Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@21:36:29 GMT

فقط 20 درصد تالاب گاوخونی آبگیری شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۷۰۲۶

فقط 20 درصد تالاب گاوخونی آبگیری شد

مدیر کل ستاد بحران استان اصفهان گفت: در حال حاضر ۲۰ درصد تالاب گاوخونی آبگیری شده است و همین میزان هم در حال فرونشستن است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، منصور شیشه‌فروش در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در حال حاضر همه راه‌های استان اصفهان باز است و فقط در پشت کوه فریدن یکی دو منطقه برق و مخابراتشان قطع است که در حال رفع مشکل هستیم و کار بزرگی که صورت گرفته این است که 10 دستگاه پل در مناطق سیلابی استان ساخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: همچنین در برخی مناطق کوه ریزش گرده بود و یک طرح جامع برای پیشگیری از رانش زمین در نظر گرفته شد. همچنین برای روستاهای پشت کوه اول و دوم و کلوسه ساخت یک تونل را مدنظر قرار داده ایم.

مدیر کل ستاد بحران استان اصفهان ادامه داد: آموزش می تواند بسیار موثر باشد، شناخت حوادث و راهکارهای پیشگیری از آن بسیار مهم است، کار تیمی انجام دادن در بحران‌ها بسیار مهم است و باید بتوانیم کار تیمی را در بحران‌ها به درستی انجام دهیم.

شیشه فروش تاکید کرد: تالاب گاوخونی در کنوانسیون رامسر ثبت جهانی شده است و مورد توجه بسیاری از استان‌ها است. تالاب خواستگاه ۵۰ گونه جانوری بوده و می تواند گرد و غبارهای کشور را در دل خود نگه دارد، اگر هم خشک باشد کانون گرد و غبارهای داخل کشور به حساب می‌آید پس باید حق آبه این تالاب تامین شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۲۰ درصد تالاب گاوخونی آبگیری شد و همین میزان هم در حال فرونشستن است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تالاب گاوخوني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۷۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دینار عراق امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت صد دینار عراق امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در بازار ۴,۲۲۵ تومان است که نسبت به روز گذشته ۱۵ تومان (۰.۳۵ درصد) کاهش یافته است. هر واحد صد دینار عراق روز گذشته با قیمت ۴,۲۴۰ تومان معامله می‌شد.

به گزارش اقتصاد ۱۰۰، امروز قیمت ۱۰۰ دینار عراق در بازار آزاد مانند دیروز با کاهش قیمت روبرو بوده است. قیمت ۱۰۰ دینار عراق که دیروز با کاهش قیمت ۴۵ تومانی به ۴,۲۴۰ رسیده بود، امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۱۵ تومانی (۰.۳۶ درصد) به ۴,۲۲۵ تومان رسید.

بالاترین قیمت ۱۰۰ دینار عراق در ۲۴ ساعت گذشته ۴,۲۲۵ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۴,۲۲۵ تومان خرید و فروش می‌شد.

قیمت فعلی ۱۰۰ دینار عراق نسبت به هفته گذشته ۲.۸۷ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

همچنین بهای هر واحد ۱۰۰ دینار عراق در شش ماه گذشته حدود ۸.۰۶ درصد افزایش یافته است.

در حال حاضر هر ۱۰۰ دلار آمریکا برابر است با ۱۵۲,۸۰۰ دینار عراق.

در حال حاضر یک میلیون تومان برابر است با ۲۳,۶۶۹ دینار عراق.

دیگر خبرها

  • تالاب‌های نقده از وضعیت مطلوب برخودار هستند
  • تالاب کجی نمکزار نهبندان ۸۰ درصد آبگیری شد
  • ۸۰ درصد تالاب کجی نمکزار نهبندان آبگیری شد
  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید
  • شهروندان از شنا در آب‌های جمع شده ناشی از رواناب‌ها و سدهای خاکی خودداری کنند
  • آبگیری بخشی از تالاب هامون و خوشحالی ‌مردم سیستان
  • ۴۲ درصد سد‌های استان گلستان آبگیری شد
  • وضعیت مطلوب تالابهای نقده
  • قیمت دینار عراق امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آبگیری ٩٠ درصد تالاب قره گل بوکان