Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- میلاد جهانی بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: اگر مقابل پارس جنوبی جم پیروز نمی‌شدیم کارمان برای ادامه بازی‌ها سخت و پراسترس می‌شد.

میلاد جهانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، درباره دیدار تیم های فوتبال صنعت نفت آبادان و پارس جنوبی جم که با برتری یک بر صفر شاگردان سرجیو به پایان رسید، اظهار داشت: روز خوبی برابر پارس جنوبی داشتیم و فکر می‌کنم بازی باکیفیتی انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارس جنوبی تیم خوبی است. در همه خطوط بهترین بازیکنان را دارد و عملکرد مطلوبی داشتند. اگر نیمه اول را با تساوی تمام می‌کردیم، کارمان خیلی سخت می‌شد چون سپیدرود هم بازی خود را برده بود و در جدول به ما می‌رسید.

وی در مورد عملکرد خود در این بازی و گل پیروزی بخشی که برای صنعت نفت زد، گفت: سعی کردم تاثیر گذار باشم و از عملکرد خود رضایت دارم. البته باید اعتراف کنم این تماشاگران هستند که به من انرژی می‌دهند و کمک می‌کنند تا هر هفته بهتر از قبل باشم. باید اشاره کنم گلی که من زدم نتیجه کار گروهی تیم و زحمات دیگر بازیکنان است، که در نهایت به گل پیروزی بخش من ختم شد.

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت ادامه داد: تیم ما در بازی‌های قبل خیلی بد شانس بود. همیشه خوب بازی می‌کردیم و از حریف پیش می‌افتادیم، ولی با گل‌هایی که می‌خوردیم روحیه خود را از دست می‌دادیم و نمی‌توانستیم به بازی برگردیم. خیلی وقت‌ها اشتباهات خودمان تبدیل به گل حریف می‌شد. به همین دلیل اعتماد به نفس لازم را نداشتیم و خیلی راحت بازی را واگذار کرده و برتری خود را از دست می‌دادیم.

جهانی تصریح کرد: دقایقی در بازی وجود دارد که لحظات طلایی هستند. معمولا در ۱۵ دقیقه ابتدا و انتهای هر نیمه اتفاقاتی رخ می‌دهد. وقتی در این دقایق گل بزنید جبرانش برای حریف خیلی سخت‌تر است. گل دقیقه ۴۲ من هم همین شرایط را داشت و در زمان خوبی به ثمر رسید. در نتیجه تیم پارس جنوبی نتوانست این گل را جبران کند. ما هم در بازی‌های قبل اغلب در این دقایق گل می‌خوردیم و جبرانش برایمان خیلی سخت می‌شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر کمی از فشار روانی روی تیم کم شده است. اگر یک تساوی و یا یک پیروزی دیگر کسب کنیم تا آخر فصل راحت خواهیم بود. چون نه دیگر سقوط ما را تهدید می‌کند و نه امیدی به بالای جدول داریم. در نتیجه پیش‌بینی می‌کنم با استرس کمتری بازی کنیم و فکر بازیکنان آزاد باشد. اما نسبت به نتایج هم بی تفاوت نیستیم و تلاش می‌کنیم نتایج بهتری کسب کنیم.

بازیکن تیم صنعت نفت در پایان خاطرنشان کرد: از هوادارن صنعت نفت سپاسگذارم. آنها همواره کمک تیم ما بودند و ما را تنها نگذاشتند. امیدوارم در ادامه نیز حمایتمان کنند. وقتی سکو‌های خالی ورزشگاه و تعداد کم هواداران را می‌بینم واقعا نگران می‌شوم. همیشه دوست دارم سکو‌های ورزشگاه تختی آبادان مثل قبل پر شود. این پراکندگی و تماشای خلوت بودن سکوها واقعا ناراحت کننده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر صنعت نفت جهانی میزان پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۴۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این مربی می‌خواست جای جواد نکونام را در استقلال بگیرد!

آفتاب‌‌نیوز :

استقلال اگرچه نتوانست تراکتور را شکست بدهد، ولی به واسطه نتیجه‌ای که پرسپولیس کسب کرد، همچنان در صدر جدول باقی مانده و شانس اول کسب عنوان قهرمانی محسوب می‌شود. آبی پوشان دوشنبه هفته آینده باید به مصاف ذوب آهن بروند و اگر بتوانند سبزپوشان اصفهانی را در ورزشگاه آزادی شکست بدهند، بر قله لیگ برتر باقی خواهند ماند.

البته این بازی به لحاظ حاشیه‌ای شرایط خاص خودش را دارد. جدا از اتفاقاتی که در مسابقه رفت به وقوع پیوست، محمد ربیعی سرمربی کنونی ذوب آهن هم وضعیت خاصی مقابل جواد نکونام دارد. تابستان سال گذشته هنگامی که هنوز شرایط برای سرمربیگری جواد نکونام در استقلال فراهم نشده و همه چیز در حال از ابهام قرار داشت، ربیعی یکی از گزینه‌های سرمربیگری استقلال شد و حتی با او تماس هم گرفتند، اما وضعیت برای نکونام مساعد شد و او روی نیمکت استقلال نشست. حالا جواد باید در ورزشگاه آزادی به مصاف مردی برود که حدوداً ۱۰ ماه قبل می‌خواست سرمربی استقلال شود و اگر چنین اتفاقی رخ می‌داد، نکونام حالا دیگر سکاندار آبی‌پوشان نبود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • توسعه پارس جنوبی روزانه ۴۲ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید گاز کشور می‌افزاید
  • آتیلا حجازی: اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان ناراحت کننده بود / فیلم
  • پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حریف سپاهان نیست!
  • ورزشگاه آزادی، قتلگاه مهمانان پرسپولیس و استقلال
  • (عکس) دشمن شماره یک فردوسی‌پور در ورزشگاه آزادی!
  • این مربی می‌خواست جای جواد نکونام را در استقلال بگیرد!
  • آغاز تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی
  • شکست پانزدهم، کشتی صنعت نفت غرق شد
  • موسیالا من را یاد مارادونا می‌اندازد!
  • اوسمار: شانس رسیدن به صدر جدول را از دست دادیم/ هواداران مثل ما ناراحت هستند