Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@22:21:56 GMT

فرمانده انتظامی سمنان: 193 کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۸۹۲۷

فرمانده انتظامی سمنان: 193 کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شد

سمنان- ایرنا- فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: محموله 193 کیلوگرمی انواع موادمخدر در عملیات مشترک پلیس سمنان و سیستان و بلوچستان کشف شد.

به گزارش ایرنا، سردار روح الامین قاسمی روز دوشنبه به خبرنگاران در سمنان اظهارداشت: پیگیری های اطلاعاتی ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان سمنان سرنخ هایی از انتقال یک محموله موادمخدر از سیستان و بلوچستان به مرکز کشور به دست آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به هماهنگی های لازم قضایی‌ در این زمینه، بیان کرد: بر همین اساس، هماهنگی های مطلوب با پلیس سیستان و بلوچستان برای دستگیری سوداگران مرگ برقرار شد.
فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان به عملیات مسلحانه در دستگیری این قاچاقچیان اشاره کرد و ادامه داد: ماموران سرانجام خودروی حامل موادمخدر را در محور سراوان به سیب سوران شناسایی و در اقدامی هماهنگ و ضربتی همراه با تیراندازی آن را متوقف کردند.
قاسمی، به مجروح و زمین گیر شدن عامل اصلی قاچاق این محموله مواد مخدر اشاره و خاطرنشان کرد: 193 کیلو و 650 گرم مواد مخدر شامل 122 کیلو و 180 گرم حشیش و 71 کیلو و 470 گرم تریاک در بازرسی صورت گرفته از خودروی نیسان قاچاقچیان کشف شد.
فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: این محموله از سیستان و بلوچستان به مقصد استان های مرکزی کشور بارگیری شده بود که این عملیات مشترک و منسجم، ناکامی سوداگران مرگ را در پی داشت.
به گزارش ایرنا، در سال 97 بیش از 65 گروه عوامل تولید و توزیع موادمخدر در استان سمنان متلاشی شد و از ابتدای فروردین 98 تاکنون 665 طرح برای پاکسازی مناطق مختلف استان از مواد مخدر اجرا شده است.
پیش تر نیز، یک هزار و 106 کیلوگرم هروئین در عملیات مشترک پلیس استان های سمنان و مرکزی کشف و ضبط شد.
9891/6103

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي موادمخدر عمليات مشترك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۸۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۸۵ کیلوگرم تریاک در قاین کشف شد

سردار شجاعی نسب فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران انتظامی شهرستان قاین هنگام گشت زنی در محور‌های فرعی شهرستان به یک دستگاه وانت نیسان و ۲ دستگاه سواری سمند که در حال تردد بودند مشکوک شدند و با علائم هشدار دهنده به راننده خودرو‌ها دستور ایست دادند. 

او افزود: مأموران پس از اجرای طرح مهار و در یک عملیات هوشمندانه ۳ دستگاه خودروی قاچاقچیان را متوقف کردند؛ ضمنا ۲ نفر از قاچاقچیان که عرصه را برخود تنگ دیدند با رها کردن خودرو از محل متواری شدند که مأموران در بازرسی از خودرو‌های توقیف شده، مقدار ۳۸۵ کیلوگرم تریاک کشف کردند. 

بیشتر بخوانید

 درگیری مسلحانه در نهبندان/ شهادت فرمانده پاسگاه مرزی

سردار شجاعی نسب با اشاره به این که مأموریت در خصوص دستگیری متهمان متواری شده ادامه دارد؛ بیان کرد: در این عملیات در مجموع ۳ دستگاه خودرو توقیف و ۲ متهم دستگیر شدند که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی گردیدند. 

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی تصریح کرد: پلیس با رصد شبانه روزی محور‌های مواصلاتی و فرعی استان اجازه جولان به قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ را نخواهد داد و با قاطعیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد. 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • ۳۸۵ کیلوگرم تریاک در قاین کشف شد
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان
  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • کمیسیون عملیات مرزبانی در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان