Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمن هرگز فکر نمی‌کرد در این شرایط خاص اقتصادی، تحریم‌ها و سیل همه ارکان مردم و نظام متحد شوند و اختلافات را کنار بگذارند. ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سرهنگ حمید خرمدل در دیدار با مجموعه کارکنان جهاد کشاورزی اظهار داشت: در این مدت مردم و مسئولان برای سپاه سنگ تمام گذاشتند و با تمام وجود به فکر جبران هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بدون اغراق از خدمت در این استان با وجود این مردم و مدیران احساس غرور می‌کنم، عنوان کرد: مردم این دیار با موقعیت شناسی به یاری نظام و انقلاب می‌آیند و با درایت و بصیرت به رسالت خود عمل می‌کنند.

تشکیل کمیته ای در مجلس برای بررسی طرح تقویت جایگاه سپاه در برابر آمریکاعضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس: ترامپ دنبال استفاده انتخاباتی از اقدام اخیر علیه سپاه استسپاه تا بازگشت آرامش کامل به زندگی مردم سیل‌زده در منطقه می‌ماند

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: از روزی که رئیس‌جمهور آمریکا این حماقت را کرد و سپاه را تروریست اعلام کرد، از استاندار تا آن جوان روستایی، نهایت لطف را به سپاه داشتند و این حمایت‌ها قابل تقدیر هستند.

خرمدل تأکید کرد: در حقیقت در خیالم هم نمی‌گنجید که شاهد این همه حمایت و محبت نسبت به سپاه باشیم و دشمن هم هرگز فکر نمی‌کرد در این شرایط خاص اقتصادی، تحریم‌ها و سیل همه ارکان مردم و نظام متحد شوند و اختلافات را کنار بگذارند.

وی تصریح کرد: به جرأت می‌توان گفت در داخل کشور حتی یک نفر و در خارج از کشور جز بحرین و اسرائیل شاهد هیچ حمایتی از اقدام آمریکا علیه سپاه نبودیم و دشمن فکرش را هم نمی‌کرد.

خرمدل افزود: قاعده دنیا اینگونه است که وقتی نهادی تروریست اعلام می‌شود باید همه برخورد کنند اما برعکس شد و همه می‌دانند این یک شوی تبلیغاتی و یک شعار توخالی است.

وی با بیان اینکه اگر سپاه تروریست است چگونه قایق‌های سپاه هر جنبده‌ و ناوی در تنگه هرمز را کنترل و نظارت می‌کنند، ادامه داد: امروز ما هستیم که حرف آخر را در منطقه می‌زنیم.

خرمدل خاطرنشان کرد: تمام سیاست‌های آمریکا از نیل تا فرات، خاورمیانه بزرگ و همه تخیلات آنها با وجود هزینه هفت هزار میلیارد دلاری بر باد رفت و باید هم از سپاه عصبانی باشند.

وی بیان کرد: امروز ترامپ وقتی می‌خواهد به عراق بیاید، چراغ‌های هواپیمایش را خاموش می‌کند و با چراغ خاموش می‌آید اما رئیس‌جمهور ما با عزت و احترام به کشورها سفر می‌کند.

خرمدل سپاه را یک نهاد مردمی و متعلق به مردم خواند و تأکید کرد: در حقیقت سپاه بدون عقبه مردمی نه معنایی دارد و نه توان و قدرتی برای پیشبرد اهداف و رسالت‌هایش دارد.

انتهای پیام/ن

R41452/P/S6,69/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۸۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصری، حقوقدان بین الملل: برای مبارزه با اسرائیل هم که شده از جنجال‌آفرینی بپرهیزید!

به گزارش جماران؛ رضا نصری در کانال تلگرامی خود نوشت:

احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهو و برخی مقامات ارشد سیاسی و نظامی اسرائیل توسط دادگاه کیفری بین‌المللی بالا گرفته است‌ که بدون تردید هزینه حقوقی و سیاسی بی سابقه‌ای برای اسرائیل در پی خواهد داشت.

از طرف دیگر، توجه رسانه‌های جهان معطوف به «گورهای دسته‌جمعی» در غزه شده و لازم است این توجه استمرار داشته باشد. در کنار این‌ موارد، دانشگاه‌های آمریکا در اقدامی کم‌نظیر علیه اسرائیل طغیان کرده‌اند و فضایی در داخل آمریکا پدید آورده‌اند که از جنگ ویتنام تا کنون سابقه نداشته است. علاوه بر این‌ها، فاجعه انسانی دیگری در رفح در کمین است که نیازمند توجه کامل رسانه‌ایست.

در چنین فضایی، آرزوی اسرائیل انحراف افکار عمومی آمریکا و اروپا به سمت ایران است و این قابلیت را نیز دارد تا با اهرم‌های رسانه‌ای‌اش تا حدود قابل ملاحظه‌ای ایران را در کانون توجهات قرار دهد! برای مبارزه با اسرائیل هم که شده از جنجال‌آفرینی بپرهیزید!

 

دیگر خبرها

  • نصری، حقوقدان بین الملل: برای مبارزه با اسرائیل هم که شده از جنجال‌آفرینی بپرهیزید!
  • بارش‌های اخیر اردستان در نیم قرن گذشته بی‌سابقه بود
  • دست خالی غرب در برابر ایران | وقتی تیغ تحریم دیگر نمی‌بُرد!
  • هشدار جدی پزشکیان به مسئولان /بترسید از اینکه.../نیاز به گشت ارشاد مدیران نیست، در آمریکا هم می‌دانند ما در اینجا چه می‌کنیم!
  • وعده صادق هژمونی آمریکا را در هم شکست
  • اتحاد بین آزادی‌خواهان دنیا دستاورد عملیات وعده‌ صادق است
  • تنش مستقیم میان ایران و اسرائیل تمام شد اما فعلا
  • برای حل مشکلات لرستان، تمام‌قد در کنار دولت ایستاده‌ایم
  • «وعده صادق» و شکستن هژمونی آمریکا
  • عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد