Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@20:37:03 GMT

ترامپ: مصاحبه پلوسی یک برنامه تبلیغاتی به نفع او بود

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۴۷۶۸

ترامپ: مصاحبه پلوسی یک برنامه تبلیغاتی به نفع او بود

دونالد ترامپ پس از مصاحبه نانسی پلوسی با شبکه سی‌بی‌اس در پیامی توییتری به او تاخت.

به گزارش ایسنا، به دنبال گفتگوی نانسی پلوسی، رییس مجلس نمایندگان آمریکا با برنامه "۶۰ دقیقه" شبکه سی‌بی‌اس، دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در توییتر خود نوشت: چنین بخش تبلیغاتی‌ای به نفع نانسی پلوسی از سوی "۶۰ دقیقه" پخش شد، با این حال رهبری او هنوز هیچ لایحه معناداری را تصویب نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظاهراً تمام کاری که آنان می‌کنند تحقیقات درباره جرایمی است که خودشان آن‌ها را به راه انداخته و مرتکب شده‌اند. تصمیم مولر مبنی بر اینکه تبانی‌ای (میان ترامپ و روسیه) صورت نگرفته (در این برنامه) حتی مورد بحث قرار نگرفت و او در کاخ سفید یک فاجعه بود.

به گزارش پایگاه خبری هیل، ترامپ به ندرت از توییتر برای انتقاد مستقیم از پلوسی استفاده کرده است، در حالی که بارها در حساب توییتر خود به دموکرات‌هایی مانند چارلز شومر، رهبر اقلیت دموکرات سنای آمریکا تاخته است.

اندکی پس از انتشار این توییت از سوی ترامپ، پلوسی نیز در توییتر خود نوشت: ممنون که نگاه کردید! ما به کارمان برای مردم ادامه خواهیم داد.

پلوسی در این گفتگو اظهار کرد، به رغم آنچه که "تجاوز ترامپ از قانون اساسی" می‌خواند، مطمئن است که دموکرات‌های کنگره با او همکاری خواهند کرد.

رییس مجلس نمایندگان در این باره گفت: او ارزش این را ندارد که بگوییم "تو افتضاحی و ما نمی‌توانیم با هم کار کنیم". نه، ما باید با هم همکاری کنیم. فکر می‌کنم آینده ما به اندازه کافی مستحکم است و بر مبنایی قدرتمند شکل گرفته که می‌تواند همه چیز از جمله ساکن فعلی کاخ سفید را تاب بیاورد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آمريكا دونالد ترامپ نانسی پلوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۴۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاخارووا: پلوسی به آمریکایی‌ها توهین می‌کند

سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز (جمعه) گفت، پلوسی با تلاش برای مقصر دانستن مسکو در موج اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا به مردم کشورش توهین می‌کند.

به گزارش ایسنا، نانسی پلوسی رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا اعتراضات حمایتی از فلسطین در سراسر آمریکا و دانشگاه های این کشور را به گردن روسیه انداخت.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، پلوسی همچنین در مصاحبه‌ای با شبکه خبری ایرلندی RTE اذعان کرد که احساسات طرفدار فلسطین می‌تواند بر حمایت بایدن در جریان رای‌گیری ریاست ‌جمهوری آمریکا در ماه نوامبر تاثیر بگذارد و مدعی شد که ولادیمیر پوتین، رئیس ‌جمهور روسیه خواهان انتخاب نامزد احتمالی جمهوری‌خواه یعنی دونالد ترامپ است.

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه نیز با اشاره به گفته‌های پلوسی گفت: «این گفته‌ها را فقط می‌شود به عنوان توهین به آمریکایی‌ها و بی‌اعتنایی به دموکراسی تلقی کرد.»

در ماه ژانویه ۲۲۴، رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا از اف.بی.آی خواست تا در مورد تامین مالی گروه‌های طرفدار فلسطین تحقیق کند و ادعا کرد که درخواست‌های آنها برای آتش‌بس در غزه «پیام پوتین» است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زاخارووا: پلوسی به آمریکایی‌ها توهین می‌کند
  • ادعای پلوسی درباره پوتین، توهین به آمریکایی‌ها و دموکراسی است
  • قرعه کشی پخش مناظره‌های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • قرعه کشی پخش مناظره های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است، باید استعفا کند
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو باید استعفا دهد
  • پلوسی خواستار استعفای نتانیاهو شد