Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح (ساتا) گفت: در بخش درمان مطالبات باقی مانده حدود 45 هزار مرکز درمانی و خدماتی در چهار استان گلستان، مازندران، لرستان و خوزستان پرداخت شد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی وزارت دفاع، ابراهیم محمودزاده اظهارداشت: چهار استان گلستان، مازندران، لرستان و خوزستان، استان‌هایی بودند که بیش از همه در معرض آسیب‌دیدگی سیل قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در همین زمینه ادامه داد: با حضور در مازندران و گلستان و سپس در خوزستان با بررسی محیطی و بازدید های میدانی تصمیات لازم در رسیدگی به امور سیل زدگان در دستور کار این سازمان قرار گرفت و برابر این موضوع در بخش درمان کلیه مطالبات باقی مانده از فعالیت‌های خدمات درمانی شرکت‌های همکار که حدود 45 هزار مرکز درمانی و خدماتی و همچنین مجموعه بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های ناجا، آجا، سپاه و وزارت دفاع را شامل می‌شود را در چهار استان گلستان، مازندران، لرستان و خوزستان صفر کردیم.
مدیرعامل ساتا خاطرنشان کرد: نکته دومی که در بحث خدمات درمانی در نظر گرفته شده است، بهبود مکانیزم پرداخت و دریافت و همچنین خدمات سرپایی و سیار است که قبلا دچار مشکلاتی بود؛ این موضوع را تسهیل و نهادینه کردیم که با مراجعه مریض و ارائه مشخصات، درمان قابل تایید و بدون بروکراسی ادارای قابل انجام باشد.
محمودزاده یاد آور شد: موضوع سومی که با هدف تسریع در روند خدمت رسانی در بخش خدمات درمانی در نظر گرفتیم، در اختیار گذاشتن وجوه نقدی به صورت علی الحساب در اختیار مجموعه‌های ارتش، سپاه و ناجا است تا بتوانند پرداخت‌های ضروری خود را از این منبع پرداخت کنند.
سیام*9612*1535

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سازمان تامين اجتماعي نيروهاي مسلح سيل 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۸۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند

 احمد نادری عضو هیات رئیسه و نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: مجلس با تصویب پرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی و پیگیری تسریع در پرداخت ۱۳۰ همت به سازمان تامین اجتماعی، از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت خواهد کرد.

او افزود: بعد از ابلاغ قانون برنامه هفتم توسعه کشور، اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را دنبال خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • درمان بیماران سرطانی در مراکز دولتی رایگان است/ نشان‌دار شدن بیش از دو میلیون بیمار خاص
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • هدفگذاری تامین اجتماعی برای ارتقاء سلامت و رضایتمندی کارگران
  • خدمات درمانی رایگان برای کودکان؛ نمایش یا واقعی؟
  • تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها 
  • جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین