Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@14:44:41 GMT

برق روستاهای سیل زده لرستان وصل شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۷۳۴۸

برق روستاهای سیل زده لرستان وصل شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان، با اشاره به اینکه سیل ۱۲ فروردین باعث تخریب زیرساخت های برق در هزار و ۱۴۵ روستای استان شد، گفت: تاکنون برق هزار و۱۶۶ روستای استان وصل شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، فریدون خود نیا، امروز(26 فروردین) درجمع خبرنگاران، گفت: سیل 12 فروردین باعث تخریب زیرساخت های برق در بخشی از شهرهای پلدختر و معمولان و یک هزار و 145 روستای استان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان، افزود: در نخستین ساعت برقراری راه دسترسی به شهرستان پلدختر تیم های امدادی و خدمات رسان نیروی برق جهت تعمییر و زیرساخت های و وصل شدن برق مناطق شهری اقدام کردند.

 

وی با بیان اینکه برآورد اولیه خسارت سیل به زیرساخت های برق استان 630 میلیارد ریال است، گفت: در سیل 12 فروردین به 580 کیلومتر شبکه فشار قوی و ضعیف استان آسیب وارد شد.


خودنیا، با اشاره به قطع بودن راه های ارتباطی برخی روستاهای استان، افزود: با برقرار راه ارتباطی تیم های خدمات رسان شرکت برق استان در راستای تعمییر و اصلاح زیرساخت های برق و وصل شدن برق مردم اقدام کرده اند.

 

وی با اشاره به اینکه سیل اخیر برق یک هزار و 145 روستای استان را قطع کرده است، افزود: در سایه تلاش های شبانه روزی به عمل آمده هم اکنون برق تعداد یک هزار و 116 روستای استان وصل شده است.

 

این مقام مسئول، خاطرنشان کرد: با بهبود شرایط و ایجاد راه دسترسی مناسب برق  29 روستای سیلزده دیگر استان که هم اکنون بدون برق هستند وصل خواهد شد.

 

خودنیا، با بیان اینکه از روز نخست سیل لرستان 106 اکیپ اجرایی و خدمت رسان شرکت برق برای رفع مشکل مردم سیل زده به مناطق مختلف استان اعزام شده اند، خاطرنشان کرد: هم اکنون 25 اکیپ اجرایی مشغول امداد در حوزه برق رسانی هستند.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان، اظهار کرد: بسیاری از شبکه های جایگزین برق رسانی به صورت موقت احداث شده اند و در فرصت مناسب با نظر مهندسی و کارشناسان طراحی و احداث خواهند شد.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم سیل مسابقات قرآن خسارت سیل خبرگزاری شبستان سپاه پاسداران سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم مسابقات قرآن کریم قرآن کریم کمک به سیل زدگان سیل لرستان خسارت سیل برق رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۷۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵۰۰۰ مترمکعبی مخازن آب روستاهای کردستان

مدیرعامل شرکت آبفای کردستان گفت: با احداث ۳۴ باب مخزن از ابتدای طرح جهاد آبرسانی به روستاهای استان، ۴۹۵۰ مترمکعب ظرفیت برای ذخیره سازی آب در این مخازن ایجاد شده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، محمد فرهاد، مدیرعامل شرکت آبفای کردستان با بیان این مطلب، اظهار داشت:در قالب طرح جهاد آبرسانی، تاکنون 250 کیلومتر خط انتقال آب، 111 کیلومتر شبکه توزیع آب، 20 باب ایستگاه پمپاژ، حفر و تجهیز 8 حلقه چاه و بهسازی 4 دهنه چشمه در روستاهای مشمول این طرح اجرا شده است.

وی افزود: با احداث 34 باب مخزن از ابتدای طرح جهاد آبرسانی به روستاهای استان، 4950 مترمکعب ظرفیت برای ذخیره سازی آب در این مخازن ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت آبفای کردستان خاطرنشان کرد: طرح جهاد آبرسانی به روستاهای استان به منظور محرومیت زدایی و رفع تنش آبی روستاهای استان با اعتبار 528 میلیارد تومان و برای 169 روستا از ابتدای سال 1401 آغاز شده و در حال حاضر 48.6 درصد پیشرفت دارد.

فرهاد تصریح کرد: این طرح 67 هزار نفر از جمعیت روستایی استان را زیر پوشش قرار خواهد داد و با اتمام آن شاخص بهره مندی جمعیت روستایی از آب شرب بهداشتی و سالم به صورت پایدار از 80 درصد به 86 درصد ارتقاء خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان افزود: پس از اتمام طرح فعلی جهاد آبرسانی، قرارداد دوم نیز برای 120 روستای دیگر استان با اعتبار 10 هزار میلیارد ریال و در صورت تأمین اعتبار آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان
  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • افزایش ۵۰۰۰ مترمکعبی مخازن آب روستاهای کردستان
  • یکی از اولویت‌های لرستان باید ایجاد زیرساخت‌ها باشد
  • میدان دام کاج؛ در محاصره سگ‌های ولگرد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان
  • اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد