Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@22:25:25 GMT

تجهیزات تحقیقاتی تشخیصی بخش سلامت بوشهرتامین می شود

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۳۱۸۱

تجهیزات تحقیقاتی تشخیصی بخش سلامت بوشهرتامین می شود

بوشهر- ایرنا- رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: تجهیزات تشخیصی و تحقیقاتی پیشرفته بخش سلامت در این استان با مشارکت و حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تهیه و تامین می شود.

به گزارش ایرنا، سعید کشمیری روز دوشنبه در جمع معاونان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: برهمین اساس با حمایت و مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یک دستگاه میکروسیتی اسکن برای تکمیل فرایند تصویربرداری پیش بالینی مرکز تحقیقات پزشکی هسته‌ای خلیج‌فارس اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: همچنین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در خرید دستگاه سیکلوترون درزمینه تولید رادیو دارو برای روان سازی بکارگیری تصویر برداری مولکولی پیشرفته مرکز تحقیقات پزشکی هسته‌ای خلیج‌ فارس نیز مشارکت داشته است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: حمایت از بانک ژن زیستمندان دریایی خلیج‌ فارس پژوهشکده زیست فناوری پزشکی دریایی خلیج ‌فارس از دیگر موارد حمایتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بوده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با توجه به اینکه استان بوشهر معین شهرستان سیل‌ زده باوی خوزستان است این دانشگاه آمادگی ارسال بیمارستان صحرایی و دیگر کمک‌های بهداشتی و درمانی به این منطقه است.
وی اظهارداشت: همه ما دربرابرهم‌وطنان سیل زده استان ها مسئول هستیم و ازهر کار تخصصی و انسانی فروگذار نکنیم.
کشمیری گفت: دراین ارتباط یک تیم ارزیاب برای ارزیابی نیازهای شهرستان باوی استان خوزستان اعزام می شود.
وی بیان کرد: باید درزمینه کمک به زلزله ‌زدهگان بویژه تیم ها و کمک های بهداشتی و درمانی از ظرفیت همه ارگان‌های مرتبط استفاده شود.
6047/6043

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي تجهيزات تحقيقاتي بيمارستان صحرايي بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۳۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،  روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز اعلام کرد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سفر به جمهوری تاجیکستان، با وزیر تندرستی این کشور  درمورد توسعه همکاری‌های مشترک با راه اندازی دفتر همکاری‌های علمی_دانشگاهی، دیدار و گفتگو کردند.
در این نشست که در وزارت تندرستی تاجیکستان و با همراهی سفیر ایران در جمهوری تاجیکستان برگزار شد، پیرامون راه‌های توسعه همکاری‌های دو جانبه همفکری شد.
در ادامه این ملاقات، دفتر اختصاصی همکاری‌های علمی-دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان، در ساختمان وزارت تندرستی افتتاح شد.
معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این خصوص اظهار داشت: افتتاح این دفتر که نشان دهنده اعتماد طرف تاجیک به توانمندی‌های دانشگاه علوم پزشکی شیراز است، روابط دو جانبه را با شتاب بیشتری توسعه می‌دهد.
دکتر سید حسن سراج راه اندازی این دفتر را فرصتی برای برنامه ریزی، هماهنگی و پیگیری موضوعات مورد علاقه دو طرف دانست.
در پایان برنامه‌های روز دوم سفر، وزیر تندرستی جمهوری تاجیکستان، نشان ملی تاجیکستان را به دکتر مهرداد شریفی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعطا کرد.

دیگر خبرها

  • افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز
  • برپایی پاویون دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه پزشکی ویتنام ۲۰۲۴
  • راه اندازی میز خدمت در نمایشگاه تجهیزات پزشکی
  • توسعه همکاریهای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و موسسه آموزشی- تحقیقاتی صنایع دفاعی
  • دومین همایش بین‌المللی خلیج فارس دربوشهر برگزار می‌شود
  • حضور ۱۶ هزار بوشهری در کنکور/ ۶۳ درصد شرکت‌کنندگان خانم هستند
  • رقابت بیش از ۱۶ هزار داوطلب کنکور در استان بوشهر
  • آخرین مهلت ثبت نام برای حضور در نمایشگاه پزشکی و داروسازی ویتنام ۲۰۲۴ 
  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی با کاربرد در صنعت خودروسازی با حضور معاون علمی ریاست جمهوری
  • جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها/وزارت علوم همکاری می‌کند