Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از ستاد خبری سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، قادر آشنا با اشاره به برگزاری «جشن مقاومت» در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: روز جمعه (۶ اردیبهشت ماه) همزمان با سومین روز نمایشگاه کتاب برنامه «جشن مقاومت» برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این برنامه که با حضور دکتر محسن جوادی؛ معاون امور فرهنگی و رئیس سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود، نمایندگان مختلفی از جنبش‎های آزادی بخش فلسطین و ناشران داخلی و خارجی فعالی در حوزه مقاومت حضور خواهند داشت. همچنین در این برنامه از پوستر جایزه جهانی فلسطین رونمایی خواهد شد.

قادر آشنا تقدیر از خانواده‌های ۵ شهید مدافع حرم را بخش دیگری از برنامه‌های این روز اعلام کرد و گفت: برنامه‌ای نیز با موضوع «نقش ادبیات در توسعه فرهنگ مقاومت اسلامی» برگزار می‌شود و در برنامه دیگری دیداری میان ناشران و نویسندگان فعال در حوزه مقاومت برنامه‌ریزی شده است.

قائم مقام سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ادامه داد: کنگره شهدای مقاومت،‌ترجمه آثار مقاومت و رونمایی از آثار منتشر شده از شهدای حرم دیگر برنامه‌های این روز خواهند بود.

خدمات اتوبوسرانی و تاکسیرانی به بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب تهران

با هماهنگی‌های انجام شده با شرکت اتوبوسرانی تهران، در ایام برگزاری سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب اتوبوس‌هایی از مصلی امام خمینی (ره) به سه میدان اصلی شهر (صنعت، تهرانپارس و آزادی) تردد خواهند کرد.

شرکت تاکسیرانی نیز ون‌هایی را به مقصد‌های میدان آزادی، میدان صادقیه، میدان صنعت و میدان رسالت برای بازدیدکنندگان در نمایشگاه کتاب تهران مستقر خواهد کرد.

همچنین هماهنگی‌هایی با تاکسی بانوان و تاکسی بیسیم انجام شده است تا در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب تهران با تخفیف ویژه به ارایه خدمات بپردازند.

سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن توانستن است» از ۴ تا ۱۴ اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب ادبیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۸۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام سازمان‌ها و نهادها برای یارانه خرید کتاب

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد خلج مدیر کمیته اداری و مالی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اعلام این خبر که ثبت‌نام یارانه اعتباری خرید کتاب از بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مختص سازمان‌ها و نهادها از فردا پنجشنبه ششم اردیبهشت آغاز می‌شود، گفت: متقاضیان می‌توانند تا بیست‌ویکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با مراجعه به سامانه ketab.ir نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

خلج با بیان اینکه سازمان‌ها و نهادها می‌توانند ‎ درخواست کتبی خود را برای دریافت یارانه اعتبار خرید کتاب جهت تجهیز کتابخانه‎‌ها، به رییس سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعلام کنند، افزود: پس از تأیید درخواست و تعیین میزان مشارکت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سازمان‌ها و نهادها اطلاع رسانی می‌شود.

به گفته مدیر کمیته اداری و مالی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران سازمان‌ها و نهادها پس از دریافت اعتبار می‌توانند کتاب‌های مورد نیاز خود را با مراجعه به سامانه ketab.ir به صورت مجازی خریداری کنند.

کد خبر 6087969 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • اتخاذ تدابیر امنیتی و انتظامی جهت برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • اتخاذ تمهیدات امنیتی و انتظامی برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران
  • ۸ اردیبهشت، آخرین مهلت ثبت‌نام حضور در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • آغاز ثبت‌نام سازمان‌ها و نهادها برای یارانه خرید کتاب
  • شهرداری به دنبال ارائه کیفیت خدمات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟
  • نمایشگاه کتاب نشاط اجتماعی تهران را بالاتر می‌برد/ در حال حاضر شهرآفتاب گزینه مناسبی برای نمایشگاه نیست
  • دیپلماسی فرهنگی می‌تواند پیوست برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران باشد