Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@18:30:49 GMT

لایروبی خیاوچایی آغاز شده است

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۴۴۷۴

لایروبی خیاوچایی آغاز شده است


فرماندار شهرستان مشگین‌شهر گفت: با هدف کاهش آسیب‌های احتمالی از طغیان رودخانه‌ها در مشگین‌شهر لایروبی رودخانه خیاوچایی آغاز شد.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، اکبر صمدی در جلسه مدیریت بحران در مشگین‌شهر اظهار کرد: تمهیدات لازم برای مقابله و پیشگیری از بلایای طبیعی و خطر احتمالی سیل در منطقه با کمک مسئولان دستگاه‌های مختلف اندیشیده شده تا در صورت بارندگی‌های احتمالی مشکل خاصی در رودخانه و مسیل‌ها اتفاق نیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: براساس تصمیم شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان لایروبی مسیل‌ها، پل‌ها، ابنیه‌های فنی و رودخانه‌ها در سطح شهرستان مشگین‌شهر شروع شده و سعی ما بر این است تا با کمترین خسارات اقدامات و رویکردهای پیشگیرانه را شاهد باشیم.

فرماندار مشگین‌شهر گفت: در همین راستا لایروبی رودخانه خیاوچایی با همکاری منابع آب شهرستان مشگین آغاز شده و امیدواریم به طول دو کیلومتر لایروبی در مسیر این رودخانه انجام شود.
وی بیان کرد: علاوه بر این رودخانه ما در سایر رودخانه و مسیرهای طغیانی شهرستان تلاش می‌کنیم تا عملیات لایروبی و پاکسازی حریم رودخانه‌ها را از ساخت و سازهای احتمالی انجام دهیم تا ایمن‌سازی به شکل درست و صحیح اتفاق بیفتد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 سیل شورای هماهنگی مدیریت بحران مدیریت بحران لایروبی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۴۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل وارد برخی مناطق مسکونی در شهرستان نهبندان شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین ظفری معاون سازمان مدیریت بحران کشور در خصوص  وضعیت بارندگی‌های استان خراسان جنوبی بیان کرد:

- سدهای شوسف و چهار فرسخ پرشده است اما مشکلی وجود ندارد.

- سیل وارد برخی مناطق مسکونی در شهرستان نهبندان شده است. 

- به علت ورود سیل به محور خوسف به قله زری، تردد تنها با خوردو های کمک دار مقدور است.

- تاکنون جانباخته و تخریب واحد مسکونی گزارش نشده است.

- وضعیت بارش در شهرستان خوسف بیشتر از باقی نقاط استان است.

- بیشترین بارش مربوط به شهرستان خوسف روستای بیشه با بیش از ۵۸ میلیمتر است.

-سیل و آبگرفتگی در باقی نقاط استان به صورت عادی است.

همچنین ایشان در خصوص وضعیت محورهای استان خراسان جنوبی ناشی از سیل بیان کردند که 

- تمامی محورهای بخش سرداران شهرستان نهبندان و محور چاهداشی به میغان به‌ علت جریان یافتن سیل شدید و محور عشق آباد به بردسکن به علت طغیان رودخانه‌ها و آبگرفتگی آبنماها بسته است.

- محور فرعی سرچاه عماری به بصیران و میغان نهبندان محدوده روستای صمدآباد نیز به علت طغیان رودخانه‌های فصلی تا اطلاع بعدی مسدود است.

- محور عشق آباد به بردسکن مسدود است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد از پل دسترسی به ۵ روستای ثلاث‌باباجانی
  • بارش ها یک سد دیگر ایران را سرریز کرد + جزئیات
  • طغیان رودخانه روستای داره لار اسد شهرستان سرپل ذهاب
  • سیل وارد برخی مناطق مسکونی در شهرستان نهبندان شد
  • اعلام هشدار نارنجی بارندگی در استان سمنان
  • پاکسازی سفیدرود از ادوات صید غیرمجاز و برخورد قاطع با متخلفان آغاز شد
  • پیشرفت ۷۰ درصدی ساخت پل عنافچه شهرستان باوی
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین‌شهر
  • مرگ تدریجی آب‌بندان‌های مازندران