Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، طبق این همکاری، دانشگاه علامه طباطبايی مسئول شناسايی و معرفي دانشجويان مستعد و نيازمند به بانک قرض الحسنه مهر ايران مي باشد و بانک در راستاي ايفاي مسئوليت هاي اجتماعي خود براي حمايت از دانشجويان و بر اساس مجوزها، قوانين و مقررات بانك از آنان حمايت مي كند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر این اساس، یک میلیارد ريال اعتبار براي پرداخت کمک هاي بلاعوض به دانشجويان اين دانشگاه توسط بانک قرض الحسنه مهر ايران اختصاص داده شده است كه با معرفي دانشگاه به متقاضيان واجد شرايط اعطا خواهد شد.
شایان ذکر است، تا کنون بیش از ۱۲۰ نفر از دانشجویان مستعد و نیازمند توسط دانشگاه علامه طباطبايي شناسايي و معرفي شده است تا از کمک‌ها بلاعوض بانك بهره مند شوند.
همچنین، دانشجویان نیازمند می توانند با داشتن معرفي نامه از سوي دانشگاه از تسهيلات قرض الحسنه اين بانک تا سقف ۲۰ ميليون ريال استفاده نمايند و ۱۰ ميليارد ريال اعتبار از طرف بانک قرض الحسنه مهر ايران براي اين منظور اختصاص داده شده است.
افتتاح باجه بانک قرض الحسنه مهر ایران در پردیس مرکزی دانشگاه علامه طباطبایي از ديگر زمينه هاي همکاري ميان اين دو مجموعه به شمار مي رود.
گفتنی است، حمایت از آموزش عالی یکي از برنامه هاي اصلي بانک قرض الحسنه مهر ايران و در اين راستا تفاهم نامه هايي با صندوق رفاه دانشجويان وزارت علوم و تحقيقات، سازمان مرکزي دانشگاه آزاد اسلامي، دانشگاه پيام نور و ساير مراکز آموزشي و دانشگاهي منعقد شده است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا سیاست و اقتصاد بانک قرض الحسنه مهر ایران قرض الحسنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۸۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند به دعوت دانشگاه‌های ایران از دانشجویان معترض آمریکایی

استاد سابق دانشگاه شهید بهشتی به دعوت دانشگاه‌های ایران از دانشجویان معترض در دانشگاه‌های آمریکا برای ادامه تحصیل و بورسیه شدن در ایران واکنش نشان داد

به گزارش خبرآنلاین، محمد فاضلی، جامعه‌شناس در صفحه خود در شبکه اجتماعی نوشت: دو سه رئیس دانشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند به دانشجویان معترض آمریکایی، بورسیه بدهند! یکی به این‌ها بگوید خودمان کلی دانشجوی محروم از تحصیل، و با احکام تعلیق از یک تا چند ترم داریم. خیلی بیل زن هستید، زمین خودتان را بیل بزنید و دانشجویان محروم از تحصیل دانشگاه خودتان را دریابید.

طی روزهای گذشته و درپی اعتراض دانشجویان در دانشگاه‌های ایالت متحده به وضعیت جنگ در نوار غزه و فلسطین، خبرهایی مبنی بر اخراج یا تعلیق این دانشجویان شنیده می‌شود، به دنیال این اخبار برخی از دانشگاه‌ها در ایران اعلام آمادگی کردند که به این دانشجویان بورسیه می‌دهند و شرایط تحصیل‌شان در ایران را فراهم می‌کنند.

دیگر خبرها

  • بورسیه دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا
  • جزئیات پرداخت ارز به زائران حج
  • پرسپولیس منتظر معرفی عضو هیئت مدیره جدید
  • متقاضیان وام دست به عصا رانندگی کنند!
  • یک میلیون نفر در صف دریافت وام ودیعه مسکن قرار دارند
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • گفت و شنود/ گاوش کو؟!
  • واکنش تند به دعوت دانشگاه‌های ایران از دانشجویان معترض آمریکایی
  • درب دانشگاه‌های ایران به روی دانشجویان معترض آمریکایی باز شد
  • بانک ها هیچ دلیل و علاقه ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!