Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-30@05:30:02 GMT

برنامه جلوگیری از سیل در تهران به استانداری ابلاغ شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۱۷۵۳

به گزارش فارس، هوشنگ جزی مدیرکل دفتر آبخیزداری و حفاظت خاک سازمان جنگل‌ها اعلام کرد: با توجه به شرایط ویژه تهران ممکن است بارش‌های شدید سیل خطرناک ایجاد کند.

وی افزود: منطقه کن، اتوبان امام علی و اتوبان صیاد شیرازی با هر بارش تندی می‌تواند احتمال وقوع سیل داشته باشد. 

جزی با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای آبخیز شهر تهران باید در اولویت باشد، گفت: برنامه جامعی برای آبخیز شهری تهران و کنترل سیلاب در این شهر تدوین شده و به استانداری ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر آبخیزداری و حفاظت خاک سازمان جنگل‌ها  تأکید کرد: هر کدام از دره‌ها و مسیل‌ها هشدار جدی برای شهرداری است.

وی ادامه داد: خط ۷ متروی تهران هم در مسیری ساخته شده که در آن به آبخیز شهری توجهی نشده است بنابراین باید برای اجرای اینگونه پروژه‌ها پیش از آن مطالعات شهری و پیشگیری از وقوع سیل باید انجام شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۱۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از ظرفیت های موجود در جامعه هنرمندان مهاجر استقبال می کنیم

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران در جلسه مشترکی که با حضور سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران و جمعی از هنرمندان افغانستانی در دفتر امور اتباع برگزار شد حیدری عنوان کرد:هنرمندان نیز همچون روحانیون، ورزشکاران، فرهیختگان، از اثر گذاران جامعه مهاجرین هستند و باید از ظرفیت های موجود در این قشر برای آموزش و توانمند سازی مهاجرین استفاده شود.

حیدری همچنین افزود: تلاش می کنیم تا با پیگیری مسائل هنرمندان به عنوان سفیران صلح و بازوهای توانمند جامعه مهاجر در حد توان و مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران برای سهولت در انجام امور فرهنگی کنار آنها باشیم.

 حیدری گفت هنرمندان مهاجر به عنوان قشر آگاه و فرهیخته، مسئولیت سنگین تری را برای آگاه سازی جامعه مهاجر نسبت به قوانین جامعه میزبان دارند و از آنها درخواست نمود تا با آگاهی بخشی و اقدامات فرهنگی تاثیر گذار در همکاری با این اداره کل اقدام نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • شورا‌های اسلامی نمونه استان کرمان مشخص شدند
  • از ظرفیت های موجود در جامعه هنرمندان مهاجر استقبال می کنیم
  • پساب شهری جایگزین آب مصرفی صنایع کرمانشاه شد
  • منتظری: کاهش زمان رسیدگی‌های قضایی مورد توجه قرار بگیرد
  • جلوگیری از تخلفات ساختمانی نیازمند هم افزایی دستگاه‌های مسئول است
  • ابلاغ برنامه‌ ارتقای بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • ابلاغ برنامه‌های ارتقای بهره‌وری به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • آبگیری ٩٠ درصد تالاب قره گل بوکان
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه
  • پساب شهری در کرمانشاه جایگزین آب مصرفی صنایع شد