی فارس
  • خسارت ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی به زیربخش‌های کشاورزی
  • وارد آمدن خسارت بیش از ۲۵۳ میلیارد تومانی به بخش کشاورزی
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • خسارت بارندگی به عشایر ۳۰ میلیارد ریال برآورد شد
  • خسارت ۵۰۰ میلیارد ریالی بارش‌های سیلابی به حوزه عشایری ایلام
  • تگرگ موجب شکستن شیشه خودرو‌ها و منازل دُرح سربیشه شد
  • (تصاویر) خسارت تگرگ به منازل و خودرو‌ها در شهر مرزی درح _سربیشه خراسان جنوبی