Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@19:23:16 GMT

۶ ماه حقوق معوقه کارگران شهرداری بروجرد پرداخت شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۰۴۸۷

۶ ماه حقوق معوقه کارگران شهرداری بروجرد پرداخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، رحیم جافری شامگاه یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه بروجرد که در محل ساختمان مرکزی شهرداری بروجرد برگزار شد، اظهار داشت: برخی از پروژه‌های عمرانی شهرداری بروجرد از ریشه با عدم کارشناسی فنی پایه ریزی شده است که امروز می‌بینیم با شکست مواجه شده‌اند.

وی تصریح کرد: پروژه ساختمان مرکزی شهرداری بروجرد، زیر گذر میدان قیام و … پروژه‌هایی هستند که با استدلال علمی ایجاد نشده و به طور قطع امروز محکوم به شکست شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار بروجرد ادامه داد: در تلاشیم در ایجاد و ساخت پروژه‌های جدید شهرداری از کارشناسان اهل فن و متخصص استفاده کنیم.

جافری با اشاره به عملکرد برخی فعالان فضای مجازی نسبت به شهردار و شهرداری بروجرد تاکید کرد: انتقاد مردم و فعالان فضای مجازی را پذیرا هستم اما به هیچ وجه توهین و افترا را قبول ندارم چرا که انتقاد با توهین کردن تفاوت دارد.

وی در سخنانی در رابطه با عملکرد شهرداری بروجرد طی ۵۰ روز کاری خود افزود: پرداخت ۶ ماه حقوق معوقه و زمان تصدی به کارگران شهرداری بدون فروش املاک شهرداری، ایجاد سیستم ثبت چهره برای تکریم ارباب رجوع، پی گیری پروژه‌های عمرانی در دست ساخت مانند هشت بهشت، پل شهدای دانش آموز، احداث شهربازی و تخصیص اعتبار از طریق استانداری لرستان، تعمیر دستگاه‌ها و ماشین آلات واحد عمرانی شهرداری، رنگ کاری معابر و جداول سطح خیابان‌ها و میادین، خرید قیر برای آسفالت مناطق مورد نیاز، لکه گیری و … از جمله اقدامات شهرداری بروجرد در این مدت بوده است.

شهردار بروجرد پرداخت دو ماه حقوق بازنشستگی بازنشستگان شهرداری، کاستن از هزینه‌های جاری و افزودن به هزینه‌های عمرانی به منظور تحقق عملکرد، پی گیری ایجاد شهرک مشاغل مزاحم و ایجاد تالار مهرگان را از دیگر اقدامات شهرداری عنوان کرد.

وی، با اشاره به اقدامات لازم جهت ایجاد منابع درآمد پایدار در شهرداری گفت: تملک بازارچه‌هایی در نقاط مختلف به منظور رفع سد معبر و ترافیک شهری، انتقال ساختمان مرکزی شهرداری بروجرد به میدان امام (ره) بروجرد و … از جمله اقدامات شهرداری بروجرد در این زمینه است.

کد خبر 4590984

منبع: مهر

کلیدواژه: بروجرد شهرداری بروجرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۰۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تمرکز فعالیت‌های عمرانی در معاونت فنی شهرداری تهران

تنی چند از اعضای شورای شهر تهران بر لزوم تمرکز فعالیت‌های عمرانی در معاونت فنی شهرداری تاکید کردند.

به گزارش ایسنا، ناصر امانی در واکنش به وضعیت پروژه‌های عمرانی در شهر تهران با بیان اینکه حدود ۴ ماه قبل نامه‌ای به هیات رئیسه نوشتم که در آن در مورد جابجایی درختان در برخی مناطق به دلیل پروژه های عمرانی هشدار دادم، گفت: در آن نامه قید کردم که باید جابجایی درختان در فصل مناسب و با رای کمیسیون‌های مربوطه و با رعایت قوانین و مقررات و اصول جابجایی باشد.

وی با بیان اینکه صورتجلسه پروژه‌ها را که نگاه کردم، دیدم که برای اجرای پروژه‌هایی همچون یادگار امام در شاخه شرقی و غربی، شهید شوشتری در منطقه ۱۴ و ۱۵ و... باید هزاران درخت جابه‌جا شود، گفت: اینطور که مشخص بود باید درختانی جابجا  شوند و باید این جابجایی با طی کردن روند قانون و رای کمیسیون ماده ۷ باشد و در دو پروژه منطقه ۵ و خیابان تهرانپارس درختان در حال جابه‌جایی هستند  اما اطلاع‌رسانی نمی‌شود، مردم این حجم از جابه‌جایی را می‌بینند و برایشان سوال پیش می‌آید.

همچنین تشکری هاشمی، رئیس کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر تهران با بیان اینکه در شهرداری تهران یک معاونت تخصصی برای ساخت‌وساز داریم و آن هم معاونت فنی و عمرانی است گفت: بعضا دیده می‌شود که سازمان‌ها و شرکت‌ها و... بخشی برای اجرای پروژه‌های عمرانی دارند .باید در شورای شهر تهران یک مصوبه قاطع داشته باشیم که فقط معاونت فنی و عمرانی ساخت و سازها را انجام دهد.

وی با بیان اینکه برخی از پروژه‌ها باید به تایید معاونت فنی و عمرانی برسد، گفت: تقاضا دارم پروژه‌ها با تایید ضرورت معاونت فنی اجرایی شود و شهردار تهران قول داده بودند که برای پروژه‌ها روزشمار و ماه شمار بگذارد که ما چیزی ندیدیم.

امانی همچنین تاکید کرد: باید تجهیزات فنی و  هوشمندسازی تونل آرش - اسفندیار نصب شود.

حجت‌السلام آقامیری رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران نیز با بیان اینکه همه کارهای عمرانی به معاونت فنی و عمرانی سپرده شود، گفت: حتی هلدینگ مترو نیز باید به زیرمجموعه معاونت فنی برگردد و از هیات رئیسه میخواهم که معاونت فنی و عمرانی نیز به مانند معاونت حمل و نقل هر ماه به شورای شهر بیاید و در مورد روند پیشرفت ۳۶ پروژه‌اش توضیح دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • میدان جی مسدود خواهد شد
  • سرانجام ساخت فاز تکمیلی بزرگراه یادگار امام
  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی
  • لزوم تمرکز فعالیت‌های عمرانی در معاونت فنی شهرداری تهران
  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • تجلیل از کارگران شهرداری فرخ شهر
  • سبدی از اقدامات فنی، فرهنگی، زیرساختی، عمرانی و برقی در مجتمع گردشگری صفه
  • برخی شهرهای استان مرکزی با پدیده حاشیه‌نشینی روبرو است
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج