Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@10:23:44 GMT

جزییات یارانه پنهان ۱۰۰ هزار میلیاردی در بودجه ۹۸ + جداول

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۲۹۱۳

جزییات یارانه پنهان ۱۰۰ هزار میلیاردی در بودجه ۹۸ + جداول

بررسیها نشان می‌دهد از چند صد هزار میلیارد تومان یارانه پنهان اقتصاد کشور حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان یارانه پنهان در بودجه ۹۸ ایجاد شده است. ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴ اقتصادی اقتصاد ایران نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در حالی که در قانون بودجه سال 97 حدود 293 هزار میلیارد تومان بابت هزینه‌های جاری دولت پرداخت شده است، بررسیها نشان می‌دهد حوزههای رفاه اجتماعی و سلامت به ترتیب با 68 و 17 درصد بیشترین سهم را از کل اعتبارات با ماهیت یارانه‌ای  به خود اختصاص داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مجموع یارانه بودجه  ای در لایحه بودجه 98 بالغ بر 100 هزار میلیارد تومان براورد شده است. این میزان حدود 24 درصد کل منابع لایحه بودجه را به خود اختصاص داده است.

بر اینن اساس  مجموع یارانه استانی حدود 220 میلیارد تومان، یارانه شرکتهای دولتی حدود 11 میلیارد تومان، یاران‌ ها در ردیفهای متفرقه؛ حدود 10میلیارد تومان، همچنین سایر مواردی که ماهیت ارائه یارانه دارد(ذیل ردیفهای متفرقه و برنامه دستگاههای اجرایی) حدود 78 هزار میلیارد تومان براورد شده است.

دادستان تهران: برخی دلالان یارانه پنهان می‌گیرند

انتهای پیام/

R1389/P/S7,77/CT1 واژه های کاربردی مرتبط یارانه نقدی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یارانه نقدی یارانه نقدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۲۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در جلسات هفته جاری مجلس

عضو هیات رئیسه مجلس گفت که احتمالا مجلس از روز سه‌شنبه هفته جاری وارد بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ مربوط به جداول می‌شود.

محمد رشیدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: هفته گذشته کمیسیون تلفیق بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ را به اتمام رساند و گزارش آن برای ثبت پیشنهادات در سامانه بارگذاری شد.

وی افزود: با توجه به اینکه مهلت ثبت پیشنهادات نمایندگان تا فردا (نهم اردیبهشت) به پایان می‌رسد، احتمالا مجلس از روز سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) و در دو شیفت کاری وارد بررسی جداول بودجه می‌شود. امیدواریم تا پایان هفته بررسی بخش دوم لایحه بودجه به اتمام برسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مجلس از فردا وارد بررسی جداول بودجه می‌شود
  • قالیباف: جداول بودجه برای نخستین بار به رای گذاشته می‌شود
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • حاجی بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در جلسات هفته جاری مجلس
  • پشت پرده جهش ۱۵۰ درصدی یارانه نان چیست؟
  • ماجرای جهش ۱۵۰ درصدی یارانه نان در بودجه ۱۴۰۳ چیست؟
  • رشد ۲۳ درصدی منابع ۶۰۰ هزار میلیاردی بودجه، برای مصارف حمایتی
  • رشد۲۳ درصدی منابع ۶۰۰ هزار میلیاردی بودجه، برای مصارف حمایتی