Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-08@22:50:34 GMT

۱۰ هفته بی‌شکستی برای تیمی که پیروز نمی‌شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۰۶۳۰

با آمدن منصوریان به ذوب‌آهن به نظر می‌رسد فصل کابوس‌وار این تیم در حالی فراموشی است. آن‌ها هم در لیگ ایران و هم در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی در چند هفته اخیر کسب کرده‌اند. آفتاب‌‌نیوز : تیم فوتبال ذوب‌آهن از ابتدای فصل چند تغییر مهم داشته است. در ابتدای فصل قلعه‌نویی از این تیم جدا شد تا امید نمازی جای او را بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین جدایی چند بازیکن تأثیرگذار از این تیم در ابتدا و اواسط فصل باعث به وجود آمدن مشکلاتی در این تیم شد. شاید بتوان گفت یکی از تأثیرگذارترین تغییرات این تیم آمدن منصوریان از نیم فصل دوم است. با آمدن منصوریان و با توجه به نیمکت این تیم شاید کمتر کسی فکر می‌کرد ذوب‌آهن بتواند فصل را به خوبی به پایان برساند اما با مرور نتایج ذوب‌آهن در این مدت به تغییرات این تیم پی می‌بریم.
تیمی که از ابتدای فصل تا هفته سیزدهم فقط دو بار پیروز شده بود و ۸ هفته متوالی نتوانسته بود تیمی را شکست بدهد، حالا این روزها به تیمی تبدیل شده که ۱۰ هفته هیچ تیمی نه در ایران و نه در آسیا نتوانسته آن را شکست دهد. با بررسی آمار می‌توان بخش بزرگی از این موفقیت را به تغییر در کارهای دفاعی تیم مربوط دانست. از زمانی که منصوریان به ذوب‌آهن آمده، این تیم در ۱۶ بازی، ۱۷ گل به ثمر رسانده است. این آمار قبل از او ۱۲ گل زده در ۱۳ بازی بود. دروازه ذوب‌آهن در همه رقابت‌ها بعد از حضور منصوریان، در ۱۶ بازی ۱۲ بار باز شده اما قبل از او ذوب‌آهن در ۱۳ بازی در لیگ و جام حذفی ۱۸ گل خورده بود.
به گزارش ایسنا، تیم‌های منصوریان همیشه به انجام دادن کارهای دفاعی به بهترین شکل معروف بوده‌اند و او این موضوع را یک بار دیگر در ذوب‌آهن ثابت کرده است. تیمی که قبل از نیم‌فصل دوم در منطقه سقوط قرار داشت حالا با حضور در رتبه هشتم به دنبال قرار گرفتن در رتبه ششم جدول است؛ رتبه‌ای که با حضور ۵ تیم مدعی در بالای جدول و با توجه به وضعیت این فصل ذوب‌آهن برای این تیم بسیار با ارزش است. منصوریان و بازیکنانش در این چند هفته با تساوی برابر سپاهان و برد برابر پدیده در تغییراتی در بالای جدول تأثیرگذار بودند و در دو هفته آینده با میزبانی از پرسپولیس و تراکتورسازی که از مدعیان قهرمانی هستند می‌توانند نقش تعیین کننده‌ای در این رقابت داشته باشند.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تیم فوتبال ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۰۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح پل چهارم بشار شهر یاسوج ظرف یک ماه آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، علی‌محمد روستا، امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر یاسوج با همراهی شهردار شهر یاسوج، با بیان اینکه پروژه پل چهارم بشار تا یک ماه آینده افتتاح می‌شود، اظهار کرد: در حال حاضر پروژه پل چهارم بشار فعال بوده و عملیات خاکریزی و بتن‌ریزی پروژه در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه اعتبار این پروژه تأمین شده است، افزود: پروژه پل چهارم بشار ظرف یک ماه آینده تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد و گره ترافیکی در قسمت شمال شهر یاسوج رفع و دسترسی مردم به بیمارستان امام سجاد (ع) راحت‌تر می‌شود.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اتصال پروژه پل چهارم بشار به منطقه سروک، گفت: پروژه دارای معارضاتی است که باید رفع شود.

وی تصریح کرد: ظرف روزهای آینده عملیات پروژه ۴۵ متری آیت‌الله ملک حسینی توسط شهرداری یاسوج آغاز می‌شود.

روستا خاطرنشان کرد: اعتبارات پروژه ۴۵ متری آیت‌الله ملک حسینی از محل اعتبارات نفت تأمین شده‌است.

وی با اشاره به پروژه گردشگری «بام لند» یاسوج، گفت: این پروژه در چهار هکتار در فازهای مختلف اجرا می‌شود.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: قرار است زیرساخت‌هایی از جمله آلاچیق، سکوی نشیمن، آبشار مصنوعی، رستوران‌های روباز و سربسته، زمین‌های ورزشی والیبال، تنیس و چمن مصنوعی فوتبال، پیست پیاده‌روی، پیست دوچرخه‌سواری و استخر شنا در مجموعه «بام لند» یاسوج احداث شود.

وی با بیان اینکه نگاه دولت به بخش خصوصی نگاه حمایتی است، تصریح کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد مکان خوبی برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری است.

روستا خاطرنشان کرد: روشنایی قسمت شمالی این مجتمع با پیگیری‌هایی که با اداره برق استان داشتیم رفع می‌شود.

وی گفت: مجموعه میراث فرهنگی از طرح‌های فاخر و اشتغال‌زا که بتواند به جذب گردشگر و رونق اقتصادی کمک کند، حمایت خواهد کرد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: در دور دوم سفر دولت به استان مبلغ یک هزار میلیارد ریال از محل مسئولیت‌های اجتماعی نفت برای رونق گردشگری اختصاص یافت.

وی گفت: این تسهیلات به پروژه‌های اولویت‌دار و پروژه‌های نیمه‌تمام گردشگری که توسط دفتر فنی استانداری به تأیید برسد، اعطا می‌شود.

کد خبر 751212

دیگر خبرها

  • پاشازاده: قهرمانی استقلال را حس کردم
  • لیگ یک؛ هر سه شانس صعود پیروز شدند
  • ۳ مدعی صعود به لیگ برتر پیروز شدند؛ نفت MIS از قافله جا ماند
  • شرط سردار آزمون برای آمدن به لیگ ایران مشخص شد
  • گردهم آمدن تمام نهادهای مرتبط با ترافیک در کرمانشاه
  • غرق شدن جوان ٣۰ ساله دزفولی در رودخانه دز
  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • مدعیان پیروز شدند
  • تیمی که قهرمان و سقوط‌کننده لیگ برتر را تعیین می‌کند
  • جوان ۳۰ ساله در رودخانه دز غرق شد