Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@01:11:06 GMT

دستور تخلیه روستای صراخیه شادگان صادر شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۵۷۲۰

دستور تخلیه روستای صراخیه شادگان صادر شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،کیامرث حاجی زاده بامداد دوشنبه در جلسه ستاد بحران شادگان که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: روستای صراخیه به منظور کاهش خطرات احتمالی ناشی از سیلاب باید تخلیه شود.
وی افزود: انتقال ساکنان این روستا توسط جمعیت هلال احمر، سپاه و ارتش انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان از انتخاب شهرستان‌های رامشیر، رامهرمز و نیز سازمان منطقه آزاد اروند به عنوان معین شهرستان شادگان در شرایط بحرانی ناشی از سیلاب معرفی کرد و افزود: شهرستان‌های و دستگاه‌های معین در احداث سیل بند شهرستان شادگان را یاری می‌کنند.
وی افزود: شهرستان‌های مذکور به همراه منطقه آزاد اروند موظف اند برای مهار سیلاب با امکانات و ماشین آلات مورد نیاز در شهرستان شادگان حضور یابند.
حاجی زاده همچنین شرکت نفت و گاز اروندان را موظف کرد با حضور در دارخوین و برخی نقاط بخش مرکزی شادگان در ایجاد و استحکام بخشی سیل بند‌ها کمک کند.
حاجی زاده با اشاره به شرایط بحرانی نهر بحره تصریح کرد: روان آب‌هایی که از سمت رودخانه کارون به نهر بحره ریخته شده شرایط شادگان را با مشکل جدی مواجه کرده و اکنون این آب باید به سمت تالاب شادگان و دارخوین هدایت شود.
مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان گفت: تالاب شادگان با ظرفیت کامل در حال اشباع شدن است و خروجی‌های این تالاب به سمت دریا باز شده است.
وی بر مشارکت نیرو‌های جهادی مردمی برای حل مشکلات ناشی از سیلاب در شادگان تاکید کرد و افزود: انتظار می‌رود شهروندان شادگانی همانند سایر مردم سیل زده در استان خوزستان همراه دستگاه‌های اجرایی باشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت بحران هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۵۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب بهاری راه ۷ روستای مازندران را مسدود کرد

آفتاب‌‌نیوز :

حسینعلی محمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران درخصوص سیلاب بهاری در مازندران گفت: سیلاب بهاری موجب انسداد محور اصلی هراز و ۷ محور روستایی شد.

وی افزود: باتوجه به وضعیت تردد اولویت با رفع انسداد با محور تردد بوده عملیات بازگشایی در محور هراز در دستور کار قرار گرفت که بازگشایی شد.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران بیان کرد: موضوع دیگر رفع انسداد راه‌های روستایی بود که در دستور کار قرار گرفت.

محمدی یادآور شد: این روستا‌ها باتوجه به شدت بارش‌های در بخش‌های بلده و آمل قرار دارند.

رگبار‌های بهاری طی روز گذشته همان‌گونه که پیش‌بینی شد اختلال در تردد، آب‌گرفتگی معابر و مسیل‌ها، ریزش سنگ و سایر را به دنبال داشت.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • (تصاویر) شکسته شدن ۲ بند خاکی در زیرکوه / تخلیه برخی از روستا‌ها به علت سیلاب
  • شکسته شدن ۲ بند خاکی در زیرکوه / تخلیه برخی از روستا‌ها به علت سیلاب
  • امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب در سیل زیرکوه
  • عملیات تخلیه سیلاب در شهرستان زیرکوه ادامه دارد
  • شکسته شدن ۲ سد خاکی/ سیلاب در حاجی آباد زیرکوه جاری شد + عکس
  • تخلیه برخی از روستاهای شهرستان زیرکوه به علت سیلاب
  • ۲ بند خاکی در زیرکوه شکست/ ادامه امدادرسانی از سوی امدادگران
  • بند خاکی روستای سالک‌آباد هم شکسته شد/امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب هلال‌احمر خراسان‌جنوبی در سیل زیرکوه
  • دستور تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه صادر شد
  • سیلاب بهاری راه ۷ روستای مازندران را مسدود کرد