Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سیدفرزاد افضلی مدیر کل شیلات استان کرمانشاه با بیان اینکه سال گذشته شاهد افزایش حدود سه هزار تنی تولید آبزیان در استان بودیم، گفت : سال گذشته ۲۰ هزار و ۱۰۵ تن انواع محصولات شیلاتی در استان تولید شد که این میزان در سال ماقبل آن ۱۷ هزار و ۲۰۶ تن بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سال گذشته ۱۲ هزار و ۶۵۰ تن انواع ماهیان سردابی در استان کرمانشاه تولید شد، گفت : این میزان در سال قبل از آن یازده هزار و ۴۰۰ تن بوده است.

مدیرکل شیلات استان کرمانشاه ادامه داد: مجموع تولیدات ماهیان گرمابی استان کرمانشاه در سال گذشته ۴۲۸۰ تن بود که این میزان در سال ماقبل آن ۳۷۰۶ تن بوده است.

افضلی اشاره‌ای هم به میزان تولید آبزیان در آب‌های طبیعی و نیمه طبیعی مثل رودخانه‌ها در استان کرمانشاه داشت و افزود: سال گذشته میزان این نوع از تولیدات شیلاتی استان دو هزار تن بود که این رقم در مقایسه با سال قبل از آن که ۱۴۰۵ تن بود، رشد خوبی داشته است.

وی میزان تولید آبزیان به روش پرورش ماهی در قفس در سال گذشته را نیز ۱۱۰۰ تن عنوان کرد و افزود: این میزان سال قبل از آن ۶۴۰ تن بوده است.

افضلی میزان تولیدات ماهیان خاویاری و میگوی آب شیرین در استان کرمانشاه در سال گذشته را به ترتیب ۵۰ و ۲۵ تن عنوان کرد و افزود: این تولیدات در سال قبل از آن ۴۰ و ۱۵ تن بوده است.

مدیر کل شیلات استان کرمانشاه اشاره‌ای هم به تولید ماهیان زینتی در استان کرمانشاه داشت و افزود: سال گذشته ۳.۵ میلیون قطعه ماهی زینتی در استان کرمانشاه تولید شد که این میزان در سال قبل از آن سه میلیون قطعه بوده است.

افضلی در پایان اشاره‌ای هم به برنامه ریزی برای افزایش میزان تولیدات شیلاتی استان در سال ۹۸ داشت و اضافه کرد: امسال تلاش خواهیم کرد تا میزان کل تولیدات شیلاتی استان را به ۲۴ هزار تن برسانیم .

 

 

انتهای پیام/د

۲۰ هزار و ۱۰۵ تن انواع محصولات شیلاتی در استان تولید شد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت صادرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۴۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه نخست گمرک پرویزخان در ترانزیت خارجی

علی اصغر عباس‌زاده مدیرکل گمرک استان کرمانشاه گفت : بیشترین میزان ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین ماه سال جاری از مبدا گمرک پرویزخان در استان کرمانشاه انجام گرفته است.

وی با آمار ارائه شده از سوی گمرک ایران اشاره کرد و افزود: ترانزیت خارجی از مسیر ایران در اولین ماه از سال ۱۴۰۳، به رقم یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن رسید.

مدیرکل گمرک استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: این میزان ترانزیت خارجی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۷ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

عباس‌زاده ادامه داد: بر اساس ارائه شده از سوی گمرک ایران، گمرک پرویزخان با ۴۸۶ هزار تن کالا بیشترین میزان ترانزیت خارجی مبدا در بین گمرکات کشور را به خود اختصاص داده است.

وی اضافه کرد: گمرک شهید رجایی با ۳۷۷ هزار تن و گمرک باشماق با ۲۰۳ هزار تن در جایگاه بعدی قرار گرفتند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کدام کشورها خواهان محصولات شیلاتی قشم هستند
  • ساماندهی بهداشتی اسکله‌های صیادی و محصولات شیلاتی استان بوشهر
  • میزان تولید برق نیروگاه بیستون از مرز ۲۱۴ میلیون کیلو وات ساعت گذشت
  • کسب رتبه نخست گمرک پرویزخان در ترانزیت خارجی
  • روند رو به رشد تولیدات کشاورزی لرستان
  • تولید ۵ میلیون و ۲۸۰ هزار تن محصولات کشاورزی در آذربایجان شرقی
  • بیش از ۱.۷ میلیارد مترمکعب آورد سدهای استان کرمانشاه
  • برنامه‌ریزی برای صادرات محصولات دانش‌بنیان
  • افزایش ۱۰ درصدی تولیدات گلخانه‌ای در تایباد
  • ۴۸ میلی متر میانگین بارش در استان کرمانشاه/ روانسر با ۱۰۰ میلی متر رکورددار است