Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-06@21:30:23 GMT

دستگیری وکیل هتاک به پیامبر اسلام (ص) در جیرفت

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۵۳۲۲

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، حسین سلامی از دستگیری فردی که در شبکه‌های اجتماعی اقدام به انتشار مطالب توهین‌آمیز  به نبی مکرم اسلام (ص) و جایگاه ولایت فقیه و شجره طیبه بسیج و سپاه پاسداران اسلامی کرده بود، خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب جیرفت در تشریح جزئیات این خبر افزود: پس از انتشار این مطالب توسط فردی به نام (ت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

س) که در سمت وکالت است در فضای مجازی، دادستانی جیرفت با جدیت به این مسئله ورود کرد.

وی با اشاره به اینکه پرونده به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد، تصریح کرد: با قرار گرفتن موضوع در دستور کار قضایی، پرونده تشکیل و برای انجام تحقیقات و جمع‌آوری مستندات به شعبه دوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت ارجاع شد.

سلامی خاطرنشان کرد: با جمع‌آوری مستندات، متهم به بازپرسی احضار و پس از تفهیم اتهام توسط بازپرس با صدور قرار مناسب کیفری روانه زندان شد و برای تکمیل تحقیقات و بررسی دقیق ابعاد موضوع پرونده در حال رسیدگی و تکمیل تحقیقات است.

وی در پایان ضمن هشدار به تعداد اندکی از افراد کوته‌فکر و معاند نظام که در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی اقدام به تشویش اذهان عمومی و موجبات ناراحتی روانی جامعه را پدید ، گفت: از آنجایی که حفظ شأن وجایگاه نبی مکرم اسلام (ص) و ولایت فقیه جزء خطوط قرمز نظام است، به مردم اطمینان می‌دهیم که با این‌گونه افراد برخورد قاطع قضایی صورت خواهد گرفت .

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۵۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیرمرد هتاک اصفهانی حکم محرومیت ۱۰ ساله گرفت

کمیته انضباطی فدراسیون رای خود را درباره هوادار خاطی دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ درباره گزارش ابرازی علیه هوادار منتسب به باشگاه سپاهان اصفهان مبنی بر ارتکاب رفتار توهین آمیز در ورزشگاه آزادی در جریان مسابقه دو تیم پرسپولیس و سپاهان در مورخ 1403/2/12 از سری رقابت های لیگ برتر کشور،با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مفاد مطالب عنوان شده از سوی هوادار موضوع گزارش که در جریان تحقیقات هویت نامبرده نصرا...گرگزن مشخص شده است و اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می شود،بنابراین مستند به مواد 60 و 71 مقررات انضباطی نامبرده به مدت 10 سال از ورود به کلیه ورزشگاههای فوتبال،فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.

رای صادره با لحاظ ماده 89 مقررات موصوف قابل اجرا بوده و ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف فدراسیون خواهد بود.

ضمنا پرونده جهت رسیدگی به تخلفات سایر اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی مفتوح خواهد بود.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت
  • آیت‌الله رمضانی: اسلام گنج وجودی انسان را معرفی می‌کند / ویژگی‌های مسلمان واقعی براساس روایات اهل‌بیت(ع)
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده  مفقودی یسنا کودک کلاله ای
  • دستگیری ۴ متهم اصلی ربایش "یسنا" در دشت کلاله
  • دستگیری ۴ متهم اصلی ربایش "یسنا"
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا، کودک کلاله‌ای
  • پیرمرد هتاک اصفهانی حکم محرومیت ۱۰ ساله گرفت
  • ترویج ازدواج شرعی احیای سیره و سنت پیامبر اسلام (ص) است