Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@23:42:28 GMT

تغییرات تازه در آزمون ارشد پزشکی 98

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۶۴۶۰

تغییرات تازه در آزمون ارشد پزشکی 98

تهران- ایرنا- مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور در اطلاعیه ای از تمدید مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد پزشکی سال 98، تغییر زمان آزمون و افزایش ظرفیت جدید برای یکی از رشته ها خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه گروه دانشگاه ایرنا، براساس این اطلاعیه متقاضیانی که موفق به ثبت نام در آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد پزشکی 98 نشده یا نیاز به تغییر و اصلاح اطلاعات خود برای شرکت در این آزمون را دارند، از امروز 26 فروردین تا چهارشنبه 28 فروردین ماه برای ثبت نام و تغییر اطلاعات مهلت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


توزیع کارت ورود به جلسه این آزمون نیز روزهای 23 تا 26 تیرماه صورت می گیرد.

** تغییر زمان آزمون ارشد پزشکی
بر اساس این اطلاعیه، با توجه به وقوع سیل در مناطق مختلف کشور و آسیب هموطنان ساکن در این مناطق و تأکید مقام عالی وزارت بهداشت، مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی، زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال 89 که قرار بود در روزهای 30 و 31 خرداد برگزار شود به روزهای روزهای جمعه و شنبه 27 و 28 تیرماه موکول شد.
این آزمون در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود.

** انتشار کلید و نتایج نهایی آزمون
همچنین بر اساس اطلاعیه مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور، اسامی نهایی پذیرفته شدگان و کارنامه نهایی نیز 20 شهریور ماه منتشر می شود. ثبت نام پذیرفته شدگان در دانشگاه ها نیز از 23 شهریور ماه آغاز می شود.
کلید اولیه آزمون دوره کارشناسی ارشد پزشکی 98 روز 29 تیرماه و همچنین کلید نهایی این آزمون نیز روز 9 مرداد ماه منتشر می شود.
همچنین، اعلام اسامی دانشگاه های پذیرنده و ظرفیت پذیرش به همراه اعلام کارنامه علمی مرحله اول در تاریخ 19 مرداد ماه منتشر می شود.
انجام انتخاب رشته محل نیز از ساعت 10 صبح روز 19 مردادماه آغاز و تا سه شنبه 22 مرداد امکان پذیر است.
اسامی پذیرفته شدگان در دانشگاه های شاهد، بقیه الله و ارتش برای برگزاری مرحله دوم آزمون روز 28 مرداد ماه اعلام می شود.
در صورت هرگونه تغییر در تاریخ های اعلام شده، اطلاعات از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام می شود.
همچنین، بر اساس اعلام دبیرخانه شورای آموزش داروسازی ظرفیت پذیرش در رشته سم شناسی افزایش یافته است.

**9283**1601**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي سنجش آموزش پزشكي كارشناسي ارشد پزشكي 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۶۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون میان دوره پیش کارورزی ۱۷ خرداد ماه برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت آموزشی وزارت بهداشت، دکتر بابک ثابت، دبیر شورای آموزش پزشکی عمومی از برگزاری آزمون میان دوره پیش کارورزی به صورت الکترونیک در ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ برای واجدین شرایط خبر داد و گفت: جاماندگان آزمون اسفند ۱۴۰۲ و دانشجویان پزشکی که تا پایان خرداد ماه تمامی بخش های خود را در دوران کارآموزی به اتمام رسانده باشند می توانند در آزمون امسال شرکت کنند.

وی افزود: با توجه به تعداد دانشجویان، این آزمون به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و در مراکز آزمون الکترونیک دانشگاه های منتخب برگزار می شود.

کد خبر 6098111

دیگر خبرها

  • مشکل تازه برای پرسپولیس؛ مدارک پزشکی ارائه کنید!
  • مراسم تجلیل از برگزیدگان المپیاد علمی دانشجویی برگزار شد
  • افشاگری تازه جمهوری‌خواهان علیه رابرت مالی
  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی ۱۰ و ۱۱ خردادماه برگزار می شود
  • زمان اعلام نتایج آزمون ارشد مشخص شد
  • اعلام نتایج آزمون ارشد در اواخر خرداد
  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی ۱۷ خرداد ماه برگزار می شود
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود
  • ۱۰۰ هزار معلم تازه نفس در راه مدرسه