Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@21:32:08 GMT

اسکان 2 هزار نفرگرفتار در راه های خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۸۳۳۱

اسکان 2 هزار نفرگرفتار در راه های خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی  «ابوالحسن میر جلیلی» مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی از 2 هزار نفر گرفتار سیلاب راه های استان خبر داد وبیان کرد: این افراد در حسینه ها و مساجد و بقاع متبرکه اسکان داده شده اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی افزود: خوشبختانه با تدابیر پیش بینی شده و حرکت های خودجوش مرمی تاکنون خسارت سنگینی ناشی از سیل در استان گزارش نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرجلیلی  با بیان اینکه به دنبال وقوع سیلاب در اکثر نقاط استان نیروهای امدادی و عملیاتی به یک هزار حادثه دیده امدادرسانی کرده اند، گفت: همچنین با کمک نیروهای امدادی و عملیاتی 16 نفر از مرگ حتمی نجات یافتند.

وی با اشاره به اینکه بر اثر بارش‌های اخیر 2 هزار نفر گرفتار در سیلاب و  در راه مانده در حسینیه‌ها، مساجد و بقاع متبرکه اسکان داده شدند، عنوان کرد: بارندگی های خوبی در استان شاهد بودیم به نحوی که  تاکنون 100 میلی متر باران گزارش شده که در استان بی سابقه بوده است.

 

 مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی از آگرفتگی 91 منزل در استان نیز خبر داد و گفت: همچنین برق در سه شهرستان نهبندان، سربیشه و زیرکوه قطع شد که توسط نیروهای امدادی مرتفع شده و بقیه قطعی برق در روستاها در حال پیگیری است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برق خراسان جنوبی سیل مدیریت بحران مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۸۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به صدور هشدار نارنجی هواشناسی، دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان استان از روز امروز چهارشنبه تا جمعه در حالت آماده‌باش قرار دارند.
کیانی افزود: با توجه با اینکه بارش‌ها در سطح استان آغاز شده است، تاکنون خسارتی ناشی از بارش‌ها گزارش نشده است

دیگر خبرها

  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در چهارمحال و بختیاری
  • تمامی نیروهای امدادی خدماتی گروه های جهادی و مردمی در مناطق سیل زده پای کار بودند
  • بارش باران در استان‌های غربی و جنوبی کشور | احتمال وقوع سیلاب در این استان ها + ویدئو
  • مکمل های بهبود کیفیت سوخت، به خودروها آسیب می زند
  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • ۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید
  • بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری در اصفهان / احتمال وقوع آب‌گرفتگی و سیلاب در مناطق مختلف استان
  • کنترل ۲ میلیون متر مکعب سیلاب در سازه‌های آبخیزداری بیرجند