Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-26@08:21:56 GMT

اطلاعیه آث میلان درباره شادی جنجالی بازی با لاتزیو

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۸۵۸۹

به گزارش پارس نیوز، 

بعد از پیروزی 1-0 آث میلان بر لاتزیو در سری آ در بازی حساسی که کسب سه امتیاز آن در تلاش میلان برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ نقش بسیار مهمی داشت، شادی دو ستاره میلان، باکایوکو و فرانک کسیه در پایان بازی، با به دست گرفتن پیراهن فرانچسکو آچربی ستاره لاتزیو و نشان دادن آن به هواداران میلان، بسیار خبرساز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

دو ستاره میلان چند ساعت بعد از آچربی عذرخواهی کردند و پذیرفتند که شادی‌شان با آن شیوه اشتباه بوده است. گنارو گتوزو سرمربی میلان هم دیروز به خاطر این حرکت بازیکنانش عذرخواهی کرد.

 

حالا در نهایت باشگاه آث میلان هم با انتشار یک اطلاعیه به صورت رسمی به خاطر این شادی بعد از بازی دو بازیکن خود عذرخواهی کرده و امیدوار است این اطلاعیه مهر پایانی باشد بر جنجال‌هایی که به خاطر حرکت باکایوکو و فرانک کسیه ایجاد شده است.

 

 

در بیانیه باشگاه میلان چنین آمده:" بازیکنان ما بعد از بازی، پیروزی مهم تیم را جشن گرفته بودند و قصدی برای مسخره کردن حریف یا نیات غیرورزشی در کار نبوده. واکنش بازیکنان ما در واقع واکنشی دوستانه و بدون نیت سوء به توییت‌هایی بوده که در روزهای قبل از مسابقه بین آنها و آچربی رد و بدل شده بود".

 

در ادامه بیانیه چنین آمده:" باشگاه میلان بر ارزش‌هایی مثل احترام (در داخل و بیرون از زمین چمن)، برابری و همبستگی استوار شده و باکایوکو و فرانک کسیه هرگز از این ارزش‌ها تخطی نمی‌کنند".

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بازی شادی زمین بازی زمین شادی پارس میلان پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۸۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید

به گزارش قدس آنلاین، در چارچوب دیدارهای دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا موسوم به کوپا ایتالیا، شب گذشته (سه‌شنبه) در ورزشگاه المپیکوی شهر رم، تیم‌های فوتبال لاتزیو و یوونتوس برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که این بازی اگرچه با شکست ۲ بر یک یوونتوس همراه بود، اما به دلیل برتری ۲ بر صفر این تیم در بازی رفت، در مجموع به برتری ۳ بر ۲ و صعود میهمان تورینی به فینال منجر شد.

در این بازی لاتزیو توسط والنتین کاستیانوس در دقیقه ۱۲ با ضربه سر دروازه یوونتوس را باز کرد. او در دقیقه ۴۹ دومین گل خود را به ثمر رساند و کار را در مجموع دو بازی به تساوی ۲-۲ کشاند. یووه اما به لطف تعویض طلایی ماسیمیلیانو آلگری که در دقیقه ۸۱ آرکادیوژ میلیک را به جای دوشان ولاهوویچ به میدان فرستاد، توسط این مهاجم لهستانی در دقیقه ۸۳ یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. بانوی پیر در نهایت بازی را باخت اما تک گل میلیک سبب صعودش به فینال شد.

حریف یوونتوس در فینال در پایان بازی امشب تیم‌های آتالانتا و فیورنتینا در ورزشگاه برگامو مشخص خواهد شد. بازی رفت این دو تیم با برتری یک بر صفر فیورنتینا همراه بود.

دیگر خبرها

  • شکست الاهلی باوجود گل فرانک کسیه
  • حاضرم به خاطر اینتر هر کار خطرناکی انجام دهم
  • خلاصه بازی بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • خلاصه بازی لاتزیو ۲ - ۱ یوونتوس؛ بانوی پیر به فینال رفت + ویدئو
  • ببینید | خلاصه بازی لاتزیو ۲ - یوونتوس ۱
  • گل های بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال
  • آنتونی: شادی‌ام مقابل کاونتری به خاطر دفاع از منچستریونایتد بود
  • امیر تتلو: به خاطر این خانم بازیگر برای اغتشاشات ۱۴۰۱ آهنگ خواندم | واکنش تتلو به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های جنجالی