Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@07:27:58 GMT

آینده ایران در تیراندازی با کمان روشن است

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۰۴۵۰

آینده ایران در تیراندازی با کمان روشن است

تهران- ایرنا- رییس کمیته استعدادیابی فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان گفت: در صورتی که ورزشکاران ایرانی با برنامه درستی تمرینات خود را جلو ببرند آینده خوبی در انتظار آنها خواهد بود.

پاسکال کولمایر که برای برگزاری 2 دوره آموزشی به ایران سفر کرده است روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا گفت: رقابت های تیراندازی در دنیا بسیار جذاب شده است و تمام بازیکنان حرفه ای در حد یک مدعی ظاهر می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس کمیته استعدادیابی فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان ادامه داد: کشورهای آسیایی به ویژه کره جنوبی و چین در رشته ریکرو پیشرفت زیادی کرده اند.
وی با اشاره به وضعیت کمانداران ایرانی، تصریح کرد: بازیکنان ایرانی تکنیک خوبی در هردو رشته تیراندازی با کمان دارند و از نظر فیزیکی هم در شرایط ایده آلی قرار دارند.
این مدرس بین المللی در خصوص نقطه ضعف کمانداران ایرانی اظهار داشت: ورزشکاران ایرانی باید تکنیک خود را کمی ارتقا دهند.
کولمایر خاطرنشان کرد: 2 سال پیش برای یک دوره آموزشی به تهران آمدم و حالا برای ارتقا دوره مربیگری از درجه سه به 2 به همدان می رویم و 22 مربی از سراسر ایران در این دوره شرکت می کنند.
به گفته این مدرس فرانسوی یک دوره پنج روزه دیگر هم برای آموزش 30 مدرس ایرانی در همدان برگزار می شود تا مدرسان با آخرین شیوه آموزش آشنا شوند .
کولمایر با بیان اینکه همیشه سفر به ایران بخاطر تاریخ پربارش در رشته تیرو کمان یکی از روباهایش بوده است، گفت: ایران سابق تاریخی قدرتمندی در این رشته دارد و البته در صورت داشتن برنامه ریزی و هزینه کردن در این رشته می تواند جایگاه خوبی در آن بدست اورد.
این مدرس بین المللی اضافه کرد: کمانداران ایرانی باید از نظر دینامیکی پیشرفت کنند. یعنی باید از نظر فکری حرفه ای بیانیشند و تمرکز بسیار زیادی روی ذهن و روان خود داشته باشند.
وی ادامه داد: مربیان ایرانی نیز باید برنامه ریزی خوبی برای تمرینات داشته باشند و فراموش نکنند که کمانداران باید در رقابت های زیادی به مصاف رقبا بروند.
پاسکال کولمایر سال ها به عنوان تیرانداز در فرانسه (زادگاهش) و در کانادا فعالیت کرده و نخستین مدال بین المللی اش را در سن 15 سالگی بدست آورده است.
وی به عنوان مربی در فرانسه، سوئیس و کانادا فعالیت کرده است و هم اکنون ریاست کمیته استعدادیابی فدراسیون جهانی را بر عهده دارد.
ورزشی **1828**9118**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش تيراندازي با كمان تيم ملي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۰۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون پارلمانی رئیسی: از مجلس آینده انتظار داریم همکاری خوبی با دولت داشته باشد؛ البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم

به گزارش جماران؛ معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: از مجلس آینده انتظار داریم همکاری بسیار خوبی با دولت داشته باشند و با اقداماتی که دولت طی نزدیک این سه سال انجام داده مشکلی پیش نخواهد آمد.

سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور روز چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت ماه - در حاشیه جلسه هیات دولت و در مجمع خبرنگاران اظهار داشت: در برخی کمیسیون های تخصصی با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی بحث‌هایی مطرح بود که با همکاری دو قوه نوسانات ارزی کنترل شود.

وی افزود: همچنین مطرح شد که اگر دولت در این خصوص اعلام نظر نکرده و برنامه خود را اعلام نکند مجلس اقداماتی انجام خواهد داد که بر همان مبنا هم پاسخی تهیه شد و مجموعه کارهایی که در حال انجام است و یا در آینده مدنظر است ، تبیین شد و فکر می‌کنم در حال حاضر مساله خاصی وجود نداشته باشد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور درباره چگونگی تعامل دولت و مجلس جدید با ابراز امیدواری از اینکه مجلس دوازدهم بهتر از مجلس فعلی خواهد بود، تصریح کرد: البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم.

حسینی یادآورشد: البته از مجلس آینده هم انتظار داریم همکاری بسیار خوبی با دولت داشته باشند و با اقداماتی که دولت طی نزدیک این سه سال انجام داده مشکلی پیش نخواهد آمد.

دیگر خبرها

  • آینده‌ای روشن با زمین بدون پلاستیک
  • بررسی شرایط تیروکمان برای ورود به المپیک/ رکورد خوب، شرایط سخت
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی
  • نقاط قوت و ضعف مجلس یازدهم/ «نظارت» در مجلس آینده تقویت شود
  • آینده برای لرستان روشن است/ لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات
  • درخواست کلوپ: به داد فوتبال انگلیس برسید!
  • مسابقات تیراندازی با کمان سنتی سبزوار به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت
  • معاون پارلمانی رئیسی: از مجلس آینده انتظار داریم همکاری خوبی با دولت داشته باشد؛ البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم