Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رحیم جافری شامگاه یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران که در محل شهرداری مرکزی بروجرد برگزار شد، افزود: خبرنگاران به دنبال بیان انتقادات و پیشنهادات سازنده باشند زیرا با نقد منصفانه مدیران شهرداری را برای توسعه و پیشرفت مبلمان شهری یاری می کنند.
وی اظهارداشت: آنچه که در مورد بروجرد در فضای مجازی منعکس می شود واقعی نبوده و فقط به تخریب چهره این شهر کمک می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار بروجرد بیان کرد: خبرنگاران با انعکاس واقعیت ها اجازه تخریب شهر بروجرد را ندهند.
جافری اضافه کرد: به عنوان شهردار بروجرد به پیشنهادات، انتقادات و نیازمندی های شهروندان اهمیت می دهم و در راستای رفع مشکلات آنها تلاش می کنم.
وی ادامه داد: برای نصب المان های شهری باید تحقیق و بررسی شود تا بتوانیم به نحو احسن کار را پیش ببریم.
شهردار بروجرد با بیان اینکه احداث و نصب پل عابر پیاده میدان شهدا یک اشتباه بود و از نظر سیما و منظر شهری مناسب نیست، ادامه داد: این پل در2 نقطه پر جمعیت شهر بروجرد بعد از تایید شورای ترافیک نصب خواهد شد.
جافری یادآور شد: برای زیر گذر میدان قیام و پروژه ساختمان مرکزی شهرداری میلیارد ها ریال هزینه شده که هیچ توجیهی اقتصادی ندارند.
وی گفت: پرداخت 6 ماه حقوق کارگران شهرداری و حق بیمه تامین اجتماعی بعد از هفت سال از مهمترین عملکردهای شهرداری در مدت حدود 2 ماه است.
شهردار بروجرد اظهار داشت: شهرداری بروجرد در قبال اخذ عوارض از مردم فعالیت های عمرانی را انجام می دهد و با قطع اضافه کاری ها و تعطیل کاری های سوری برخی کارکنان انضباط مالی در شهرداری بروجرد رونق گرفته است.
جافری بیان کرد: استاندارد های لازم برای راه اندازی کامل تله سیژ تپه چغا در حال انجام است و به زودی در خدمت شهروندان و گردشگران خواهد بود.
وی افزود: در این راستا برنامه هایی برای احداث بازارچه و پارکینگ با همکاری بخش خصوصی در هسته مرکزی شهر داریم.
شهردار بروجرد اضافه کرد: یکی از خواسته های مردم بروجرد احداث شهر بازی است، لذا به همین منظور زمینی در پشت شبکه بهداشت در نظر گرفته شده است.
جافری ادامه داد: منطقه ویژه گردشگری بین تپه چغا و پل تاریخی قلعه حاتم در دستور کار قرار گرفته که مطالعات آن در حال بررسی است.
7190/7273
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 بازی توسعه و پیشرفت حقوق درآمد شهرداری 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۹۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار مرند بازداشت شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرند، گفت: شهردار مرند و چند نفر از کارکنان شهرداری با اتهامات مالی بازداشت شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان آذربایجان شرقی، یوسف ضیامهر، اظهار داشت: موضوع تخلفات شهرداری مرند از چندین ماه قبل تحت رصد مراجع اطلاعاتی و امنیتی بود که با صدور دستورات قضایی لازم و با جمع‌آوری اسناد و مدارک و پیرو این دستورات بیش از 10 نفر از جمله شهردار و معاون وی و چندین نفر از کارکنان شهرداری به اتهامات ارتشا و تضییع اموال دولتی و تبانی در معاملات دولتی و مشارکت و معاونت در این اتهامات، بازداشت و با صدور قرار تأمین مناسب روانه زندان شدند.

وی افزود: در بین متهمان از افراد عادی که با عوامل شهرداری همکاری و مساعدت داشتند نیز بازداشت شدند و تحقیقات از همه افراد در دادسرای مرکز استان و شهرستان مرند با جدیت ادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرند خاطرنشان کرد: نتایج رسیدگی‌ها متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهردار مرند بازداشت شد
  • احداث باغ بانوان بوستان «کرامت» جزو اولویت‌های شهرداری باشد
  • مصارف مهم مالیات در کشور به چه صورت است؟
  • ۲۲۰۰ گروه جهادی در کرمانشاه فعال هستند
  • ۱۶۰۰ روستای کردستان از ارتباط پایدار و با کیفیت برخوردار هستند
  • انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد
  • ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد
  • صادق خان شهردار لندن شد
  • صادق خان برای سومین دور شهردار لندن شد
  • صادق خان برای سومین بار شهردار لندن شد