Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از البرز، ابراهیم نوروزی‌فر، رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز، 26 فروردین در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به برگزاری جشنواره جوان موفق، اظهارکرد: این جشنواره موفق فرصتی برای تبیین جایگاه جوانان البرزی است.
وی افزود: از نفرات برگزیده جشنواره جوان موفق در روز چهارشنبه ۲۸ فروردین ماه ساعت ۱۷ در اجتماع عظیم جوانان استان البرز که با حضور ارزشمندان جوانان و اصحاب رسانه در میدان توحید برگزار می‌شود تقدیر به عمل می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نوروزی‌فر تصریح کرد: سال های گذشته ادارات، ارگان‌ها و سازمان ها نیروهای جوان و موفق خود را برای شرکت در جشنواره معرفی می کردند و در پایان از آن ها تقدیر می‌شد اما امسال رویکرد جدیدی تعریف شد مبنی بر اینکه جوانان موفق استان البرز رزومه و مستندات خود را برای شرکت در جشنواره ارسال کنند که فرصت ارسال آثار تا ۲۳ فروردین ماه بود.
این مسئول با قدردانی از اهتمام نماینده ولی فقیه در البرز درخصوص برپایی جشنواره جوان موفق، مطرح کرد: پیش از این فرصتی برای نمایش توانمندی‌های جوانان موفق و دارای ابتکار که در ادارات و ارگان ها مشغول نبودند فراهم نبود اما امسال این فرصت به کمک امام جمعه شهر کرج فراهم شد‌.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن فرهنگی نوروزی فر بسیج رسانه جشنواره جوان موفق اصحاب رسانه قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۸۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین قهرمانی ستاره تیم ملی ایران با باشگاه قطری + عکس

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال السد قطر دیشب در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ ستارگان قطر در شرایطی موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر الشمال را شکست دهد که محمدامین حزباوی، مدافع جوان تیم ملی ایران ۹۰ دقیقه در ترکیب این تیم حضور داشت.

السد با پیروزی در این بازی ۴۹ امتیازی شد تا در فاصله یک هفته تا پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند. بدین ترتیب حزباوی در نخستین فصل حضور خود در قطر موفق شد با این تیم به نخستین جام خود برسد. این مدافع جوان در این فصل در ۱۸ بازی از مسابقات لیگ ستارگان قطر برای السد به میدان رفت و یک بار نیز موفق به گلزنی شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اهمیت جایگاه خانواده برای جوانان تبیین شود
  • روستای فردو از افتخارات استان قم است
  • سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت
  • تبیین مفاهیم ایثار و شهادت برای نسل جوان ضروری است
  • نخستین قهرمانی ستاره تیم ملی ایران با باشگاه قطری + عکس
  • ابعاد مختلف عملیات «وعده صادق» برای نسل جوان تبیین شود
  • نخستین قهرمانی ستاره ایران با باشگاه قطری
  • آغاز واکسیناسیون حجاج البرزی
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان