Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - معاون هماهنگي و مشارکت‌هاي مردمي ستاد بازسازي عتبات با اشاره به استقرار 185 موکب در مناطق سيل‌زده از آمادگي 670 موکب براي امدادرساني خبر داد و گفت: روز گذشته بيش از 414 هزار پرس غذا بين سيل‌زدگان‌ توزيع شد
يوسف افضلي در گفت‌وگو با خبرنگار حج و زيارت خبرگزاري فارس با اشاره به روند مناسب خدمت‌رساني به مردم سيل‌زده کشور اظهار داشت: موکب‌هاي اربعيني پس از انتشار فراخوان براي امدادرساني به مردم سيل‌زده اعلام آمادگي کردند، به طوري که تاکنون 270 موکب آماده اعزام به مناطق سيل‌زده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي به موکب‌هاي مستقر در استان‌هاي سيل‌زده اشاره کرد و افزود: هم‌اکنون 185 موکب در چهار استان سيل‌زده استقرار يافته‌اند و در صورت نياز طي روزهاي آينده ساير موکب‌ها نيز به مناطق سيل‌زده اعزام مي‌شوند.
افضلي با بيان اينکه بيشتر نيروها و موکب‌ها در استان خورستان استقرار دارند، خاطر نشان کرد: در استان‌هاي خوزستان 136 موکب، لرستان 39 موکب، ايلام 6 موکب و گلستان 4 موکب فعال هستند که روز گذشته 430 هزار و 130 پرس غذا توسط اين موکب‌ها طبخ شد؛ به طوري که به ترتيب در هر استان 273 هزار و 630 پرس، 129 هزار و 100 پرس، 9 هزار و 200 پرس و 3 هزار و 200 پرس غذا بين مردم سيل‌زده توزيع شد.
معاون هماهنگي و‌مشارکت‌هاي مردمي ستاد بازسازي عتبات با اشاره به اينکه 10 موکب فني نيز براي تعمير وسايل منازل مردم سيل‌زده مستقر هستند، گفت:اين موکب‌هاي شامل قاليشويي، تعمير لوازم برقي خانگي و همچنين خودروها هستند.
افضلي درباره کمک‌هاي مردم عراق نيز خاطر نشان کرد: 40 کاميون حامل وسايل مورد نياز براي امدادرساني به مردم سيل‌زده از مرزهاي ايلام‌و شلمچه وارد کشور شده است که مردم عراق هم مشغول خدمات‌رساني به مردم هستند.
علاقه‌مندان براي کمک‌رساني به مردم سيل‌زده کشور مي‌توانند با شماره‌گيري کد دستوري #233* (ستاره 233مربع) کمک‌هاي نقدي خود را به دست ستاد بازسازي عتبات برسانند

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۲۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، روح الله مقدم، معاون جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان قم گفت: استان قم درپرداخت وام ازدواج درکشور، طبق جدول وزارت ورزش و جوانان مربوط به پایان سال ۱۴۰۲، رتبه نهم کشور را کسب کرده‌است.

وی ادامه داد: استان قم با تحقق ۸۸.۵ درصدی اعطای وام ازدواج به متقاضیان، در میان ۳۱ استان کشور ، این رتبه را به خود اختصاص داده‌است.

وی یادآور شد که میانگین جمع کل دریافت کنندگان تسهیلات ازدواج در کشور در سال گذشته ۸۵ درصد بوده‌است.

مقدم بیان کرد: ۱۱ هزار و ۵۵۲ فقره وام ازدواج در سال گذشته به متقاضیان در قم پرداخت شده‌است.

وی ادامه داد: این تعداد فقره وام ازدواج با معرفی اداره‌کل ورزش و پرداخت توسط بانک‌ها به مبلغ ۲۴ هزار و ۳۷۵ میلیارد ریال انجام پذیرفته‌است.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان قم همچنین تعداد متقاضیان در صف انتظار دریافت وام در سال گذشته را یک‌هزار و ۵۰۹ نفر عنوان کرد.

وی تعداد کل متقاضیان وام ازدواج در استان قم تا پایان بهمن ماه را ۱۳ هزار و ۶۱ نفر ذکر کرد.

مقدم همچنین یادآور شد: سال ۱۴۰۱ تعداد تسهیلات پرداخت شده ازدواج در استان قم ۱۲ هزار و ۴۷۶ فقره بوده‌است.

دیگر خبرها

  • ۵ هزار میلیارد تومان دیگر به بورس انرژی تزریق شد
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • برنامه ریزی برای توزیع ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان در گیلان
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین
  • توزیع بیش از ۲۶ هزار پاسپورت در پکتیا
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • اطلاعیه جدید وزارت کار برای یارانه بگیران؛ این پیامک‌ها جعلی است
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب