Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی در یکی از برنامه‌های تلویزیونی درباره وضعیت محسن فروزان اظهار کرد: من با کادر فنی و کاپیتان تیم صحبت کردم و وضعیت تیم را عالی توصیف کردند و یک همدلی و همبستگی در تیم ما به وجود آمده است. به هر حال من تشخیص دادم که فروزان کنار تیم نباشد بهتر است و تا زمانی که کمیته انضباطی باشگاه گزارشی ارائه ندهد و بررسی‌های خود را انجام ندهد این دروازه بان قرار شده است که کنار تیم حضور نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته روز گذشته به کمیته اخلاق رفته بودم و با تورک رئیس این کمیته جلساتی داشتم و امروز هم فروزان باید در این کمیته حاضر شود.

همه کلین شیت ها را نباید به نام دروازه بان بنویسیم 

زنوزی بیان کرد: هواداران عزیز خیالشان از تیم راحت باشد و من اکنون یکی، ۲ روز است درباره کلین شیت‌هایی که اتفاق افتاده است و ۷ بازی گل نخورده داشتیم صحبت می‌کنم. به هر حال  همه این موارد را به پای دروازه بان نگذاریم و خط دفاعی و بازیکنان ما باعث شدند که به دروازه ما زیاد فشار نیاید و این‌ها از طرف بعضی‌ها نادیده گرفته می‌شود. این موضوعات باید مدنظر قرار بگیرد که وقتی ما کلین شیت‌ها را به نام دروازه بان می‌نویسیم و همه گل‌های خورده هم به پای گلر می‌نویسیم برعکس این موضوع هم هست. همه زحمات عزیزان از کادر فنی تا مدافعان، هافبک‌ها و مهاجمان را نباید قربانی دروازه بان می‌کنیم و  این موضوع برای کل تیم یک خرده سنگین است که بگوییم همه کلین شیت‌ها برای دروازه بان است و یا برعکسش که اگر تیم زیاد گل می‌خورد فقط گلر مقصر است. کل ساختار دفاعی ما را باید درنظر گرفته شود و مردم عزیز و هواداران باید این موضوع را مدنظر قرار بدهند و همه مسائل نیاید به پای گلر تیم نوشته نشود.

داوران حداقل حق تراکتورسازی را نخورند و عادلانه قضاوت کنند

او درباره بازی‌های حساس برای تراکتورسازی و راهکارش جهت کاهش اشتباهات داوری بیان کرد: اشتباهات داوری اجتناب ناپذیر است و من یک بار در یک برنامه تلویزیونی اعلام کردم و مواردی از جمله خطای چشم هست که می‌تواند به اشتباهات داوری ختم شود. اشتباهات داوری عمدی و سهوی را باید از هم جدا کنیم و شعی کنیم که اشتباهات عمدی در بازی‌های ما انجام نشود و داوران خوبی برای ما انتخاب شوند و بتوانند به صورت عادلانه قضاوت کنند. تیم ما طوری بسته شده است که نیازی به داور ندارد، اما حداقل حق تراکتورسازی را نخورند و عادلانه قضاوت کنند. ما از فدراسیون فوتبال و همه ارگان این فدراسیون تقاضای غیر مشروع نداریم و قدرتمان اول به عنایت خداوند و بعد تماشاگران و در نهایت خود تیم است و نگذاشتیم حرف و حدیثی برای تیم ما ایجاد شود.

تراکتورسازی به صورت پهلوانی مبارزه می کند 

زنوزی درباره اینکه چه صحبتی با هواداران تیمش دارد، گفت: مثل همیشه ما شرمنده هواداران خود هستیم و تماشاگرانی که در استادیوم می‌آیند و تیم خود را تشویق می‌کنند. هواداران هر کم و کاستی بود به گردن من بگذارند و همه سعی و تلاش من این است که خدمت به شهر خود کنم و بتوانم بیشترین خدمات را به هواداران خود بدهم و می‌دانم که خواسته به حقشان یک قهرمانی است.  تراکتورسازی‌ها به صورت پهلوانی مبارزه می‌کنند و این موضوع برای ما ارزشمند است و ان شاالله بتوانیم هدیه خوبی به این هواداران بدهیم.

مستندات خود را به کمیته اخلاق و انضباطی دادیم 

مالک باشگاه تراکتورسازی درباره درگیری‌ها با هواداران این تیم اظهار کرد: ما همه مستندات این موضوع را جمع کردیم و به فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی و کمیته اخلاق دادیم که این موضوع را بررسی کنند و نتیجه اش را اعلام کنند. ما سعی مان این است که هیچ اجحافی برای تیم ما و هواداران ما ایجاد نشود.

قراردادهای اروین و کنستانت را تعلیق کردیم 

زنوزی درباره اینکه حضور اروین و کنستانت در تراکتورسازی منتفی شده است، گفت: هنوز حضور این ۲ بازیکن منتفی نشده است. منتهی قرارداد‌های این ۲ بازیکن را یکی را به علت بی انضباطی و نیامدن به تبریز و دیگری را به علت آماده نبودن و کمی هم مریض احوال بود تعلیق کردیم و هیچ هزینه‌ای پرداخت نمی‌شود تا ان شاالله در آینده‌ای نزدیک یا آن‌ها به توافق می‌رسیم که برگردند یا اینکه به طور کلی کنار گذاشته می‌شوند و سال آینده بهتر از آن‌ها را می‌گیریم.

او درباره اینکه تراکتورسازی در بازی‌های خانگی اش کمتر از ۵ امتیاز کسب می‌کند یا بیشتر، گفت: من همیشه زیاده خواه هستم و من ۹ امتیاز کمتر قانع نیستم.

هماهنگی بین بازیکنان در قهرمانی تیم تاثیرگذار است 

زنوزی تصریح کرد: برخی از سایت‌ها و فضای مجازی بیان کردند که من گفتم جام قهرمانی نمی‌خواهم و هیچ وقت این حرف را نزدم. این عزیزان متوجه باشند با توجه به محدودیت‌هایی که در جذب بازیکن داشتیم به قهرمانی امسال دل نبستیم و سعی و تلاش خود را کردم که این تیم را قوی‌تر ببندم و هیچ نیازی نداشته باشیم و همه بازیکنانی که خواستیم جذب کردیم. البته زمانی که یک تیم نتیجه می‌گیرد و قهرمان می‌شود تنها این موضوع نیست که ما باید بازیکنان خوب و بزرگ بیاوریم که به اصطلاح تیممان نتیجه بگیرد. این موارد موثر هستند، اما از همه موثرتر این است که اعضای تیم با یکدیگر هماهنگ شوند. تیم‌های دیگر که در لیگ ما به طور مستمر نتیجه می‌گیرند این‌ها دلیلش این است که بازیکنانشان چندین سال است که در کنار یکدیگر بازی می‌کنند و همدیگر را می‌شناسند و به قول فوتبالی‌ها چشم بسته توپ را پیدا می‌کنند و پاس می‌دهند این موارد برای قهرمانی دخیل است.

 تراکتورسازی شخصیت ممتازی در بین تیم های دیگر پیدا کرده است 

او بیان کرد: زمانی که من می‌گویم امسال برای قهرمانی برنامه ریزی نکردیم به علت این است که تیم باید با هم هماهنگ شود. تا آنجا که توانستیم با اینکه تیم را  دیر تحویل گرفته بودیم از بازار نقل و انتقالات بهترین بازیکنان راگرفتیم و حتی به سهمیه لیگ برتری هم قانع نشدیم و رفتیم بازیکنان تیم ملی را آوردیم و ۳ کاپیتان تیم ملی را جذب کردیم و توانستیم این شخصیت را به تیم بدهیم که تیممان یک شخصیت ممتازی در بین ۱۵ تیم دیگر پیدا کند. تیم تراکتورسازی اکنون به صورتی شده است که سایر تیم‌ها با احترام درباره تیم ما صحبت می‌کنند و این دلیلش این است که شخصیت به تیم بازگردانده شده است. این‌ها دخیل هستند که ما بیاییم تیم خوبی ببندیم تا سال‌های آینده برای قهرمانی در لیگ برتر و حتی در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشیم و بتوانیم به این مقام‌ها برسیم. این طور نیست که ما جام قهرمانی را نمی‌خواهیم چرا که تا این مرحله آمدیم جام قهرمانی را می‌خواهیم، اما تیم برای قهرمانی بسته نشده است و به این صورت نیست که تیم را تحت فشار قرار بدهیم و از یک جای دیگر تیم وا بدهد. به هر حال این تیم باید به هماهنگی صددرصدی برسد تا نتایج خوبی بگیرد. معذرت خواهی می‌کنم که نتوانستم منظور خود برسانم و منظور من این بود که بهترین تیم، کادر فنی و بازیکن تدارک ببینیم.

بیشتر بخوانید: 

فروزان امروز به کمیته اخلاق می رود

کمیته اخلاق محسن فروزان را احضار کرد

زنوزی: شبهاتی در ذهن هواداران تراکتورسازی به وجود آمده است

انتهای پیام/  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه تراکتورسازی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۵۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند

علی عسگری بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  درباره بازی سرخپوشان برابر تیم سپاهان اظهار کرد: این دیدار مهمترین بازی فصل پرسپولیس است و امیدوارم بازیکنان بتوانند تمرکز خود را حفظ کنند و بتوانند سختی‌ها و ناملایماتی که در این فصل کشیدند، ثمره اش را ببینند. شرایط در نیم فصل اول در زمان سرمربیگری گل محمدی علیه پرسپولیس بود، اما اکنون وقتش هست که با یک برد شرایطشان را بهتر کنند. اگر سرخپوشان بتوانند از این بازی برنده بیرون بیایند در آن صورت می‌توانند قهرمانی خود را قطعی کنند.

