Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع چپ سابق چلسی معتقد است آبی‌ها پتانسیل جنگیدن بر سر عنوان قهرمانی لیگ برتر را دارند. 

طرفداری- به اعتقاد اشلی کول، چلسی باید در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور داشته باشد ولی به خاطر نداشتن روحیه جنگندگی، از قافله عقب مانده است.

به گزارش اسکای، شکست ۲-۰ چلسی مقابل لیورپول، شاگردن مائوریتزیو ساری را دست کم تا تقابل امشب آرسنال و واتفورد در همان رده چهارم نگه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبی‌ها نمایش خوبی در آنفیلد داشتند ولی به کول باور دارد تیمی همانند چلسی، باید در بازی‌های خود برنده باشد.

این بهترین مسابقه‌ای بود که از آن‌ها در قالب تیم تیم دیدم. آن‌ها موقعیت ساختند، به خوبی حفظ توپ کردند و جورجینیو در نیمه اول خیلی خوب بازی کرد. اما در باشگاهی مثل چلسی اهمیتی ندارد حریف شما چقدر خوب باشد؛ شما باید در مسابقات برنده شوید و حق ندارید این گونه شکست بخورید. قطعا باید به خاطر فصل بعد، لیگ را در جمع چهار تیم برتر لیگ به پایان برسانند. حرف زدن در این باره عقل از سر آدم می‌برد؛ ما باید در مورد جنگیدن آن‌ها بر سر عنوان قهرمانی حرف بزنیم. زمانی که آنجا حضور داشتم، می‌دانستم با بازیکنان و ترکیبی که داریم چنین لحظاتی فرا می‌رسند ولی مهم این است که چگونه برگردید. چلسی برگشت ولی وقتی تیم برای تاپ فور بجنگد، از نگاه من هنوز آن جنگندگی لازم را ندارد. 

ادن هازارد روز گذشته بار دیگر درخشان ظاهر شد، هر چند نتوانست به عنوان یک شماره ۹ کاذب، بهترین فرصت‌های تیمش را به گل تبدیل کند. با وجود شایعاتی در مورد انتقال به رئال مادرید، کول انتظار دارد این وینگر بلژیکی در استمفوردبریج بماند.

نمی‌خواهم در این باره (به چلسی بدون هازارد) فکر کنم. امروز عالی بود. نحوه‌ای که بازیکنان را در بازی مشارکت می‌داد خیلی خوب بود و فکر می‌کنم روی فرصت‌هایی که داشت بد شانسی آورد. آن‌ها باید او را نگه دارند. این یک امر ضروری است. دلیلی برای جدایی او نمی‌بینم چون هم باشگاه او را دوست دارد و هم خودش باشگاه را. اما از آنجایی که صحبت در مورد دیگر تیمی است که او آن را دوست دارد یعنی رئال مادرید و زین الدین زیدان، شاید نگه داشتن او دشوار باشد. شخصا امیدوارم بماند و فکر می‌کنم می‌ماند.

او در مورد آینده سرمربی ایتالیایی چلسی هم گفت:

فکر می‌کنم طرفداران تیم نسبت به قبل از عملکرد تیم لذت بیشتری می‌برند. می‌بینیم به بازیکنان جوان‌تر هم فرصت می‌رسد. آن‌‌ها برای بازی کردن به اندازه کافی خوب هستند اما پاسخ این که آیا ساری پس از پایان فصل هم در تیم می‌ماند را کسی نمی‌داند چون این شغل سخت است. اگر به میدان دادن به بازیکنان جوان ادامه بدهد و روی آن‌ها سرمایه گذاری کند، شاید هنوز هم شانسی داشته باشد ولی هنوز هم راه یافتن به تاپ فور دشوار است. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۳۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ جدایی تیاگو سیلوا از چلسی در پایان فصل ۲۰۲۳/۲۴

ماجراجویی سیلوا در انگلیس به پایان می‌رسد

طرفداری | تیاگو سیلوا با انتشار ویدیویی اعلام کرد در پایان فصل جاری و پس از ۴ سال، چلسی را ترک خواهد کرد. سیلوای ۳۹ ساله که لقب مسن‌ترین بازیکن تاریخ چلسی را به دوش می‌کشد، در آگوست ۲۰۲۰ با قراردادی چهار ساله به جمع آبی‌های لندن پیوست و موفق شد با این تیم به عناوین مهمی چون قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، سوپرکاپ یوفا و جام باشگاه‌های جهان دست یابد.

سیلوا تا به این لحظه ۱۵۱ بازی برای چلسی انجام داده و موفق به ثبت 9 گل و ۳ پاس گل شده‌است. از فلومیننزه به عنوان مقصد بعدی این مدافع باتجربه یاد می‌شود.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • بهترین فصل ادن هازارد، گل ها و مهارت های برتر (۲۰۱۵/۱۶) / فیلم
  • عشق تیاگو سیلوا به چلسی: یک روز به این تیم برمی‌گردم
  • رسمی؛ جدایی تیاگو سیلوا از چلسی در پایان فصل ۲۰۲۳/۲۴
  • خلاصه بازی استون ویلا 2-2 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • گل تماشایی کانر گلگر به استون ویلا (استون ویلا ۲-۲ چلسی)
  • گل مادوئکه به استون ویلا (استون ویلا ۲-۱ چلسی)
  • گل راجرز به چلسی (استون ویلا ۲-۰ چلسی)
  • گل به خودی کوکوریا مقابل استون ویلا (استون ویلا ۱-۰ چلسی)
  • استون ویلا - چلسی؛ ترکیب رسمی