Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@10:06:34 GMT

اجرای عدالت، اولویت برنامه‌های دستگاه قضایی استان است

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۴۷۷۳

اجرای عدالت، اولویت برنامه‌های دستگاه قضایی استان است

رئیس کل دادگستری استان زنجان اجرای عدالت را از برنامه‌های دستگاه قضایی عنوان کرد و گفت: اجرای عدالت، اولویت برنامه‌های دستگاه قضایی استان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان زنجان، حجت‌الاسلام اسمعیل صادقی نیارکی با حضور در منزل شهیدان محمد ناصر اشتری‌، شهید هسته‌ای دکتر مجید شهریاری و جانباز 70 درصدی خلبان یداله واعظی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: بنده و همکاران از اینکه در خانواده معزز شهدا و همچنین جانبازان  توفیق حضور پیدا کردیم بسیار خرسندیم و خدا را هم که توفیق حضور و دیدار با شما را به ماها عنایت کرد سپاسگزاریم   و همه ما باید قدردان خون پاک شهدا و همچنین خانواده شهدا و جانبازان باشیم چرا که ما هرچه داریم مرهون خونهای پاک شهدا و ایثار  جانبازان هست که  هرچه قدر ما به مردم و نظام  خدمت کنیم نمی توانیم شکر گزار  خون پاک شهدا باشیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه انجام  وظایف ، مأموریت ها و خدمتگزاری در حوزه ها متفاوت است افزود : اجرای عدالت در دستگاه قضایی اولویت برنامه ها ی ماست  و برای انجام این رسالت بایستی از ارواح مقدسه شهیدان مدد بگیریم چرا که اگر نتوانستیم وظایفمان را  به خوبی  انجام دهیم آنوقت  در مقابل شهدا شرمنده خواهیم شد .

 

رئیس کل دادگستری استان زنجان تصریح کرد: بایستی مسئولیت‌ها را به یک فرصت خدمتی تبدیل کرد و از این فرصت ها بهترین خدمت را برای اعتلای  نظام انجام دهیم و ان شاء الله دعای خانواده معزز شهدا پشت سر همه خدمتگزاران نظام باشد و مسئولین نیز در راستای حل مشکلات معیشتی و درمانی خانواده شهدا و جانبازان همت مضاعف بکار بگیرند البته برای این امر نیازمند تصویب  قوانینی جامع و اثر گذار از سوی قانونگذاران هستیم.

 

وی خاطر نشان کرد‌: یک جانباز 70 درصد که خواسته اش این است همه برای خدمت به نظام و ولایت تلاش کنند و حتی با شرایط سخت جسمی به عنوان یک خدمتگزار در نهادها انجام وظیفه می کنند که این بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است و این چنین جانبازان الگوی بسیار خوبی برای نسل امروزی هستند

 

در این دیدار‌ها که معاونین رئیس کل و مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز حضور داشتند رئیس کل دادگستری استان با اشتیاق و سعه صدر صحبتها و مشکلات این خانواده‌ها را استماع و بر حل مشکلات و خواسته‌های بجای این عزیزان تأکید کردند.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم مسابقات قرآن سیل سپاه پاسداران خسارت سیل سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم قرآن کریم خبرگزاری شبستان مسابقات قرآن کریم سپاه رئیس کل دادگستری زنجان دادگستری زنجان ایثار و شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۴۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس قوه قضائیه به هرمزگان سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در جریان سی‌اُمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) در سفری رسمی و در رأس هیئت عالی قضایی به استان هرمزگان سفر می‌کند.

رئیس دستگاه قضا و سایر مسئولان عالی قضایی در جریان این سفر، برنامه‌هایی را در راستای رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی مردم استان هرمزگان، ترتیب خواهند داد.

در جریان این سفر، نسبت به رفع مشکلِ مُزمن اهالی یکی از مناطق استان هرمزگان که بیش از نیم قرن استمرار داشته است، اقداماتی با حضور رئیس قوه قضاییه صورت خواهد گرفت.

برگزاری نشست هم‌اندیشی با فعالان اقتصادی و کارآفرینان و دست‌اندرکاران مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور از دیگر برنامه‌های سفر رئیس دستگاه قضا به استان هرمزگان است.

کد خبر 6093769

دیگر خبرها

  • دیدار معاون وزیر کار با خانواده شهید وطن خواه کردستان
  • رئیس قوه قضائیه به هرمزگان سفر می‌کند
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • از پرونده چای دبش چه خبر؟
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود/ سند تحول قضائیه حلال مشکلات عدلیه
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی از حقوق متقابل کارگر و کارفرما
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • بانک رفاه دستگاه برتر در پیشبرد برنامه‌های تحولی معرفی شد
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است