Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@21:13:43 GMT

رفت و آمد در همه محورهاي اصلي هرمزگان روان است

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۲۳۶۹

رفت و آمد در همه محورهاي اصلي هرمزگان روان است

خبرگزاري آريا - بندرعباس- ايرنا- مديرکل راهداري و حمل‌ و نقل جاده‌اي هرمزگان گفت: هم اکنون پس از بارندگي هاي 2 روز گذشته رفت وآمد ناوگان باري، مسافري و شخصي در همه محورهاي اصلي و شرياني استان عادي و روان است.

به گزارش ايرنا، داريوش باقر جوان روز دوشنبه در بازديد از راه هاي استان افزود: تنها رفت و آمد در 5 هزار و 800 کيلومتر از راه‌هاي روستايي ساخته نشده ‌آن هم به علت تشکيل گل و لاي، به کندي پيش مي رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ياد آورشد: با شناسايي نقاط گلوگاهي و اعزام به موقع تيم‌هاي واکنش سريع به محل در زمان تشديد بارندگي، از ايجاد شرايط بحراني جلوگيري مي‌ شود.
مدير کل راهداري هرمزگان اظهارداشت: اين اداره کل با پيگيري هشدارها و اخطاريه‌ هاي هواشناسي نسبت به شرايط جوي در آمادگي کامل قرار داشت و با بررسي دقيق موقعيت جغرافيايي راه‌ها و ابنيه فني اقدامات لازم را در دستورکار قرار داد.
باقرجوان ادامه داد: با تمرکز سامانه‌هاي بارشي بر مناطق غرب و شمال هرمزگان، نيروي انساني و‌ تجهيزات لازم در اين مناطق متمرکز و اقدام هاي لازم به منظور پيشگيري از وقوع حادثه بر اثر جاري شدن سيلاب بر روي پل‌ها، آب‌ بند‌ها و ‌آب‌ رو‌ها انجام شد.
وي با اشاره به اين که «مديريت بحران به معني انجام يکسري اقدام هاي بهم پيوسته پيش، حين و بعد از وقوع بحران است»، گفت: اداره کل راهداري و حمل ‌ونقل جاده‌اي هرمزگان در نوروز امسال توانست علاوه بر ساماندهي جاده‌هاي استان در زمان بارندگي در قالب ارسال نيرو و ماشين ‌آلات به استان‌ هاي سيل‌ زده نيز کمک رساني کند.
باقر جوان تصريح کرد: هرمزگان داراي 13 هزار و 400 کيلومتر راه، 3 هزار و 900 دستگاه پل (از دهانه 2 تا 400 متر) و 3 هزار و 600 آب نما (از 10 تا 500 متر) است که نيروهاي راهداري و تيم‌ هاي واکنش سريع استان با هوشياري کامل اقدام هاي لازم پيش از وقوع سيل احتمالي بر ‌روي آن‌ها انجام داداند.
مديرکل راهداري و حمل ‌و نقل جاده‌اي هرمزگان از رانندگان و مسافران خواست به هنگام بارندگي و بروز سيل نکات ايمني را رعايت کرده و با راهداران همکاري لازم را داشته باشند و از نزديک شدن به مسيل رودخانه‌ها بطور جدي خوداري کنند.
7195/6048
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۲۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده های مازندران

تین نیوز

بیش از ۶۴ میلیون تردد فروردین ماه امسال در جاده های مازندران ثبت شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت: برابر آمار به دست آمده از ۱۱۲ سامانه تردد شماری منصوب در محورهای استان مازندران طی فروردین بیش از ۶۴ میلیون از انواع وسایل نقلیه در جاده های استان در حال تردد بوده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در حدود سه درصد افزایش یافته است.

حسن جهانیان افزود: تردد در محورهای مواصلاتی استان با استان های مجاور در فروردین ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در حدود ۷.۵ درصد افزایش داشته و به بیش از پنج میلیون ۷۴۵ هزار تردد رسیده است.

جهانیان گفت: طی یک ماه نخست سال جاری به طور متوسط در هر ساعت در حدود چهار هزار و ۶۹۰ وسیله نقلیه سنگین در استان در حال تردد بوده اند که این میزان از تردد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در حدود ۶ درصد کاهش یافته است.

پرترددترین ساعات روز نیز معمولا بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ بوده است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه های استان است.

برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • خط‌کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۳۵۰ روستا
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • مشارکت ۲۵۶ نیروی راهداری استان اصفهان در عملیات راهداری بارش های اخیر
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی در محورهای بزرگراهی آذربایجان غربی ​
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده های مازندران
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • ‌مسیرهای زیرکوه مسدود است