Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@02:50:03 GMT

مدیر شبکه دو در پشت صحنه سریال برادران محمودی

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۵۰۴۸

مدیر شبکه دو در پشت صحنه سریال برادران محمودی

محمدرضا جعفری جلوه به همراه جمعی از مدیران شبکه دو از پشت صحنه سریال «دل‌دار» برادران محمودی بازدید کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، در این دیدار نوید محمودی کارگردان و تهیه‌کننده توضیحاتی را درباره روند ساخت سریال ارائه داد.

همچنین در ادامه این دیدار صحنه‌هایی از سریال «دل‌دار» با حضور مهمانان و عوامل تصویربرداری شد که طی آن علی اوسیوند، رؤیا جاویدنیا، محمدرضا غفاری و شادی مختاری جلوی دوربین رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو سیما با قدردانی از زحمات سازندگان این سریال بر لزوم تولید محتوای مطلوب با توجه به ویژگی‌های این ماه تاکید و ابراز امیدواری کرد که سریال «دل‌دار» بتواند در زمان پخش مخاطب را جذب کند.

محمدرضا غفاری، الناز حبیبی، مریم بوبانی، حسام محمودی، سوگل خلیق، بهزاد فراهانی، علی اوسیوند، رؤیا جاویدنیا، مهران نائل، پریوش نظریه، همایون ارشادی، شادی مختاری، کمند امیرسلیمانی، نیما رئیسی و پیمان جعفری از جمله بازیگران این سریال هستند.

سریال «دل‌دار» محصول گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما است که ماه مبارک رمضان به روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سریال دلدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۵۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام» به روی صحنه می‌رود

به گزارش قدس خراسان، حبیب قاآنی اظهار کرد: تئاتر «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام" به نویسندگی وکارگردانی نوید اسدیان از یکشنبه ۹ اردیبهشت در سالن شماره دو پردیس تئاتر مستقل واقع دربلوار صارمی، بین میدان حافظ و صارمی ۵۰ به روی صحنه می‌رود.

مدیر رسانه‌ای تئاتر «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام" بیان کرد: این تئاتر داستان پسر جوان شهرستانی که به شهر بزرگ آمده ولی اوضاع طبق خواسته او پیش نمی‌رود و او تلاش می‌کند تا خودش را در جامعه ثابت کند، در این تئاتر کمدی محمد حسین خسروی به ایفای نقش می‌پردازد.

وی تصریح کرد: از دیگر عوامل نمایش می‌توان به دستیار کارگردان معین تیموری و محمد حسین خسروی، مدیر روابط عمومی کیان صنعتی رودی، طراحی پوستر سلیم واحدی و منشی صحنه نازنین پهلوان زاده اشاره کرد.

قاآنی افزود: تئاتر "هشتگ، بچه شهرستانی‌ام "از ۹ اردیبهشت ساعت ۲۰ به روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان جهت رزرو بلیت می‌توانند به سایت گیشات مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • مرحله نهایی کشتی فرنگی جام تختی از شبکه ۳
  • جلوه زیبای گل محمدی در باغات اشکذر
  • سریال جدید شبکه سه مشخص شد
  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام» به روی صحنه می‌رود
  • (عکس) تصویر‌ی از سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم
  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی ام» به روی صحنه می‌رود
  • عکس| جدیدترین عکس از اکبر عبدی در پشت صحنه سریال جدید منوچهر هادی/لاغری شدید اکبرعبدی در سریال جدیدش
  • علی مشهدی و شهرام قائدی با «بدل» به شبکه سه می‌آیند
  • پویش «کابوسِت منم» در شبکه یک
  • عکس| تصویر دیده نشده از امیر جعفری در کنار بازیگر سریال جنگل آسفالت