Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@08:56:44 GMT

مدارس ۱۰ شهرستان خراسان جنوبی دوشنبه تعطیل اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۰۰۴۵

مدارس ۱۰ شهرستان خراسان جنوبی دوشنبه تعطیل اعلام شد

واقعی از تعطیلی مدارس ۱۰ شهرستان این استان فردا (دوشنبه) به دلیل بارش باران و جاری شدن سیلاب خبر داد.

« محمد علی واقعی » در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند از تعطیلی مدارس 10 شهرستان خراسان جنوبی در روز دوشنبه (26 فروردین) خبر داد و گفت: مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی شهرهای سرایان، آیسک و سه قلعه تعطیل خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به تعطیلی پیش دبستانی ها و مدارس استثنایی، و مدارس روستایی بخش درح و مرکزی شهرستان سربیشه، افزود: همچنین فردا مدارس شهرستان های بشرویه، درمیان، زیرکوه و نهبندان در تمامی مقاطع تحصیلی تعطیل است.
 

وی بیان کرد: تمامی مدارس روستایی در شهرستان سرایان و تمامی مدارس ابتدایی روستایی در شهرستان خوسف تعطیل خواهد بود.

 

واقعی با بیان اینکه در شهرستان قاین نیز تمامی پیش دبستانی‌ها، مدارس ابتدایی و شبانه‌روزی روستایی تعطیل اعلام شده است، ادامه داد: تمامی مدارس ابتدایی و پیش دبستانی‌های شهرستان فردوس و مدارس روستایی و عشایری مناطق یخ‌آب و چاه مسافر شهرستان طبس فردا دوشنبه تعطیل است.

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم مسابقات قرآن سیل سپاه پاسداران خسارت سیل سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم سپاه قرآن کریم مسابقات قرآن کریم نماز جمعه بارندگی و سیلاب تعطیلی مدارس شهرستان مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۰۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی

به گزارش «تابناک»، حسین ایثارگر، جمعه شب به خبرنگار ایرنا اظهار کرد:‌ بارش تگرگ موجب آب افتادگی برخی منازل روستایی به ویژه در روستاهای "جنبذ" و "علی آباد سیدرحیم" از توابع بخش مرکزی این شهرستان شده است.

وی افزود:‌ گزارش های رسیده حاکی از آن است که سیلاب به بخشی از راه‌ های روستایی و بین مزارع و نیز محصولات کشاورزی منطقه آسیب رسانده است و در موردی حتی یکی از روستاییان با موتورسیکلت هنگام عبور از رودخانه گرفتار سیلاب شده بود، که با تلاش مردم راکب نجات یافت اما موتور وی را آب برده است.

فرماندار ششتمد گفت:‌ با توجه به تعطیلی جمعه، روز شنبه تیم های ارزیاب برای بررسی وضعیت مناطق روستایی مزبور و برآورد خسارات وارده به منطقه اعزام خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد:‌ منازل روستایی این شهرستان عمدتا دارای سازه های خشت و گلی است و با مصالح قدیمی و سنتی ساخته شده است که این می تواند در مواقع بارندگی شدید و بروز سیلاب آسیب زا باشد.

مرکز شهرستان تازه‌ تاسیس شِشتَمَد در ۲۴۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

ششتمد با وسعت سه هزار و ۷۸۶ کیلومتر مربع و ۲۴ هزار نفر جمعیت، دارای ۲ بخش مرکزی و شامکان، ۴۸ دهیاری و ۵۳ آبادی است.

دیگر خبرها

  • تعطیلی پنج‌شنبه‌ یا شنبه؛ کدام یک برای تحقق «شعار سال» سودمند است؟
  • تعطیلی پنجشنبه یا شنبه ؛ توقف در بدیهیات
  • پایداری شبکه گاز خراسان جنوبی در برابر سیلاب
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • اصرار شنبه‌ای‌ها و مقاومت پنجشنبه‌ای‌ها
  • دیدگاه یک استاد دانشگاه درباره تعطیلی جمعه و شنبه
  • حمله روزنامه جوان به تعطیلی شنبه
  • حمله روزنامه جوان به مدافعان تعطیلی شنبه
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی
  • ‏‬زورآزمایی «شنبه» و «پنجشنبه» بر سر تعطیلی