Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به وقوع حادثه رانش زمین در منطقه حسین‌آباد کالپوش میامی گفت: ۳۰۷ واحد مسکونی تخریبی در حسین‌آباد کالپوش میامی باید تخلیه شود. ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، ایرج رئیسیان پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران استان با اشاره به اینکه بیشترین مشکلات استان در منطقه حسین‌آباد کالپوش در مقوله مدیریت بحران ایجاد شد اظهار داشت: از این تعداد تاکنون 153 واحد تخلیه و 154 واحد در معرض تخریب تخلیه نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: بر اساس قول‌های داده‌شده به مردم منطقه حادثه‌دیده کالپوش تاکنون اجاره یک واحد مسکونی‌ها به 121 خانواده پرداخت‌شده است.

همدان| رانش زمین در روستای برفیان با بارش باران خطرساز می‌شودمحورهای لرستان لغزنده است؛ خطر ریزش کوه و رانش زمین3 روستای استان کرمانشاه دچار رانش زمین شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به اقدامات انجام‌شده در حوزه زیرساختی در منطقه کالپوش میامی گفت: عملکرد ادارات برق، گاز و آموزش‌وپرورش بر اساس نظرسنجی انجام‌شده از مردم منطقه کالپوش مطلوب بوده است.

رﺋیسیان افزود: باید در منطقه حادثه‌دیده کالپوش کارهای مربوط به ادارات کل راه و شهرسازی شرق و ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین شرکت آب و فاضلاب روستایی هر چه سریع‌تر انجام شود.

سرپرست فرمانداری میامی نیز در این جلسه ضمن تقدیر از تمامی تلاش‌های انجام‌شده گفت: آنچه مورد انتظار است؛ تسریع در تخلیه منازل آسیب‌دیده است.

احمد ملایری اظهار داشت: باید اقدامات فرهنگی برای تسریع در عملیات تخلیه منازل در معرض خطر باقی‌مانده انجام شود.

وی از بهره‌برداری یک‌سوم از مسیر یک هزار و 400 متری دسترسی به روستای حسین‌آباد منطقه کالپوش خبر داد.

انتهای پیام/ ع

R41366/P1494/S6,64/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۷۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف دومین منزل انباشت زباله در بجنورد!

حسین یعقوبی اظهار داشت: دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری تخلیه شد.

وی افزود: انبارهای پنهان ضایعات در حاشیه شهر با تماس شهروندان، پیگیری شهرداری، حکم دادستانی شناسایی و تخلیه می‌شود.

رئیس اداره هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری بجنورد، گفت: ملک مسکونی کوچه شهید قدرتی در نیروگاه که محل انباشت زباله و ضایعات بود نیز صبح امروز با حضور عوامل اجرایی شهرداری تخلیه شد. با پدیده ایجاد انبارهای پنهان ضایعات مقابله می‌کنیم.

یعقوبی ادامه داد: چهار خاور ضایعات و زباله که مدت‌ها در این منزل مسکونی واقع در محله نیروگاه مرکز خراسان شمالی با بوی بد ایجاد مزاحمت کرده بود، کشف و تخلیه شد.

به گزارش تسنیم، هفته گذشته نیز یک منزل با بیش از 90 تن زباله انباشت شده در یکی از مناطق مرکز شهر بجنورد کشف و تخلیه شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری تمرین تخلیه اضطراری در محل برگزاری نمایشگاه کتاب
  • لزوم ساماندهی ۴۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های اصفهان/ فریدون‌شهر رکورددار بارش‌ها
  • کشف دومین منزل انباشت زباله در بجنورد!
  • دومین منزل انباشت زباله در بجنورد کشف شد
  • دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری تخلیه شد
  • تخریب کامل ۳۸۹ واحد مسکونی و تجاری در آتش‌سوزی شفت
  • درباره سفر رافائل گروسی به ایران؛ ماموریت دیپلماتیک مدیرکل آژانس در روزهای طوفانی منطقه/ مدیریت بحران؛ محتمل ترین نتیجه سفر
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • ‍ نشست ستاد بحران ایلام برای روستای سیل‌زده «تختان» دهلران‌
  • رفع آسیب‌های زیرساختی به روستا‌های تختان و خربزان دهلران در حال انجام است