Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس حوزه هنری استان اردبیل گفت: تقویت جایگاه تئاتر بچه های مسجد به هدف آموزش و تولید محتوا در عرصه های هنر نمایشی در استان اردبیل اجرا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «امیر رجبی» امروز (26 فروردین ماه) در دیدار با مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: راه اندازی دفاتر تئاتر بچه های مساجد در سطح استان یکی از کارهای ارزشمند برای پرورش هنرمند متعهد در بین نوجوانان و جوانان مسجدی علاقمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس حوزه هنری استان اردبیل، تصریح کرد: تقویت جایگاه تئاتر بچه های مسجد به هدف آموزش و تولید محتوا در عرصه های هنر نمایشی در استان اردبیل اجرا شد.

 

وی با اشاره به اینکه فعالان کانون های مساجد ظرفیت بزرگی برای حمایت از تئاتر بچه های مسجد است، افزود: آماده همکاری بیشتر با فعالان کانون های مساجد در استعدادیابی نوجوانان و جوانان هنرمند علاقمند به تئاتر برای پرورش آنها است.

 

رجبی، اظهار داشت: برپایی نمایشگاه تولیدات تجسمی بچه های مسجد و فعالان کانون های مساجد در حوزه هنری استان فراهم است و از حضور این هنرمندان متعهد در مجموعه استقبال می کنیم.

 

رئیس حوزه هنری استان، بیان کرد: آمادگی همکاری در زمینه برگزاری ویژه برنامه های خاطره گویی با محوریت دوران دفاع مقدس، پخش فیلم های مناسبتی در مساجد و کانون ها و همکاری رشته های هنری مختلف با حضور هنرمندان مسجدی است.

 

این مقام مسئول، ادامه داد: استعدادهای بسیار خوبی در مساجد فعالیت می کنند و آمادگی همکاری در زمینه فعالیت های هنری در مساجد هستیم.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم مسابقات قرآن سیل خسارت سیل سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم سپاه پاسداران قرآن کریم خبرگزاری شبستان مسابقات قرآن کریم سپاه حمایت از فعالیت های هنری تئاتر بچه های مسجد حوزه هنری اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۶۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسام منظور به سراغ دراکولای برام استوکر می‌رود

به گزارش خبرگزاری مهر، حسام منظور بازیگر با سابقه تئاتر که پیش از این و در سال ۱۳۹۸ نمایش «الیزابت باتوری» را کارگردانی کرد که با استقبال قابل توجه مخاطبان و منتقدان تئاتر روی صحنه رفت، بعد از ۵ سال و در جدیدترین تجربه کارگردانی خود به سراغ رمان مطرح برام استوکر رفته است.

منظور قصد دارد در سال جاری اقتباسی نمایشی از رمان «دراکولا» را که از شاخص‌ترین آثار کلاسیک ادبیات ژانر وحشت است، روی صحنه ببرد.

تا کنون در سینما و تئاتر جهان اقتباس‌های مختلفی از رمان «دراکولا» شده است که از جمله مطرح‌ترین آن‌ها می‌توان به فیلم «دراکولا» به کارگردانی فرانسیس فورد کاپولا و بازی گری اولد من و آنتونی هاپکینز اشاره کرد.

حسام منظور در حال حاضر فیلم «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی را روی پرده سینماهای کشور دارد.

متعاقبا اخبار مربوط به عوامل، مکان و زمان اجرای عمومی این اثر نمایشی منتشر می‌شود.

کد خبر 6091907 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • ۱۴ محله اردبیل میزبان رویداد «یک صدا ایران» خواهد بود
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • حسام منظور به سراغ دراکولای برام استوکر می‌رود