تیم سپاهان باعث شده که سطح لیگ بالا بیاید 

او  درباره اینکه وضعیت تیم سپاهان را چطور می‌بیند، گفت: در این چند سال اخیر شرایط تیم سپاهان از لحاظ مالی خوب بوده است. خیلی خوشحالم که تیم‌هایی به این شکل در ایران هستند که باعث می‌شوند سطح لیگ ناخودآگاه بالا برود، چون وقتی تیمی می‌آید هزینه می‌کند و از لحاظ مدیریتی شرایط مناسبی دارد و مبلغ قرارداد بالایی می‌دهد و به موقع هم مطالبات را پرداخت می‌کند این  مسائل به نفع فوتبال کشورمان است. امیدوارم که سپاهان به جز این بازی شرایط خوبی داشته باشد و این موضوع باعث می‌شود که اتفاقات خوبی در سطح لیگ ما رخ بدهد.

بیرانوند در صورت عدم آمادگی برابر سپاهان بازی نکند 

علی عسگری درباره اینکه به احتمال زیاد علیرض بیرانوند در این بازی حضور نخواهد داشت و امیر رضا رفیعی گلر جوان درون دروازه سرخپوشان قرار می‌گیرد، بیان کرد: به نظرم رفیعی خوب کار کرده است. در بازی با آلومینیوم  یک مقدار به این گلر خرده گرفتند، اما به نظرم شرایط خوبی دارد. معتقدم اگر بیرانوند صددرصد آماده نیست بهتر است بازی نکند، چون دستش مصدوم است و نمی‌شود با این آسیب دیدگی با ناملایمت برخورد کرد. اگر پزشکش صلاح نمی‌داند که علیرضا بازی کند درست است بازی با سپاهان حساس است، اما رفیعی هم می‌تواند به خوبی از دروازه پرسپولیس محافظت کند.

حواشی در کنار تیم های بزرگ پرسپولیس و سپاهان همیشه وجود دارد 

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه چرا بازی‌های این ۲ تیم حساس و حاشیه ساز است،  گفت: به هر حال شیرینی فوتبال به همین حواشی اش است. ۲ تیمی که همیشه مدعی قهرمانی بودند ناخودآگاه شرایطشان هم به بیرون از زمین مسابقه هم کشیده می‌شود. تیم‌های سپاهان و پرسپولیس بزرگ هستند و حواشی هم در کنار این تیم‌ها وجود دارد.

او درباره اینکه تقابل بازیکنان سابق این ۲ تیم را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: به نظرم این هم جزو جذابیت‌ها هست. من فکر می‌کنم بازیکنانی که در سپاهان بازی می‌کنند اگر شرایطش مساعد بود دوست داشتند اکنون هم در پرسپولیس بازی کنند، اما آرامش در سرخپوشان کمتر از تیم‌های شهرستانی هست. سپاهان هواداران خاص خود را دارد و فشار‌هایی هم به این تیم وارد می‌شود، اما پرسپولیس به خاطر اینکه در کل ایران هوادار دارد به خاطر همین شرایطش سخت‌تر است.  امیدوارم بازیکنانی که سابقه بازی در هر ۲ تیم دارند بتوانند بهترین خدمت را  به تیم خود کنند، چون اصول حرفه‌ای همین است که در جایی که فعالیت می‌کنید باید همه وجودتان  را بگذارید تا پول دریافتی تان حلال باشد.

انگیزه برگ برنده بازی پرسپولیس و سپاهان است 

علی عسگری درباره اینکه برگ برنده این بازی را چه چیزی می‌داند، گفت: به نظرم انگیزه برگ برنده این بازی است. هر تیمی که از لحاظ روحی و روانی بتواند بر روی بازیکنانش بهتر کار کند قطعا به موفقیت می‌رسد. البته  هر ۲ تیم از لحاظ فنی قوی هستند و نمی‌توانید از روی کاغذ یکی از این تیم‌ها را برنده بدانید. امیدوارم اوسمار، پیروانی و حسینی بتوانند این شرایط را به وجود آورند تا روحیه بازیکنان بالا بیاید.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه نتیجه بازی را چطور پیش بینی می‌کنید، گفت: خیلی مهم است اگر هواداران بتوانند جو ورزشگاه را به نفع سرخپوشان  تغییر بدهند و این خیلی مهم است که هواداران بتوانند بازیکنان را از لحاظ روحی و روانی بالا بیاورند به وجود آورند و

 

 

 

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)
  • معلمان شمع فروزان راه زندگی
  • مثل کوه پشت پارسا و فروزان هستم!
  • تصویر شهریار شاعر نامدار ایرانی بر دستان هواداران تراکتورسازی
  • کارگران سربازان بی‌ادعای جبهه اقتصادی‌اند
  • پیام تبریک مدیرعامل مس بابت قهرمانی در لیگ برتر
  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند
  • جشن قهرمانی دردسرساز: اینتر جریمه مالی شد!
  • بالوتلی: چالهان اوعلو و هواداران میلان؟ اگر من بودم هزار برابر بدتر رفتار می‌کردم!
  • حضور بیش از ۲۰۰ شرکت تولیدکننده و دانش بنیان در کنگره ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی