Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان در جمع بسیجیان پایگاه‌های ادارات استان یزد که در برنامه کوهنوردی در محل غربالبیز مهریز شرکت نمودند گفت:اقدام سخیف واحمقانه ترامپ در رابطه با ورود نام سپاه در لیست تروریست‌ها سبب دردسر‌های ومحکومیت‌های زیادی برای آنان خواهد شد وهرگونه دخالتی در امنیت ونیرو‌های رسمی وقانونی یک کشور آن‌ها به صورت یک طرفه محکوم وباطل شمرده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ضمن تقدیر وتشکر از حضور فعال مسئولین وبسیجیان ادرات استان در کیفی بخشی به برنامه‌های سال ۱۳۹۷ ناحیه مرکزی یزد تصریح نمود: از حقوق دانان می‌خواهیم با تمام تلاش خود در مقابل این دولت‌های ظالم ایستادگی نمایند و تمام سعی ما این است که به عنوان کارگزاران مخلص وسربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی با آن آموزه‌های اسلامی وتعاریفی که حضرت امیر (ع) در نهج البلاغه در مورد خادمین ملت دارند به بهترین نحو ممکن در ادارات ایفای نقش نماییم وموثر باشیم. انتهای پیام/د 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۲۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوناک: پیروزی پوتین به قیمت امنیت تمام اروپا تمام می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، نخست وزیر انگلیس از افزایش بودجه نظامی این کشور در بحبوحه جنگ اوکراین خبر داد.

«ریشی سوناک» نخست وزیر انگلیس روز سه شنبه اعلام کرد که دولت لندن در نظر دارد در بلندمدت ۱۰ میلیارد پوند برای حمایت از صنایع دفاعی این کشور هزینه کند.

نخست وزیر انگلیس در ادامه با حمایت از ادامه جنگ در اوکراین مدعی شد: پیروزی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در اوکراین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد و باید از آن جلوگیری کرد.

براساس بیانیه دفتر نخست وزیری انگلیس، این کشور در نظر دارد تا بسته ۶۱۷ میلیون دلاری جدیدی را به اوکراین اختصاص دهد. این بسته شامل بیش از ۴۰۰ دستگاه خودرو، ۶۰ قایق و تعدادی موشک دوربرد «سایه طوفان» که شمار دقیق آن اعلام نشده است، می‌شود.

کد خبر 6086856

دیگر خبرها

  • جهاد اسلامی کمک‌های آمریکا به اشغالگران را محکوم کرد
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • جامائیکا نیز کشور فلسطین را به رسمیت شناخت
  • جامائیکا کشور مستقل فلسطین را به رسمیت خواهد شناخت
  • توجه به نسل جوان اولویت تمام برنامه‌های تبلیغات اسلامی باشد
  • نخست وزیر انگلیس: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • سوناک: پیروزی پوتین به قیمت امنیت تمام اروپا تمام می شود
  • استعداد‌های برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان باید حمایت شوند
  • آمریکا: درباره به‌رسمیت شناختن طالبان تصمیم نگرفته‌ایم