Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@05:41:41 GMT

بيش از 27 هزار مشترک آب در نقده وجود دارد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۲۰۸۹

بيش از 27 هزار مشترک آب در نقده وجود دارد

خبرگزاري آريا - اروميه - ايرنا - مدير امور آب و فاضلاب شهري نقده با اشاره به اينکه 27 هزار و 681 مشترک آب در اين شهرستان وجود دارد، گفت: با اين آمار 100 درصد جمعيت شهري تحت پوشش اين شرکت هستند.

محمدرضا زينال پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: همچنين تاکنون 26 هزار و 743 انشعاب فاضلاب مدرن در اين شهرستان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: با اين آمار حدود 98.5 درصد جمعيت شهر تحت پوشش شبکه فاضلاب مدرن هستند و مابقي مشترکان نيز تا پايان نيمه نخست سال جاري به شبکه فاضلاب مدرن متصل مي شوند.
وي اضافه کرد: يک تصفيه خانه فاضلاب مدرن در زميني به مساحت 30 هکتار از سال 1382 شمسي در نقده کلنگ زني شده بود و در اوايل شروع به کار دولت تدبير و اميد حدود 15 درصد پيشرفت فيزيکي داشت.
مدير امور آب و فاضلاب شهري نقده بيان کرد: با حمايت دولت تدبير و اميد 60 درصد از اعتبار 300 ميليارد ريالي اين طرح اختصاص يافت و در نهايت بعد از 13 سال با حضور وزير وقت نيرو در نيمه دوم سال گذشته به بهره برداري رسيد.
زينال پور اظهار داشت: کمبود اعتبارات عمراني و بروز نبودن سيستم تصفيه خانه از مهمترين عوامل عقب ماندگي اين طرح است.
وي ادامه داد: جلوگيري از تخريب محيط زيست و حفظ بهداشت عمومي شهروندان از مهمترين اهداف اجراي طرح تصفيه خانه فاضلاب مدرن است.
به گزارش ايرنا شهرستان 127 هزار نفري نقده با 92 روستاي تابعه در فاصله 80 کيلومتري جنوب شرقي شهر اروميه قرار دارد.
9918/7129
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۲۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه ۱۷ کیلومتری شبکه و خط انتقال فاضلاب در استان قزوین

داراب بیرنوندی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین از تکمیل و افتتاح اولین تصفیه خانه مدرن فاضلاب روستایی در نیکویه، تکمیل فاز اول تصفیه خانه شریفیه، پیشرفت ۸۵ درصدی تصفیه خانه فاضلاب آبگرم و استفاده از سامانه نانو کلر در سیستم گندزدایی تصفیه خانه فاضلاب تاکستان خبر داد و گفت: این خدمات با هزینه‌ای بالغ بر ۷۸۵ میلیارد ریال صورت گرفته است. 

وی افزود: ۱۱۰۰ کیلومتر شستشوی شبکه فاضلاب شهر‌ها و نیز ویدئو متری ۳۷ کیلومتری شبکه و خطوط انتقال فاضلاب در سطح استان قزوین انجام شده است.

بیرنوندی در بخش دیگری از توضیحات خود از اتمام ۸ قرارداد مربوط به پروژه‌های فاضلاب، انعقاد ۶ قرارداد جدید و ۱۰ قرارداد در حال انجام خبر داد.

وی، برگزاری مناقصات احداث مدول اول تصفیه خانه شهرستان البرز، تجهیز تصفیه خانه نیکویه، احداث لاگون‌های جدید در تصفیه خانه فاضلاب قزوین با مجموع هزینه ۲۷۶۰ میلیارد ریال را از عملکرد‌های سال گذشته برشمرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین، عقد قرارداد مطالعات پژوهشی بومی سازی دانش تصفیه فاضلاب در اجتماعات کوچک استان و انجام مطالعات مرحله دوم فاضلاب در شهر‌های قزوین و تاکستان و نیز مطالعات فاضلاب اقبالیه، اسفرورین و چوبیندر، ضیاء آباد و روستا‌های آتان و آکوجان منطقه الموت را از جمله فعالیت‌های صورت گرفته در سال ۱۴۰۲ عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • افزوده شدن ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • پروژه مشترک آلمان و فرانسه برای تولید تانک‌های مدرن
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • مربی نقده‌ای سرمربی تیم ملی کبدی شد
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی، نیازمند نیروگاه انرژی های تجدید پذیر
  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • توسعه ۱۷ کیلومتری شبکه و خط انتقال فاضلاب در استان قزوین