Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - همدان- ايرنا- رييس اداره آب و فاضلاب روستايي ملاير با اشاره به تصويب ساخت پنج مجتمع آبرساني براي اين شهرستان گفت: مطالعات چهار مجتمع آبرساني به اتمام رسيده و 750 ميليارد ريال اعتبار ملي براي آنها برآورد شده است.

محمدرضا ترکاشوند روز دوشنبه در گفت و گو با ايرنا بيان کرد: اين مجتمع ها شامل مجتمع آبرساني سد کلان، کريم آباد، ينگي کند، علي آباد دمق و حسين آباد شاملو و مجتمع آبرساني حسين آباد ناظم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: مطالعات چهار مجتمع علي آباد و حسين آباد شاملو با 11 روستاي زيرپوشش، سد کلان با 32 روستا، کريم آباد با 9 روستا و ينگي کند با هشت روستا به اتمام رسيده و مطالعات مجتمع آبرساني حسين آباد ناظم با 11 روستا هنوز آغاز نشده است.
رييس اداره آب و فاضلاب روستايي ملاير ادامه داد: با احداث چهار مجتمع آبرساني که مطالعات آنها به اتمام رسيده است، در مجموع 60 روستا از نعمت آب شرب بهره مند مي شوند.
ترکاشوند جمعيت برخوردار از چهار مجتمع آبرساني روستايي را 37 هزار و 300 تن عنوان کرد و افزود: مجتمع آبرساني علي آباد و حسين آباد شاملو 9 هزار و 964 تن، سد کلان 11 هزار و 488، کريم آباد چهار هزار و 208 و ينگي کند 11 هزار و 640 تن جمعيت را زيرپوشش قرار مي دهند.
وي بيان کرد: براي احداث مجتمع علي آباد و حسين آباد شاملو 100 ميليارد ريال اعتبار، سد کلان 300 ميليارد ريال، کريم آباد 150 ميليارد ريال و ينگي کند 200 ميليارد ريال اعتبار پيش بيني شده است.
رييس اداره آب و فاضلاب روستايي ملاير با بيان اينکه مجتمع آبرساني علي آباد و حسين آباد شاملو در اولويت است گفت: هم اکنون بخشي از احداث اين مجتمع آغاز و 2 چاه براي آن حفر شده است و به دنبال جذب اعتبار هستيم.
ترکاشوند به سفر سال گذشته «حميدرضا جانباز» مديرعامل شرکت مهندسي آب و فاضلاب کشور به اين شهرستان اشاره و بيان کرد: وي در اين سفر قول مساعد داد امسال اعتبار مورد نياز براي احداث پنج مجتمع آبرساني ملاير از رديف اعتبارات ملي اختصاص داده شود.
وي تاکيد کرد: براي احداث چهار مجتمع آبرساني مطالعه شده، منتظر تصويب و تامين اعتبار هستيم.
به گزارش ايرنا، شهرستان ملاير در حال حاضر داراي يک مجتمع آبرساني روستايي «دهلق» است که 17 روستا را زيرپوشش قرار داده است.
اين شهرستان داراي 208 روستاي داراي سکنه است که از اين تعداد 134 روستاي آن زير پوشش شبکه آب و فاضلاب روستايي قرار دارد.
7528/2087
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۵۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، طرح آبرسانی ۳۶۰ هکتاری روستای گل سفید به صورت نمادین افتتاح شد.
مدیر کل جهاد کشاورزی استان گفت: اصلاح حوضچه‌های روستای رحیم آباد، طرح آبرسانی آبشار علیا و سرتنگ محمودی از دیگر طرح‌های آبرسانی کشاورزی در بخش ناغان است.
بهره برداری از طرح گازرسانی روستای کهن دژ با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان وآبرسانی به این روستا با بیش از یک میلیارد ۸۰۰ میلیون تومان هزینه با مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی ارتش از دیگر طرح‌هایی بود که در بخش ناغان بهره برداری شد.
همچنین کلنگ احداث مرحله نخست طرح نهضت ملی مسکن در گهرو به زمین زده شد.
مدیر کل راه و شهرسازی استان گفت: ۱۳ هزار متر مربع برای این طرح پیش بینی شده که در مرحله نخست ۵ هکتار آن با قابلیت ۶۷ پلاک برای احداث ۱۳۴ واحد آغاز شد.
تسریع در تکمیل تونل زره، تهیه طرح هادی روستا‌های بخش ناغان و طرح تفصیلی شهر ناغان، تکمیل چهارخطه شلمزار از جمله مصوبات نشست شورای اداری بخش ناغان بود.
همچنین با حضور مدیران ۲۰ دستگاه اجرایی در سفر استاندار میز خدمت برای پاسخگویی به مشکلات مردم بخش ناغان نیز برگزار شد.

دیگر خبرها

  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیلزده زرآباد آغاز شد
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل زده
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • آغاز آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • بهره برداری از مرحله نخست طرح آبرسانی آتیشگاه تا پایان امسال