Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدان- ایرنا- رئیس اداره حفاظت محیط زیست کنارک در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: 2 نفر شکارچی متخلف به جرم شکارغیر مجاز و انتشار تصاویر 2 راس کل وحشی شکار شده در فضای مجازی این شهرستان شناسایی و محکوم شدند.

به گزارش ایرنا از اداره کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان حسن ذاتی کیخا یکشنبه شب در این باره اظهار داشت: در پی انتشار عکس شکار 2 راس کل وحشی در فضای مجازی محیط بانان شهرستان کنارک با همکاری پلیس فتا این شهرستان موفق به شناسایی و دستگیری شکارچیان متخلف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پرونده متخلفان یادشده برای رسیدگی و صدور حکم به مراجع قضایی ارجاع شد و با پیگیری اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کنارک و بررسی مقامات قضایی متخلفان به جرم شکار و انتشار تصاویر شکار در فضای مجازی با رای دادگاه محکوم شدند.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست کنارک گفت: همچنین متخلفان مذکور محکوم به پرداخت مبلغ 200 میلیون ریال ضرر و زیان ناشی از شکار غیر مجاز 2 راس کل وحشی شدند که مبلغ 50 میلیون ریال از کل مبلغ ضرر و زیان وارده توسط متخلفین مذکور به حساب خزانه دولت واریز شده است.
9923 **6081

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي محيط زيست دستگيري شكارچيان كل وحشي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۰۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 

نقی میرزاکریمی با اعلام این خبر گفت: ضمن قدردانی از همکاری آموزش و پرورش، افتتاح خانه محیط زیست را برای تحقق اصل ۵۰ قانون اساسی و حفاظت از محیط زیست شهرستان ضروری دانست.

وی افزود: با اجرای برنامه‌های آموزشی و حضور کارشناسان آموزش و مشارکت‌های مردمی و بازدید‌های میدانی، فعالیت خانه محیط زیست را برای دانش آموزان دماوندی ادامه خواهیم داد.

محمد فروتن رئیس آموزش و پرورش شهرستان دماوند نیز در این برنامه اظهار داشت: آموزش دانش آموزان در راستای حفاظت از محیط زیست از اهداف و برنامه‌های آموزشی و پژوهشی آموزش و پرورش شهرستان است و فرهنگ سازی در این زمینه در مدارس اولویت آموزش و پرورش خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی محیط زیست

دیگر خبرها

  • برگزاری تور رسانه ای بازدید از تالاب های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه
  • رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان
  • آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد/جای نگرانی نیست
  • اجرای طرح پاکسازی کیسه های پلاستیکی حاشیه سایت زباله شهری آواجیق چالدران
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • آغاز طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای در نانوایی‌های بروجرد
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • میزبانی تالاب قره گُل بوکان از پرندگان مهاجر و بومی