Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول کانون فرهنگی هنری نور مسجد جامع شهر سامان گفت: کلاس آموزش روخوانی و روانخوانی نوجوان با دعوت از یکی از اساتید برجسته و با حضور پرشور نوجوانان در مسجد جامع سامان برگزار شد.

«رضا صفاری سامانی» امروز (دوشنبه ۲۶ فروردین) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: کلاس آموزش روخوانی و روانخوانی نوجوان با هدف جذب جوانان و نوجوانان به مسجد و انس هر چه بیشتر نوجوانان با کتاب آسمانی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون فرهنگی هنری نور مسجد جامع شهر سامان افزود: کلاس آموزش روخوانی و روانخوانی یکی از برنامه های است که به صورت مداوم و هفتگی ویژه خواهران و برادران در مسجد جامع شهر سامان برگزار می شود.

 

صفاری سامانی، ترویج و بسط فرهنگ قرآن و ایجاد زمینه برای جلب جوانان به علوم قرآنی را از دیگر اهداف برگزاری کلاس های آموزش روخوانی و روانخوانی در مسجد جامع سامان عنوان کرد.

 

وی جوانان و نوجوانانی که در کلاس های آموزش روخوانی و روانخوانی شرکت می کنند با اصول روخوانی و روانخوانی صحیح می شوند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری نور مسجد جامع شهر سامان گفت: استفاده از اساتید مجرب در کلاس های آموزش روخوانی و روانخوانی موجب جذب بیشتر جوانان و نوجوانان به این کلاس های آموزشی شده است.

 

صفاری سامانی یادآورشد: برگزاری برنامه های فرهنگی هنری، مذهبی، ورزشی و ... از دیگر فعالیت های کانون فرهنگی هنری نور شهر سامان است که در طول سال برگزار می شود.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم سیل سپاه پاسداران مسابقات قرآن سپاه خسارت سیل مسابقات قرآن کریم نماز جمعه خبرگزاری شبستان قرآن کریم کانون فرهنگی هنری نور جوانان و نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۱۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان

 معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان گفت: در این مرحله از جشنواره میزبان آثار دانش‌آموزان سراسر استان جهت سنجش آنها در هنر‌های آوایی و نمایشی هستیم.

مجتبی قمری افزود: هنر‌های آوایی شامل تک نوازی، سرود گروهی و ساز‌های مختلف ایرانی و خارجی و هنر‌های نمایشی شامل نمایش عروسکی، نمایش خیابانی، نمایش صحنه‌ای و نمایش نامه‌خوانی و نقالی می‌باشد.

او تصریح کرد: هدف ما ارزیابی و استعدادیابی دانش آموزان در رشته‌های مختلف است و بدین منظور در این مسابقات فرم ارزیابی و شناسایی دانش‌آموزان مستعد به داوران تحویل داده شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان گفت: دانش‌آموزان مستعد و علاقمند پس از سنجش به کانون‌های دانش‌آموزی جهت پیشرفت و آموزش بیشتر معرفی می‌شوند. 

مجتبی قمری افزود: برگزیدگان جشنواره استانی به مقطع کشوری راه خواهند یافت و امیدواریم بتوانند در دوره کشوری نیز حائز رتبه برتر شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد