Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@04:04:36 GMT

حضور ۳۲۰ شرکت و نهاد مالی در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۷۴۱۷

حضور ۳۲۰ شرکت و نهاد مالی در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس گفت: تا امروز ۳۲۰ شرکت یا نهاد تأمین سرمایه در بخش های داخلی و بین الملل برای حضور در دوازدهمین نمایشگاه بورس،بانک و بیمه اعلام آمادگی کرده اند. ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲ اقتصادی بازار سهام | بورس نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، یاسر فلاح با اشاره به مراحل پیشرفت کار دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه گفت: برگزاری هر ساله نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، گامی در راستای ارائه ظرفیت های بازار سرمایه از جمله معرفی ابزارهای مورد استفاده در این بازار به مردم با هدف فرهنگ سازی عمومی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس افزود: تاکنون بیش از 16 هزار متر مربع از فضای نمایشگاه در قالب 8 سالن واگذار شده  و 320 مجموعه حضور را نهایی کردند که امیدواریم این روند با مشارکت بیشتر ادامه داشته باشد.

رئیس ستاد برگزاری این نمایشگاه اضافه کرد: اهمیت فاینکس 2019 و جایگاه بین المللی آن، انجمن بین المللی روابط عمومی IPRA و شرکت ARJAN CAPITAL را بر آن داشت تا حضور خود را در این رویداد بزرگ نهایی کنند تا در روزهای برگزاری نمایشگاه، سه کارگاه آموزشی برگزار کنند.

فلاح با اشاره به این که هم اکنون بازار سرمایه ایران در ابزارهای مالی تنوع بی نظیری دارد، ادامه داد: در بورس های اوراق بهادار محور، صکوک اجاره، اوراق منفعت، اوراق جعاله و دیگر اوراق اسلامی را داریم که می تواند برای اکثر کشورهای مسلمان جذابیت داشته باشد.

وی گفت: سازمان بورس اخیرا هم در حال برنامه ریزی برای راه اندازی و تقویت ابزارهایی نظیر آتی سهام ، فروش استقراضی، وارانت و بیمه اتکایی بوده است.

رونق معاملات آتی زعفران در بورس کالاشاخص بورس بورس 882 واحد رشد کردارزش معاملات در بورس سمنان به 178 میلیارد ریال رسید

انتهای پیام/

R32365/P/S7,84/CT12 واژه های کاربردی مرتبط بورس تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بورس تهران بورس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۷۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام خودروی سایپا 700 میلیون تومان شد؟

روزانه در سایت "نبض بورس" گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون بازار سرمایه، مسکن، ارز، انرژی و سرمایه گذاری تهیه و منتشر می‌گردد. گزارش کامل از گزیده‌ خبرهای امروز «نبض بورس» (https://nabzebourse.com) را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

سهامداران امروز فروشنده این نمادها بودند

جدیدترین خبر از حراج سکه

 

این بازار بعد از ۷ ماه نزولی خواهد شد!

 

نرخ حواله و اسکناس دلار چقدر شد؟

 

تحقق سود ۱۲۸۵۶ ریالی برای این نمادبورسی

 

 کدام خودروی سایپا 700 میلیون تومان شد؟

ترمز فروش این شرکت کشیده شد

 

سرخطی های فردا کدام نمادها هستند؟

 

زیرمجموعه وسنا و مپنا به فرابورس می آید؟

 

ورود و خروج سهامداران درصدی ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

 

 

دیگر خبرها

  • بانک سرمایه افزایش سرمایه میدهد
  • آینده سرخابی‌ها با تعیین نحوه مدیریت ترسیم می‌شود
  • اعلام نتیجه اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی و برگزاری حراج دوم در سال ۱۴۰۳
  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • خبری مهم برای عرضه اولیه های بورسی
  • حمایت مالی از حضور ۱۲ واحد تولیدی استان اردبیل
  • اصلاح بند س تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۳ چه تاثیری در بهبود وضعیت بازار سرمایه دارد؟
  • تبعات بند مشکل ساز بودجه بر صنعت بیمه و پیشنهاد عدم لحاظ بر درآمدها
  • کدام خودروی سایپا 700 میلیون تومان شد؟
  •  معرفی کتاب های بازار مالی